Тема:"Алгоритм пошуку роботи та імідж ділової людини"

Про матеріал
Відпрацювати алгоритм пошуку роботи, поєднуючи з іміджем ділової людини.Виховувати пізнавальний інтерес до майбутньої професії, прагнення до знань, сумлінне відношення до виконання посадових обов`язків при роботі по спеціальності.
Перегляд файлу

Вінницький транспортний коледж

 

 

 

 

 

 

 

Методична робота

Бінарного інтегрованого заняття з «Чинників успішного працевлаштування» та «Основ управлінської діяльності» на тему:

«Алгоритм пошуку роботи та імідж ділової людини»

 

 

 

 

 

 

 

 

 Склали викладачі:

 Онуфрійчук С.В.

 Мусій О.В.

 

 

 

 2018

Дата: 31.10.2018 

Тема:  «Алгоритм пошуку роботи та імідж ділової людини»

Метод проведення: «Навчаючи-вчуся»,  «Круглий стіл», «Мікрофон»; «Робота в малих групах»

Навчальна мета: Відпрацювати алгоритм пошуку роботи, поєднуючи з іміджем ділової  людини;

Розвиваюча мета:Розвивати вміння підготовки до пошуку роботи та поведінки на співбесіді, вміння аналізувати та узагальнювати інформацію, робити логічно обгрунтовані висновки;

Виховна мета: Виховувати пізнавальний інтерес до майбутньої професії, прагнення до знань, сумлінне відношення до виконання посадових обов`язків  при роботі по спеціальності.

Базові поняття і терміни: Алгоритм, імідж, резюме, супровідний лист.

Міжпредметні зв’язки: Чинники працевлаштування, Основи підприємницької та управлінської діяльності.

Тип заняття: Інтегроване.

План заняття:

  1. Організаційний етап.
  2. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.
  3. Вивчення нового матеріалу.

План:

  1. Вступне слово.
  2. Алгоритм пошуку роботи.
  3. Імідж ділової людини.
  4. Професійне спрямування молодшого спеціаліста.
  1. Узагальнення,систематизація й контроль знань і вмінь студентів.
  2. Підбиття підсумків заняття.
  3. Домашне завдання.

Хід заняття.

  1. Організаційний етап.

Привітання, перевірка присутніх та готовність студентів до заняття.

  1. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.

Повідомити тему, мету та завдання заняття. Поставити проблемні запитання. Обговорення супровідних листів, що студенти підготували до заняття.

  1. Вивчення нового матеріалу.

Вивчення нового матеріалу проводиться з використанням методів інтерактивних технологій, а саме: «Навчаючи-вчуся»,  «Круглий стіл», «Мікрофон»; «Робота в малих групах», гра «Відгадай професію». «Моделі», інформація  начальника відділу активної підтримки безробітних. Вінницького міського центру зайнятості. Студенти розділені на 6 груп. Після виконання завдання спостерігач (тайм-кіплер) збирає смайлики для підведення підсумків.

  1. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь студентів.
  2. Підбиття підсумків заняття.
  3. Домашне завдання.

 

 

 

 

Відкрите заняття на тему:  «Алгоритм пошуку роботи та імідж ділової людини»

Сл.1

С.В.  Вступ: Доброго дня, шановні студенти! Сьогодні у нас відкрите заняття. Ваше життя, обрана професія, друзі, стиль, імідж- це все є важливими складовими життя людини.

Сл.2

О.В.  Григорій Сковорода сказав: «Ори землю або носи зброю, займайся купецькою, або мистецькою справою- роби те, для чого народжений»

Тому,

Тема: нашого заняття «Алгоритм пошуку роботи та імідж ділової людини»

С.В.  Мета нашої зустрічі: Відпрацювати алгоритм пошуку роботи, поєднуючи з іміджем ділової  людини.

О.В.  Увага на дошку, запишіть тему і план заняття.

С.В.  Але перед початком вивчення нової теми ми хочемо вам розповісти легенду.

Притча про тенісні шарики.

С.В.  Ось, наприкінці притчи ми переконалися , що є важливі речі.

 А зараз будь-ласка розкрийте свої папочки, де є алгоритм пошуку роботи. Давайте охарактеризуємо його.

Сл.3

Сл.4

Сл.5

Сл.6

Сл.7

С.В. Д/з: Було скласти супровідний лист. Прошу зачитати ваші супроводні листи (студенти читають).

Для чого висилають цей лист?

По закінченню заняття, передайте мені супровідні листи.

Сл.8

Сл.9

Відео-порада: «Як готуватись до співбесіди?»

О.В.  Скажіть будь ласка, що є важливим при підготовці до співбесіди?

Сл.10

С.В.  Допомогою в працевлаштуванні може бути центр зайнятості.

Виступ Баланюк Тетяни Борисівни- начальника відділу активної підтримки безробітних Вінницького міського центру зайнятості.

 

О.В.  Але для вдалого проходження співбесіди та працевлаштування необхідно врахувати імідж ділової людини.

Мода, стиль, смак – є складовими іміджу ділової людини.

Перше враження є дуже важливим.

Сл.11

Сл.12

Сл.13

 

С.В.  Імідж ділової людини є важливим для кожної спеціальності. Тому працівники Укрзалізниці мають свою форму, яка дисциплінує та презентує їх.

Сл.14

Сл.15

Сл.16

Сл.17

Сл.18

Сл.19

Сл.20

Сл.21

Сл.22

Сл.23

Сл.24

Сл.25

О.В.  А зараз до вашої уваги студенти представлять різні стилі одягу, а ви назвете їх.

(Під музику по черзі заходять студенти. Група називає стилі за принципом мікрофон)

Обуховська Катерина – вечірній стиль;

Салецький Дмитро – спортивний стиль;

Антонюк Михайло – повсякденний стиль;

Пачос Максим – класичний стиль.

 

 

Підніміть руку ті, хто хоче відповідати. (Студенти характеризують стиль одягу кожної моделі).

С.В.  Дякуємо за характеристику. Займіть свої місця в аудиторії.

Студенти, які демонстрували одяг сідають в зал.

С.В.  Але одяг є однією із складових іміджу ділової людини. При працевлаштуванні він відіграє не останню роль. Тому під час проходження співбесіди вам необхідно обрати діловий стиль. Важливим при веденні ділової розмови, та і взагалі в спілкуванні є наша мова, ділову українську мову ви вивчали та засвоїли, а також міміка та жести.

Ось до вашої  уваги фото вам ділових людей .

Прошу звернути увагу на їх стиль одягу та жести.

Сл.26

Сл.27

Сл.28

Сл.29

Сл.30

Сл.31

Сл.32

 (Коментар про жести спільно з студентами)

О.В.  Характеристикою професії можуть слугувати предмети та деталі. Пропонуємо вам зіграти в гру «Відгадай професію».

Ми  називаємо вам предмети, які належать до одієї з професій, а ви відгадуєте по-черзі

Наприклад: ножиці, фен, дзеркало, гребінець – перукар.

Сл.33

С.В.  А який заклад готує всі названі професії?

О.В.  До вашої уваги 7 незвичайних професій світу. Увага на екран.

Сл.34

Сл.35

С.В.  А зараз на завершення нашого заняття ми хочемо підвести підсумки та кожній групі студентів даємо ось такий гарний поїзд із завданням.

Поки студенти виконують завдання, збираємо смайлики.

Виставлення оцінок.

Вішаємо локомотив.

Заслуховуємо вибірково команди.

Сл.36

О.В.  Молодці, дякуємо. Ми отримали смайлики, які зібрали і хочемо оголосити результати роботи  на занятті.

С.В.  Отже, оцінки.

Домашне завдання.

Висновок:

 С.В.  Отже, на сьогоднішньому занятті ви вивчили Алгоритм пошуку роботи і знаєте що обрана професія має приносити радість та задоволення.

О.В.  А також розглянули питання іміджу ділової людини, які допоможуть при працевлаштуванні на роботу.

Дякуємо за увагу. Пару завершено.

 

 

docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку