Технологія побудови іміджу вчителя. "Професійний імідж учителя"

Про матеріал
Презентація до теми: технологія побудови іміджу вчителя "Професійний імідж учителя".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія побудови іміджу. Професійний імідж учителя. Голуб’єва Я. С. Ізюмський ліцей №4

Номер слайду 2

Імідж — досить багатопланова категорія, що включає соціологічний, художній, психологічний, економічний, політичний і інший аспекти.

Номер слайду 3

Дослідники виділяють три типи іміджу: об’єктивний, суб’єктивний і змодельований.1. Об’єктивний (або реальний) імідж — враження про об’єкт, що є в цільової аудиторії.2. Суб’єктивний імідж — уявлення кандидата або організації про те, якими їх бачать збоку.3. Змодельований імідж— той образ, що намагаються створити команда й залучені фахівці.

Номер слайду 4

Будь-яка людина має декілька іміджів: професійний, соціальний, сімейний, особистісний. Кожний із них може бути як позитивним, так і негативним. І в цілому імідж буває позитивним чи негативним. Об’єктивний імідж здатний змінюватися як при зміні ситуації (економічної, соціальної, політичної, культурної й т.п.), так і внаслідок зусиль команди. Іншими словами, імідж можна створювати.

Номер слайду 5

Первинний імідж — це комплексне уявлення про конкретного політичного лідера, партію, країну, організації, про будь-який соціальний або матеріальний об’єкти, що формується у свідомості громадськості в результаті первісного знайомства з ним. Крім того, первинний імідж містить у собі основні характеристики ідеального (змодельованого) іміджу, але по ряду ознак відрізняється від ідеалу.

Номер слайду 6

До видів іміджеформуючої інформації відносяться:• непряма (одержувана через треті руки);• пряма (одержувана в результаті безпосереднього контакту).

Номер слайду 7

По окремих аспектах імідж можна поділити на:предметний (за мовленням: що зробив, що створив);вербальний (що говорити, як говорити, що писати);кінетичний (рух, хода, положення тіла);габаритний (за зовнішністю);за середовищем перебування.

Номер слайду 8

Експерти, підсумувавши загальні іміджеві ознаки, виробили низку вимог до іміджу організації. Він повинен бути:1. Синтетичним.2. Правдоподібним, достовірним.3. Яскравим і конкретним.4. Спрощеним.5. Очікуваним.

Номер слайду 9

Імідж повинен стояти між почуттями й розумом, очікуваннями й реальністю. Фахівців, що професійно займаються проблемами формування іміджу, називають іміджмейкерами.

Номер слайду 10

«Імідж людини – це те, що говорять про нього за його спиною.» Хау Е.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 листопада 2022
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку