Текст "Математична мандрівка на острів Чотирикутників"

Про матеріал
Текст уроку - додаток до презентації " Математична мандрівка на острів Чотирикутників"8 клас. Надано розробку з усіма етапами уроку. За допомогою маршрутних листів в командах учні рзв'язують геометричні задачі. В кінці подорожі як підсумок- екран успіху команд.
Перегляд файлу

 

 

Болградський НВК

 « Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – ліцей»

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/2/74/694/74694139_korablik_ram.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель математики

Дімова Наталія Василівна

 

 

 

 

 

 

Тема:

« Розв'язання задач на властивості паралелограма, трапеції.»

Форма : урок – мандрівка.

Цілі уроку : 1) навчальні

  • закріплення умінь, навичок  при застосовуванні  вивчених теоретичних
        знань для розв’язання задач;
  • узагальнення знань при розв’язанні задач на використання властивостей паралелограма, трапеції;
                  2) розвиваючі
    • розвиток умінь узагальнювати отримані знання;
    • розвиток логічного мислення, математичної мови учнів;
                 3) виховні
    • виховання тактовності, почуття співпереживання і відповідальності, почуття відповідальності .

   Хід уроку.

 

1. Організаційна частина.

  -  Сьогодні на уроці геометрії вас чекає пригода.

 

 

 

- Звичайно, ми будемо вирішувати задачі. Отже нас чекає « Мандрівка на острів чотирикутників». І тема нашого уроку  « Розв'язання задач на властивості чотирикутників».

 

 

 

  •         Ми побуваємо на Пристані Властивостей , заглянемо в Бухту Задач, зайдемо до Заливу Доведення, пришвартуємось в Лагуні Відкриттів і на мисі підведемо Підсумки.

 

  •         Працювати ми будемо в командах, а мандрувати на яхтах. І наші яхти мають такі назви: « Екстрим», « Оба-на», « Перлина», « «

 

  •              На  кожному етапі буде оцінюватися робота команди. За кожну правильну відповідь ви отримаєте чотирикутник зеленого кольору, за недостатню чи неправильну відповід ь- червоного кольору .Ці чотирикутники ви будете приклеювати на вітрила свої  яхти. В кінці уроку ми побачимо результати кожної групи.

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/2/74/694/74694139_korablik_ram.jpg

  •    У кожній команді є маршрутні листи і в них завдання. Всі записи виконуємо в зошитах , а в маршрутних листах – висновки.
  •   Ну, що ж, готові? Тоді підняти вітрила і вдалого плавання.

 

 

2. Актуалізація опорних знань. Повторення. 

-  1 пункт призначення « Пристань властивостей» .

1 Завдання.  -  Перед вами таблиця, у якій показано , які чотирикутники ми вивчили. Записати у маршрутному листі пропущені чотирикутники.

2 завдання.  - Кожній команді відповісти на одне питання:

1. В чому особливість прямокутника?

2. Яка властивістьромба ?

3. Чим відрізняється трапеція від паралелограма?

4.Властивість рівнобічної трапеції.

3 Завдання . – Перед вами твердження. Вони можуть бути вірними,  або невірними. Ви повинні записати навпроти –« так» чи «ні».(Кожна команда обмінюється листами виконують взаємоперевірку Відповіді коментуються)

 

4 завдання . – Ще один іспит чекає нас в цьому Проливі.

  • Знайти  таку  властивість , яка стосується всіх цих чотирикутників.

 

 

5.  Узагальнення знань. Використання для розв'язання задач.

- Наші яхти направляються до Бухти Задач. Вас чекають 4 задачі. Кожна команда розв’язує всі , але захищає одну. На маршрутному листі відмічаються відповіді. Захист задач біля дошки.  Команди коментують , які властивості використовували.( Оцінювання)

 

 

 

 

 

6.  Залив Доведення  . Робота в групах

 

 

7. Лагуна Відкриттів. Творче завдання.

Завдання 7.

 Чи мають вісь  симетрії дані чотирикутники?

Якщо мають , то скільки ?

Побудувати осі симетрії даних чотирикутників.

 

       

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Знайти фігури в нашому житті,

предмети навколишнього світу, які мають вісь симетрії.

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2020
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку