Текст для читання мовчки із тестуванням для визначення наскрізних умінь

Про матеріал
У матеріалі пропонується авторська розробка тестування для визначення сформованості наскрізних умінь учнів 5-6 класів.
Перегляд файлу

 

 

Діагностування

стану сформованості навчальної діяльності

учнів 5 –6 –их класів

під час читання мовчки

Текст для читання

Мужня пташина

 

Ми з товаришами їхали лісовою дорогою. Довкола панувало тихе царство зеленого шуму. Будь, людино, обережна. І будь бережлива! Ліс довірився тобі. Не зрадь!

Непомітно ми задрімали, уколисані навколишнім спокоєм. Раптом завищали гальма. Машина різко зупинилася. «Що трапилося?» – спросоння допитувалися ми у водія. Той не відповідав, лише зосереджено вдивлявся в дорожну куряву.

Через дорогу переводила малят куріпка, і, як на лихо, у цей час з’явилася перед нею наша легківка. Схвильована мати настовбурчила своє сіре рябеньке крапчасте пір’я, загородила собою курчат і голосно квоктала. Напевне, просила почекати чи попереджала, що захищатиме діток навіть ціною життя. Малюки ж перебігали дорогу й розчинялися в болітці неподалік. Їх було десятеро, кумедні сірі клубочки на дрібних ніжках. І поки не сховалося останнє пташеня, куріпка вперто тримала свою бойову позицію. Якою б великою не була перед нею загроза, мати діток не покинула б. Здавалося, що мужня пташина захищала в ту мить не лише своїх малят, а й увесь ліс, усе живе й беззахисне на землі.

Водій терпляче чекав. Коли жодної пухнастої грудочки не залишилося на дорозі, куріпка зійшла в кювет, похитнула осоку й зникла.

Ми поїхали далі. Кожен із нас світився маленькою тихою радістю від побаченого.

  1. слів                                                                                    Із   часопису

 

Таблиця

оцінювання стану сформованості

освітньої діяльності  учнів 5-6 класів

за питаннями до тексту

№ питання

Компетентності учня

1-6

Виявляє розуміння прочитаного

7

Критично та системно мислить

8

Логічно обгрунтовує власну позицію

9

Діє творчо

10

Виявляє інтерес до навчання, ініціативу в процесі навчання та оцінює ризики

11

Висловлє власну думку,

12

Конструктивно керує емоціями

13

Самостійно приймає рішення

14

Співпраця з іншими

 

 

Діагностувальна робота за текстом

 Мужня пташина

 

  1.               Чому товариші різко зупинилися?

 

А Почалася гроза

Б Дорогу перебігала зграя їжаківВ Дорогу переходили каченята

Г Куріпка переводила малят через дорогу

 

  1. Бути бережливим означає

 

А бути охайним

Б бути чемним

В обережно поводитися на природі

Г не шкодити природі, а допомагати їй

  1. Що зупинилося на дорозі?

 

А  куниця

Б  вантажівка

В  легковий автомобіль

Г  велосипед

 

  1. Якого кольору була мати пташенят

 

А  сірого

Б  білого

В  рудого

Г  чорного

  1. «Пухнаста грудочка» в тексті – це:

А  лелеченя

Б  куріпка-мати

В  грудка снігу

Г курча куріпки

 

  1. Якого типу цей текст?

А  опис

Б  розповідь

В  роздум

Г  розповідь

  1. Яка головна думка тексту?

 

  1. Чому саме така головна думка? Поясніть.
  1. Придумайте коротке продовження цієї пригоди.

 

  1. Чи бажаєте взяти участь у літературному проєкті із захисту тварин та проводити акції серед учнів вашого класу,  нашого ліцею або міста?
  •           Якщо так, то напишіть, для кого саме.
  •           Якщо ні, то чому?

 

  1.  Як, на вашу думку, ваші однолітки та ви можете піклуватися про природу?

 

  1. Як відреагуєте на відмову  ваших однокласників взяти участь у проєкті разом з вами в одній групі?

А Ніяк

Б Ображусь, буду пояснювати, що вони не праві

В Знайду іншу роботу для себе

            Г Знайду іншу групу

 

  1. Якщо в школі буде організовано гурток із захисту природи, який  зацікавить вас:

А одразу запишусь

Б запитаю в батьків та прийму рішення

В не знаю

Г подумаю, наскільки це важливо для мене і прийму рішення

 

  1.  Із ким із однокласників ви можете об’єднатися в групу для спільної роботи? (запишіть прізвища)

 

docx
Додано
18 серпня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку