Технологія створення хмари слів і QR-кодування на уроках та в позаурочній діяльності

Про матеріал
Пропоную вашій увазі власний досвід щодо спонукання та мотивації учнів до навчання , використання сучасних гаджетів у навчальному процесі. покроково описую як створити хмару із слів та навчитися створювати QR-код.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДНЗ «Черкаський професійний ліцей»Шевченко Л. В.

Номер слайду 2

“Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти” ( Йоганн Вольфганг фон Гете).

Номер слайду 3

Навіщо QR-код у навчальній діяльності?• Зацікавленість, несподіванка, мотивація• Використання мобільних пристроїв. Як використовувати?• Додавання необхідної інформації (дидактичні матеріали, завдання, квести, маркування різних об”єктів і т.д.)• Розширення меж підручника• Навігація (бібліотека, екскурсії, квести)

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

The Plague. Crime and Punishment

Номер слайду 12

http://qrcoder.ru/

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Кукуяка Неллі Он-14

Номер слайду 15

Назар Бибик мз-17

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Романов М. МЗ-17

Номер слайду 18

Лисохмара І.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Чередніченко Д. Вз 27

Номер слайду 21

Номер слайду 22

https://wordart.com/create

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Не дай вам Боже жити в епоху змін…

Номер слайду 27

«Не дай вам Боже жити в епоху змін. Але якщо вже так сталося, то дай вам Боже скористатися новими безмежними можливостями!»(КОНФУЦИЙ).

pptx
Додано
4 серпня 2019
Переглядів
1126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку