Тема: Баскетбол. Удосконалення техніки ведення м’яча в русі. Передача м’яча, та кидки м’яча в корзину. Гра на уважність «Тік! Так!»
Оздоровчі завдання:
Виховні завдання:
Освітні завдання:
1. Вивчити техніку кидка м’яча з-за голови двома руками.
2. Повторення ловіння м’яча після відскоку від підлоги на різній висоті.
3. Закріплення техніки ведення м’яча поперемінно правою та лівою рукою.
Тип уроку: удосконалення набутих вмінь та навичок (тренувальний).
Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольні м’ячі, свисток.
Місце проведення: спортивний зал.
|
Хід уроку |
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (12-15хв) |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. |
Організований перехід до місця заняття.
Шикування. Повідомлення завдань уроку. Правила ТБ під час уроку.
Стройові та організовуючі вправи на місці.
Різновиди ходьби:
-звичайна ходьба; -ходьба на носках; -звичайна ходьба; -ходьба на п’ятках; -звичайна ходьба; -ходьба на зовнішній стороні стопи; -звичайна ходьба; -ходьба на внутрішній стороні стопи; -звичайна ходьба; - ходьба в напівприсяді; - звичайна ходьба; - спортивна ходьба з переходом на повільний біг.
Різновиди бігу: - звичайним бігом; - із закиданням гомілки назад; - з високим підніманням стегна; - з прямими ногами вперед; - з прямими назад; - підскоки; - біг спиною вперед; - приставними кроками правим та лівим боком; - звичайним бігом з переходом на крок.
Вправи на відновлення дихання: 1 - 2 - вдих через ніс, руки вгору; 3 - 4 - видих, руки опустили вниз.
Перешикування
Комплекс ЗРВ: 1) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил голови вперед; 2- в.п.; 3- нахил голови назад; 4- в.п.
2) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил голови вліво; 2- в.п.; 3- нахил голови вправо; 4- в.п.
3) В.п.- стійка ноги нарізно, руки в сторони; 1- руки до плечей; 2- руки вгору; 3- руки до плечей; 4- в.п.
4) В. п.- стійка ноги нарізно, руки до плечей; 1- 4- колові рухи вперед; 5- 8- колові рухи назад.
5) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил тулуба вперед; 2- в. п.; 3- нахил тулуба назад; 4- в. п.
6) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил тулуба вліво; 2- в. п.; 3- нахил тулуба вправо; 4- в. п.
7) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- піднімаємо праву пряму ногу вгору,хлопок під коліном; 2- в. п.; 3- піднімаємо ліву пряму ногу вгору,хлопок під коліном; 4- в. п.
8) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- піднімаємо руки вгору; 2- нахил тулуба вперед, руками доторкаємося до підлоги; 3- присідаємо,руки вперед; 4- в. п.
9) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- 4- стрибки на правій нозі; 5- 8- стрибки на лівій нозі; 9- 12- стрибки на обох ногах.
10) В. п.- о. с., руки опущені вниз; 1- 2- видих через ніс, підтягнутися на носочки, руки вгору; 3-4- видих через рот, опускаємо руки вниз. |
1 хв.
1хв.
1 хв.
15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с
15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с
15 с
2 хв.
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів |
Перехід в середньому темпі до спортивного майданчика в колоні по два. Слідкувати за безпечним переходом до майданчика.
- Клас, в шеренгу по одному шикуйсь. Перевірити наявність фізичної форми та фізичного стану учнів.
- Рівняння по носках, спина рівна, плечі відвести назад, голова – прямо, руки витягнуті вздовж тулуба.
Чітко, виразно промовляти: -Клас, увага! «Праворуч 1- 2!», «Ліворуч 1 - 2!», «Кругом 1 - 2!», «Праворуч 1 - 2!». - В обхід за направляючим по майданчику кроком руш. Дистанція 2 кроки.
Звернути увагу на поставу, правильне виконання команд.
Руки на поясі.
Руки за головою.
Руки на поясі.
Руки на поясі.
Руки перед собою.
Слідкувати за темпом, дистанцією, диханням, самопочуттям дітей.
Темп виконання середній.
Дотримуватися дистанції. Спину тримати рівно.
Виконування вправ у русі. Слідкувати за дистанцією, диханням.
Клас! В колону по одному шикуйсь! Направляючий на місці стій раз, два. Праворуч 1,2 -Клас, на 1, 2, 3 розрахуйсь. -Увага, клас. Перші номери стоять на місці, другі - зробили два кроки вперед, треті- зробили три кроки вперед. (Під рахунок вчителя 1, 2,3). Направляючий стоїть на місці, решта приставними кроками в ліву сторону розімкнись.
Слідкувати за поставою, правильним положенням рук, нахили робити чітко вперед, назад.
Слідкувати за поставою, правильним положенням рук, нахили робити чітко вліво, вправо.
Слідкувати за поставою.
Слідкувати за поставою.
Слідкувати за правильним положенням рук, нахили робити чітко.
Слідкувати за правильним положенням рук, нахили робити чітко.
Слідкувати за диханням учнів, технікою виконання вправи.
Слідкуємо за положенням рук, чіткістю виконання вправи.
Слідкувати за положенням рук, чіткістю виконання вправи.
Слідкувати за диханням учні, поставою. Глибокий вдих, повільний видих. |
ІІ. Основна частина (25 хв) |
|||
1.
3.
4.
5.
6. |
Ведення м’яча в русі:
Робота в парах:
Обведення фішок.(естафета 2 команди)
Гра «Влучно в ціль».
Вправи на відновлення дихання. Гра на увагу «Тік! Так!»
|
5хв.
10хв.
5хв.
5хв. |
Пересування в колону по1. Дотримуватися дистанції 2 м. Звернути увагу на розташування кисті на м’ячі та поштовх м’яча рукою. Зміна ведення за сигналом вчителя.
Розподіл на пари . Відстань між парами 3-4м. Повторення основної стойки баскетболіста проводиться шляхом дублювання рухів вчителя: ноги розведені на ширину плечей і зігнуті. Тулуб трохи нахилений вперед, руки зігнуті в ліктях. Звернути увагу на роботу рук при передачі щодо повного випрямлення, та роботу кистей які направляють м’яч та задають швидкість. Точність і чіткість передач, з рук в руки партнера. Зауважити на траєкторію польоту м’яча.
Змагальний метод. Обведення перешкод різними способами ведення.
Змагальний метод. Розподілити клас на дві команди. За 1 хв. Потрібно якомога більше зробити з улученням у кошик. Підраховується загальна кількість попадань. Кожна команда кидає по черзі. Перемагає команда яка найбільше закинула м’ячів у кошик.
Ігровий метод. За командою вчителя «Тік!» ,діти виконують вправи без зупинки повторюючи за вчителем. Якщо звучить команда «Так!» , завдання не виконується. Хто був не уважний і виконав завдання робить крок вперед. Виграє той учень ,хто не зробив жодного кроку, або найменше кроків. |
ІІІ.Заключна частина (5хв)
|
|||
1.
2.
3.
4. |
Шикування.
Вправи на відновлення дихання: 1- 2- глибокий вдих, руки вгору; 3- 4- помірний вдих, руки вниз.
Підсумок уроку.
Організаційний перехід із спортивного майданчика до класу
|
1 хв
1 хв
2 хв
1 хв |
-Клас!Увага, на місці стій.(1, 2). «Ліворуч 1, 2!»
Слідкувати за диханням учнів.
- Чого навчилися на уроку? - Що вдалося виконати найкраще? - Що було найскладніше? - Що сподобалося?
Клас! Увага! Ліворуч 1,2! За направляючим на вихід кроком руш. Замикаючий зачиняє двері.
|