Cемінар-практикум
Тема: Технологія проєктування навчально- виховної роботи в ДНЗ як інтегрований компонент системи освіти.
Мета:ознайомити педагогів з теорією психолого-педагогічного проєктування
Завдання:
1. Формування фахової компетентності педагогів щодо психолого-педагогічного проектування навчально-виховної роботи з дошкільниками.
Форми спілкування: доповідь, інформація, перегляд презентації з досвіду роботи ДНЗ з подальшим обговоренням; енерджайзер «М’язовий контролер»; інтерактивний тренінг «Німе кіно»; релаксація .
План
(порядок роботи)
№ з/п |
Назва заходу |
Форма проведення |
Відповідальні |
І.
ІІ.
ІІІ.
ІV. |
Організаційний етап:
учасниками проєкту
Научно-теоретичний етап:
Підсумки роботи семінару-практикуму Релаксація |
інформація
наказ
доповідь
тренінг
презентація
тренінг
тренінг |
завідувач, вихователь-методист завідувач, вихователь-методист вихователь-методист
вихователь-методист
вихователь-методист завідувач,
вихователь-методист вихователь-методист |
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
1. Базова програма дошкільної освіти (нова редакція) К.2012
2. Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» К.,
2013
3. Метод проєктів у діяльності дошкільного закладу // Укладач Л. А. Швайка,
Х.; Вид.група «Основа», 2010
4. Проєктні технології у дошкільному навчальному закладі // упоряд.
Буракова Ю. Д. – Х.; Вид.група «Основа», 2009