Тема: Буква ю. Вправи на закріплення звукових значень букви ю.
Спілкуймося красно. Писанка. Мета уроку:
- закріпити знання учнів про звукові значення букви ю; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, вміння складати речення; продовжити роботу над каліграфією, правильним буквоз'єднанням; продовжувати вчити списувати з друкованого та рукописного шрифтів; - розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, пам’ять, самоконтроль.
- виховувати любов до мови, старанність під час письма.
Тип уроку: Комбінований
Обладнання: Мультимедійна система, чарівна паличка, лист.
Технології, методи і прийоми роботи: Інтерактивні методи т( «Мозковий штурм», гра
«Мікрофон», гра «Так чи ні», робота в парах)
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1 Повідомлення завдань уроку
----Дітки сьогодні в нас незвичайний урок. Ми сьогодні з вами здійснемо подорож до однієї дуже цікавої країни. Давайте спробуємо відгадати як називається ця країна.
Чому так називається ця країна?
---- До нас прийшов лист від чарівної Феї Знань з країни Голосних звуків.
В країні сталася біда. Фея Неумійко розсердила Фею Знань, тому що не хотіла нічому вчитись. Фея Знань полетіла зі своєї країни ображена і хоче, щоб ми їй допомогли повернутися в свою країну. Але щоб потрапити в цю країну потрібно нам сьогодні гарно попрацювати, бо нас ждуть цікаві випробування, ви готові їх вирішувати?
Тож змахнемо своїми чарівними паличками – ручками і почнемо нашу подорож.
Чарівними паличками махнемо,
В світ чарівний попадемо, Вміємо писати, читати, Хочемо всім допомагати.
В країну мрій усі підемо,
Де тільки чудеса живуть,
Перешкоди всі здолаємо,
Що ж ідемо, в добру путь!
2 Хвилинка каліграфії
( Запис дати і виду роботи)
--- Прописати рядочок букви Юю
--- Подивіться , а хто це нас зустрічає? Добрий день
– Діти, я Фея Звуків Природи, так мої пташечки не співають, вони загубили звуки. А ви знаєте які бувають звуки?
– Давайте розкажемо Феї що таке звуки?
Звуки це те що ми чуємо, вони утворюються за допомогою голосу,їх можна співати .
– Як називаються ті звуки які можна заспівати?
---Давайте назвемо їх. А, О, У, Е, И, І.
3 Гра « Складаночка»
--- Ось фея Мрій зі своїм завданням Щоб далі в країну вирушати, потрібно нам слова складати. ннат Ю ра нга
--- Підкреслити букву Ю. Скільки звуків вона позначає і чому?
4 Мовна гра
---Щоб далі в країну вирушати, потрібно про речення розказати.
--- З якої букви починаємо писати речення? Що ставимо в кінці речення?
--- Давайте допоможемо феї Знань поміняти слова місцями так, щоб вийшло красиве речення.
Юля їла юшку вранці хотіла не Юля юшки
---- Я фея Звуків, ви справились з першим завданням, тому ,будь ласка, заходьте в нашу країну, але там вас ждуть інші перешкоди.
– Ви завдання розгадали,
І про речення розказали,
Далі знову вирушайте,
Всім в країні допомагайте.
IV. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ
1 Виконання вправи 1 Звуко-буквений аналіз слів . Людина, юнак, в’юн, малюю.
2 Усне виконання вправи 2,3
3 Виконання вправи 4
– Проходимо далі, ой дивіться знову перешкода. Нас зустрічає фея Праці
--- Любі, діти! Я на місці не сижу, я постійно щось роблю. Здогадайтеся малята
Як люблю я працювати?
--- Спасибі вам дітки. Мандруйте далі.
4 Фізкультхвилинка
5 Вибіркова робота з вправою 6
--- Діти подивіться до нас прилетіла ще одна чарівна фея. Я фея Граматики. У мене для вас є своє завдання.
--- Молодці, діти. А хто з вас знає що таке писанка?
--- Кому дарують писанку?
--- Які слова при цьому вимовляють?
--- Давайте прочитаємо, що ж нам розповідає про писанку автор підручника.
6 Словникова робота
-- Малята вирушаймо далі, Ой хто це такий сумний?Діти подивіться до нас прилетіла ще одна чарівна фея. Це Фея-Квітка . Вона забула, що означає слова «копаничка». Давайте спробуємо самі здогадатися. Команичка- конюшина.
V. Підсумок
– Добрий День мої малята. Я Фея Знань. Весь цей час я спостерігала за вами.Ви молодці. Успішно справилися з усіма завданнями. Тепер я завдяки вам можу повернутися у свою чарівну країну Голосних звуків.
--- Які звуки ми сьогодні з вами пригадали?
---Які звуки може позначати буква ю? --- Наведіть приклади слів з буквою ю.