Болградський НВК
« Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – ліцей»
Вчитель математики
Дімова Наталія Василівна
Тема:
« Розв'язання задач на властивості паралелограма, трапеції.»
Форма : урок – мандрівка.
Цілі уроку : 1) навчальні
Хід уроку.
1. Організаційна частина.
- Сьогодні на уроці геометрії вас чекає пригода.
- Звичайно, ми будемо вирішувати задачі. Отже нас чекає « Мандрівка на острів чотирикутників». І тема нашого уроку « Розв'язання задач на властивості чотирикутників».
2. Актуалізація опорних знань. Повторення.
- 1 пункт призначення « Пристань властивостей» .
1 Завдання. - Перед вами таблиця, у якій показано , які чотирикутники ми вивчили. Записати у маршрутному листі пропущені чотирикутники.
2 завдання. - Кожній команді відповісти на одне питання:
1. В чому особливість прямокутника?
2. Яка властивістьромба ?
3. Чим відрізняється трапеція від паралелограма?
4.Властивість рівнобічної трапеції.
3 Завдання . – Перед вами твердження. Вони можуть бути вірними, або невірними. Ви повинні записати навпроти –« так» чи «ні».(Кожна команда обмінюється листами виконують взаємоперевірку Відповіді коментуються)
4 завдання . – Ще один іспит чекає нас в цьому Проливі.
5. Узагальнення знань. Використання для розв'язання задач.
- Наші яхти направляються до Бухти Задач. Вас чекають 4 задачі. Кожна команда розв’язує всі , але захищає одну. На маршрутному листі відмічаються відповіді. Захист задач біля дошки. Команди коментують , які властивості використовували.( Оцінювання)
6. Залив Доведення . Робота в групах
7. Лагуна Відкриттів. Творче завдання.
Завдання 7.
Чи мають вісь симетрії дані чотирикутники?
Якщо мають , то скільки ?
Побудувати осі симетрії даних чотирикутників.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Знайти фігури в нашому житті,
предмети навколишнього світу, які мають вісь симетрії.