Тема: Дбаю про свою безпеку.

Про матеріал
Мета: упорядкувати і поглибити уявлення учнів про безпечну поведінку; розкрити важливість дбати про свою безпеку в різноманітних життєвих обставинах; вчити розпізнавати ризики спілкування з незнайомцями; тренувати безпекові навички в зімітованих ситуаціях (реальних, казкових, розіграних у ролях).
Перегляд файлу

Тема: Дбаю про свою безпеку.

Мета: упорядкувати і поглибити уявлення учнів про безпечну поведінку; розкрити важливість дбати про свою безпеку в різноманітних життєвих обставинах; вчити розпізнавати ризики спілкування з незнайомцями; тренувати безпекові навички в зімітованих ситуаціях (реальних, казкових, розіграних у ролях).

Матеріали для уроку: шаблони для пальчикового театру.

Очікувані результати: учень/учениця розуміє необхідність дбати про власну безпеку; пояснює на прикладах можливі ризики спілкування з незнайомцями; у зімітованих ситуаціях демонструє безпечну поведінку, аргументує її.

Діти! Сьогодні у нас дуже цікава та важлива тема. Запам’ятайте, будь ласка, все що почуєте на уроці. Це може врятувати вам життя.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

Розповідь учителя

Усі ви маєте дбати про свою безпеку. Дорогою до школи, до дому, в магазині, на дитячому майданчику вам можуть зустрітися незнайомі люди. Пам’ятайте, що спілкування з незнайомцями може бути небезпечним.

На уроці ми будемо розмірковувати про ризики поведінки, коли діти не дбають про свою безпеку. Казкові герої нам підкажуть, що може трапитися під час спілкування з незнайомцями; коли не слухаєш батьків, не дотримуєшся їхніх порад.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Зараз, давайте візьмемо підручники, та розгорнемо їх на сторінки 34. Уважно розглянемо малюнок.

1. Робота з підручником.

Опрацювання тексту і малюнків на с. 34 – 35 за запитаннями:

- Героїв якої казки зображено на малюнках?

- Куди йшла Червоний Капелюшок?

- Які настанови дала мама дівчинці?

- Що ще ми порадимо дівчинці, щоб її дорога була безпечною?

- Кого зустріла Червоний Капелюшок у лісі?

- Чи наважиться Вовк підійти до Червоного Капелюшка, якщо поряд із нею Мисливець?

- Як зустріч із знайомим Мисливцем допомогла уникнути небезпеки?

2. Рухавка.

IV. Закріплення вивченого матеріалу

А зараз об’єднаємось в пари, хто з ким сидить поруч. Учитель роздає зразки пальчикового театру кожному учню. Діти, давайте виріжемо, склеємо та пограємо.

1. Робота в парах.

Виготовлення героїв пальчикового театру.

2. Інсценування кінцівки казки

Учні придумують кінцівку казки і розігрують її в групах.

Розподіл ролей: Червоний Капелюшок, Вовк, Мисливець.

Діти по черзі розіграють ситуацію і міняються ролями.

Ви чудово попрацювали та пограли. Ваші кінцівки казки дуже цікаві. Візьміть зошит і відкрийте його на с. 26.

3. Робота з зошитом

Виконання завдання 1 на с. 26: проведіть Червоного Капелюшка безпечною дорогою.

Познач шлях стрілочками. Поясни, чому, на твою думку, цей шлях найбезпечніший.

V. Підсумок уроку

Заключне слово вчителя.

Діти! Уявіть ситуацію. Ви граєтесь на дитячому майданчику, біля дому. До вас підходить незнайома людина (незнайомою людиною може бути вчителька). Людина каже: «Дівчинка (хлопчик) допоможи, будь ласка, знайти кошеня (покажи де знаходиться магазин)». Як ви будете діяти в такій ситуації? Що ви повинні робити?

Учні кажуть свої варіанти.

Ви молодці. Ви не повинні розмовляти з незнайомими. Повинні звернуться по допомогу до знайомих людей, або до поліції, або до найближчої школи; зателефонуйте батькам. А якщо ви їдете у транспорті, то треба звернутися до водія, він допоможе.

Якщо ви будете пильними та уважними – це врятує вам життя.

Картинки по запросу "шаблоны к пальчиковому театру красная шапочка""

docx
Додано
25 березня 2022
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку