Текст для навчального та контрольного аудіювання з літературного читання 3 клас

Про матеріал
Матеріал містить текст для контрольної роботи (аудіювання) для 3 класу ( орієнтовний обсяг 210-230 слів). Крім тексту «Як діти яблуньку врятували» запропоновані тестові завдання для аудіювання. Завдання такого типу спрямовані на вироблення навички сприймати мовлення інших, осмислення повідомлення та запам'ятовування. Сам процес безпосередньо складається з кількох етапів: спочатку вчитель проводить із дітьми коротку мовну розминку та, за потреби, допомагає засвоїти нову лексику. Потім у повільному темпі зачитує текст, після чого проводить тест. Для письмової перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне. Зміст завдань такі самі, як і для усної перевірки аудіативних умінь.
Перегляд файлу

                                     Як діти яблуньку врятували

 

     Усім весело та радісно навесні, тільки молода яблунька, що у шкільному садку росте, сумна стоїть. Що їй, бідній, робити?

Ось що з нею трапилось.

    Стояла вона торік весела, в зеленому листі, а між листям ховалися червоні яблука. Смачні були яблучка, і сама вона струнка, пишна. Діти її дуже любили.

   Літав довкола неї метелик... Такий гарний, і подумати не можна було, щоби від такого гарного метелика та така велика шкода сталася.

     Подобалася й метеликові красуня-яблунька і, мабуть, вирішив він, що в її густому листі затишно й спокійно буде покласти свої яєчка. Він поклав.

А з яєчок вийшла гусінь. Тут якраз настали вже морози. Наплела собі гусінь гніздечок на зиму. Багато вийшло гусениць на яблуньці, і багато наплели вони собі гнізд.

     Аж ось і весна. Випустила наша яблунька бруньки, а тут повилазила погана гусінь з гнізд і почала в'їдатися в бруньки та вигризати в них ямки. Аж тут ще лазить жук-довгоносик і з'їдає молоде листячко. Сумує яблунька.

      Гуляли в садку діти. Підбігли до своєї улюбленої яблуньки.

- Дивіться! А що воно там таке? – кричить Галя. – Наче гніздечка маленькі. І багато їх, багато!

       Підійшла вчителька, подивилась уважно.

- Е, діти, негаразд з нашою яблунькою. То гусінь наплела собі гніздечка, а сама лазить і об'їдає бруньки. Треба швидше наш садок очистити, а то пропаде садовина.

                                                                                   (К. Малицька, 213 слів)    
 

                                   Тестові завдання


1. Де росла яблунька?
а) у шкільному саду;

 б) край  дороги;

 в) на Галинкиному подвірї.


2. Якою була яблунька торік?
а) маленькою, зігнутою;

б) веселою, стрункою, пишною;

в) високою, розкішною, сумною.


3.Хто літав біля яблуньки?
а) пташка;

б) бджілка;

в) метелик.


4. Що вирішив метелик?
а) покласти свої яєчка в густому листі;

б) сховатися від дощу в густому листі;

в) залишитися зимувати в густому листі.

 

5. Що наплела собі гусінь на зиму?

____________________________________________

 

6. Чому сумувала яблунька навесні?

 

 

7. Продовж речення : Треба швидше наш садок очистити, а то                          _________________________________.

 

8. Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.

а) А з яєчок вийшла гусінь.

б) Підійшла вчителька, подивилась уважно.

 

в) Покликали діти на допомогу пташок.

 

 

 

 

doc
Додано
21 жовтня 2023
Переглядів
2338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку