18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Тема: Буква ю. Вправи на закріплення звукових значень букви ю. Спілкуймося красно. Писанка.

Про матеріал
Мета уроку: - закріпити знання учнів про звукові значення букви ю; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів, вміння складати речення; продовжити роботу над каліграфією, правильним буквоз'єднанням; продовжувати вчити списувати з друко-ваного та рукописного шрифтів; - розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, пам’ять, самоконтроль. - виховувати любов до мови, старанність під час письма.
Перегляд файлу

Тема:  Буква  ю. Вправи  на  закріплення звукових  значень  букви ю. 

Спілкуймося  красно.  Писанка. Мета  уроку: 

-   закріпити  знання учнів про звукові значення букви ю; удосконалювати   навички звуко-буквеного аналізу слів, вміння складати  речення;   продовжити     роботу    над    каліграфією,        правильним         буквоз'єднанням; продовжувати  вчити  списувати з друкованого та рукописного шрифтів;       - розвивати  зв’язне  мовлення, увагу, спостережливість, пам’ять,  самоконтроль.

-   виховувати любов до  мови, старанність під час письма.

Тип  уроку:  Комбінований

Обладнання: Мультимедійна система, чарівна паличка, лист.

Технології, методи  і  прийоми роботи:   Інтерактивні методи т( «Мозковий  штурм», гра

«Мікрофон», гра «Так чи ні», робота в  парах)

Хід уроку

I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1 Повідомлення  завдань уроку

----Дітки сьогодні в нас незвичайний  урок. Ми  сьогодні  з вами  здійснемо  подорож   до  однієї  дуже  цікавої  країни.  Давайте спробуємо відгадати  як  називається ця країна.

Чому  так  називається ця країна?

---- До нас прийшов  лист  від  чарівної Феї  Знань з країни Голосних звуків.

      В  країні  сталася  біда. Фея Неумійко  розсердила Фею Знань, тому що не хотіла нічому вчитись. Фея Знань полетіла зі  своєї  країни ображена  і  хоче,  щоб  ми  їй  допомогли повернутися   в  свою   країну.   Але щоб потрапити в цю країну потрібно  нам сьогодні  гарно  попрацювати, бо нас ждуть цікаві випробування, ви готові їх вирішувати?

    Тож  змахнемо  своїми чарівними  паличками – ручками  і  почнемо  нашу  подорож.

                 Чарівними паличками  махнемо,

                  В світ чарівний попадемо,                   Вміємо писати, читати,                   Хочемо всім допомагати.

                  В країну мрій усі підемо,

                  Де тільки чудеса живуть,

                  Перешкоди всі здолаємо,

                  Що ж  ідемо, в добру путь!

 

2 Хвилинка каліграфії

( Запис дати і виду роботи)

---  Прописати рядочок букви Юю

---  Подивіться  ,  а  хто  це нас  зустрічає? Добрий день

    Діти, я Фея Звуків Природи, так мої пташечки не співають, вони загубили звуки. А ви знаєте які бувають звуки?

    Давайте розкажемо Феї що таке звуки?

Звуки це те що ми чуємо, вони утворюються за допомогою голосу,їх можна співати .

    Як називаються ті звуки які можна заспівати?

---Давайте назвемо їх. А, О, У, Е, И, І.

 

3  Гра « Складаночка»

--- Ось  фея  Мрій  зі  своїм  завданням Щоб далі в країну вирушати, потрібно   нам  слова складати. ннат                     Ю ра                                                               нга 

---  Підкреслити  букву  Ю. Скільки  звуків  вона  позначає  і  чому?

 

4  Мовна гра

---Щоб далі в країну вирушати, потрібно про речення розказати.

---  З  якої  букви  починаємо писати  речення?  Що  ставимо  в  кінці  речення?

---  Давайте допоможемо  феї  Знань  поміняти  слова  місцями  так,  щоб  вийшло  красиве речення.

Юля  їла юшку  вранці хотіла   не  Юля  юшки 

----  Я фея Звуків, ви справились з першим завданням, тому ,будь ласка, заходьте в нашу країну, але там вас ждуть  інші перешкоди.

                                Ви завдання розгадали,

                  І про речення розказали,

                 Далі знову вирушайте, 

            Всім в країні допомагайте.

 

IV.  РОБОТА З  ПІДРУЧНИКОМ

1    Виконання  вправи 1 Звуко-буквений аналіз слів . Людина,  юнак, в’юн, малюю.

 

2    Усне виконання  вправи 2,3

3    Виконання  вправи 4

                                Проходимо далі, ой дивіться знову перешкода.  Нас зустрічає  фея Праці

---  Любі, діти! Я  на  місці не  сижу,   я  постійно  щось  роблю.   Здогадайтеся  малята

 Як люблю  я працювати?

--- Спасибі вам дітки. Мандруйте  далі.

 

4    Фізкультхвилинка

5    Вибіркова  робота  з  вправою 6

--- Діти подивіться до нас прилетіла ще одна чарівна фея. Я фея  Граматики.  У  мене  для  вас  є  своє  завдання. 

---  Молодці, діти. А  хто  з  вас  знає  що  таке писанка?  

---  Кому  дарують  писанку?

---  Які   слова  при  цьому  вимовляють?

---  Давайте  прочитаємо,  що  ж  нам  розповідає  про писанку  автор  підручника.

 

6    Словникова  робота

  -- Малята вирушаймо далі, Ой хто це такий сумний?Діти подивіться до нас прилетіла ще одна чарівна фея.  Це  Фея-Квітка . Вона  забула,  що  означає  слова   «копаничка».  Давайте  спробуємо  самі здогадатися. Команичка- конюшина.

 

V.  Підсумок

– Добрий День мої малята. Я Фея Знань.  Весь цей час я спостерігала за вами.Ви  молодці. Успішно  справилися  з  усіма  завданнями. Тепер  я  завдяки  вам  можу повернутися  у  свою  чарівну  країну Голосних  звуків.

---  Які звуки  ми  сьогодні  з  вами  пригадали?

---Які  звуки  може позначати  буква ю? ---  Наведіть  приклади  слів  з  буквою  ю.

 

  

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку