Тема 2 ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Про матеріал
Тема 2 ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА План 1.Зміст та основні принципи планування діяльності підприємства 2.Поняття та види планів 3.Технологія планування. Дерево цілей та його побудова 4.Стратегічне планування діяльності підприємства. 5.Вибір та розробка стратегії. Види стратегій. 6.Тактичне та оперативне планування. 7.Методи планування окремих показників господарської діяльності підприємства. 8. Оцінка якості планів підприємства
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА 2 ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.Зміст та основні принципи планування діяльності підприємства 2.Поняття та види планів 3.Технологія планування. Дерево цілей та його побудова 4.Стратегічне планування діяльності підприємства. 5.Вибір та розробка стратегії. Види стратегій. 6.Тактичне та оперативне планування. 7.Методи планування окремих показників господарської діяльності підприємства. 8. Оцінка якості планів підприємства.

Номер слайду 2

1. Зміст та основні принципи планування діяльності підприємства Планування являє собою процес визначення цілей, яке підприємство передбачає досягти за певний період, а також засобів, шляхів та умов їх досягнення.

Номер слайду 3

Об’єкти планування: розробка цілей та стратегії фірми; розподіл ресурсів та резервів; розроблення стандартів та нормативів; виробнича, фінансова, інноваційна діяльність. Суб’єкти планування: менеджери, планові відділи та організації. Предмет планування: планування цілей, засобів, процесів.

Номер слайду 4

Етапи планування: порушення мети; визначення вхідних передумов; виявлення альтернатив; вибір найкращої альтернативи; введення і виконання плану .

Номер слайду 5

Види планування: 1. Перспективне Довгостркоове (метод екстраполяції) Стратегічне (комплексне обгрунтування проблеми) 2. Середньострокове 3. Поточне

Номер слайду 6

Принципи планування: Єдності (системності) Участі Безперервності Гнучкості Точності

Номер слайду 7

2.Поняття та види планів

Номер слайду 8

План підприємства - це завчасно розроблена система заходів, що передбачає цілі, зміст, збалансовану взаємодію ресурсів, обсяг, методи, послідовність і строки виконання робіт по виробництву і реалізації продукції або наданню послуг.

Номер слайду 9

За об'єктами планування план виробництва; план товарообороту; план продажу; фінансовий план; план з праці та персоналу; план матеріально-технічного забезпечення; план витрат; план інвестицій

Номер слайду 10

Бізнес-план (БП) підприємства — це письмовий документ, в якому викладено суть, напрямки і способи реалізації підприємницької ідеї, охарактеризовано ринкові, виробничі, організаційні та фінансові аспекти майбутнього бізнесу, а також особливості управління ним.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

3.Технологія планування. Дерево цілей та його побудова

Номер слайду 13

Технологія планування включає: визначення і обґрунтування основної мети і витікаючих з неї завдань підприємства; установлення конкретних показників і завдань для виконавців; деталізацію завдання за видами й обсягами робіт, конкретними робочими місцями і строками виконання; детальні розрахунки витрат й результатів

Номер слайду 14

Стадії процесу планування Результати планової діяльності І. Процес розробки стратегічних, тактичних та оперативних планів ІІІ. Контроль результатів планування ІІ. Реалізація планів Система планів Фактичні показники діяльності підприємства Аналіз відхилень (аналіз виконання планових завдань)

Номер слайду 15

"Дерево цілей" - це графічне зображення взаємозв'язку і підпорядкованості цілей, що відображає розподіл місії і мети на цілі, під цілі, завдання та окремі дії.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Основне правило побудови "дерева цілей" - це "повнота редукції" - процес зведення складного явища, процесу або системи до більш простих складових.

Номер слайду 18

Показники, що в загальному переліку можуть відображувати цілі організації: загальноекономічні цілі маркетингові цілі цілі виробництва фінансові цілі науково-технологічні цілі кадрові цілі організаційно-управлінські цілі

Номер слайду 19

4.Стратегічне планування діяльності підприємства.

Номер слайду 20

Стратегічне планування дає можливість акціонерам і менеджменту компаній краще визначитися з напрямом і темпом розвитку бізнесу, окреслити глобальні тенденції ринку, зрозуміти, які організаційні і структурні треба змінити у компанії, які інструменти необхідні їй для дальшого поступу.

Номер слайду 21

Етапи стратегічного планування 1. Визначення місії і цілей організації. 2. Аналіз середовища, аналіз сильних і слабких сторін фірми. 3. Вибір стратегії. 4. Виконання стратегії. 5. Оцінка і контроль виконання.

Номер слайду 22

Стратегічне планування є: Передбачливим зосередженим на конкретних цілях зі спільною стратегією комплексним і складним із залученням експертів довготерміновим (понад 3 роки)

Номер слайду 23

чотири основних види управлінської діяльності: - розподіл ресурсів - адаптація до зовнішнього середовища; - внутрішня координація; - організаційне стратегічне передбачення.

Номер слайду 24

5.Вибір та розробка стратегії. Види стратегій.

Номер слайду 25

Стратегія — це генеральна комплексна програма дій, яка визначає пріоритетні для підприємства проблеми, його місію, головні цілі та розподіл ресурсів для їхнього досягнення.

Номер слайду 26

1. метод РІМS (Prоfit Impact of Marketing Strategy) Показники діяльності компаній відображені приблизно в 30-ти основних змінних, що розподілені на три групи: конкурентна позиція бізнесу; характеристика й привабливість ринку, на якому діє підприємство; виробнича структура підприємства.

Номер слайду 27

2. метод циклу життя виробу

Номер слайду 28

3. Матриця БКГ.

Номер слайду 29

4. метод консультаційної групи «Мак-Кінсі».

Номер слайду 30

5. Модель п’яти сил конкуренції М.Портера Конкуренція між продавцями галузі; Загрози організацій, що пропонують товари-замінники; Загрози появи нових конкурентів усередині галузі; Ринкові позиції постачальників сировини, матеріалів і комплектуючих; Купівельна спроможність покупців

Номер слайду 31

6. SWOT-аналіз.

Номер слайду 32

СТРАТЕГІЧНІ АЛЬТЕРНАТИВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1. Стратегія зростання (наступальна) 2. Стратегія стабілізації (наступально-оборонна) 3. Стратегія виживання (оборонна)

Номер слайду 33

6.Тактичне та оперативне планування. Тактичне планування — короткочасна економічна поведінка, лінія економічних дій, яка розрахована на відносно короткочасний період, виходячи з поточної ситуації.

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Оперативне планування діяльності підприємства — це поточне виробничо-фінансове і виконавче планування на короткий період часу, орієнтоване на доповнення, деталізацію, внесення коректив до накреслених раніше планів і графіків робіт.

Номер слайду 36

Оперативне планування Календарне планування Диспетчеризація Міжцехове планування Внутрішньоцехове планування

Номер слайду 37

7.Методи планування окремих показників господарської діяльності підприємства.

Номер слайду 38

Ресурсний та цільовий методи Методи екстраполяції та інтерполяції Дослідно-статистичний Факторний Нормативний Балансовий Матричний Економіко-математичне моделювання

Номер слайду 39

8. Оцінка якості планів підприємства. Основними характеристиками плану, що дозволяють досить повно оцінити його якість є: ефективність, надійність напруженість.

Номер слайду 40

ppt
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку