Пропоную вашій увазі власний досвід щодо спонукання та мотивації учнів до навчання , використання сучасних гаджетів у навчальному процесі. покроково описую як створити хмару із слів та навчитися створювати QR-код.
“Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти” ( Йоганн Вольфганг фон Гете).
Номер слайду 3
Навіщо QR-код у навчальній діяльності?• Зацікавленість, несподіванка, мотивація• Використання мобільних пристроїв. Як використовувати?• Додавання необхідної інформації (дидактичні матеріали, завдання, квести, маркування різних об”єктів і т.д.)• Розширення меж підручника• Навігація (бібліотека, екскурсії, квести)
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
The Plague. Crime and Punishment
Номер слайду 12
http://qrcoder.ru/
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Кукуяка Неллі Он-14
Номер слайду 15
Назар Бибик мз-17
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Романов М. МЗ-17
Номер слайду 18
Лисохмара І.
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Чередніченко Д. Вз 27
Номер слайду 21
Номер слайду 22
https://wordart.com/create
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Не дай вам Боже жити в епоху змін…
Номер слайду 27
«Не дай вам Боже жити в епоху змін. Але якщо вже так сталося, то дай вам Боже скористатися новими безмежними можливостями!»(КОНФУЦИЙ).