Мета: - продовжувати ознайомлювати учнів з пейзажем, дати поняття про особливості декоративного пейзажу: умовність кольору, стилізацію, узагальненість природних форм, колірну гармонію, площинність зображення, навчити спрощувати природні форми; - формувати уміння сприймати, розрізняти, аналізувати; - розвивати естетичний та художній смак, здібності, емоційно сприймати красу природи, розвивати навички сприйняття, образного мислення, асоціативної пам’яті, уяви, фантазію. - виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу;
Фізкультхвилинка Осінь прийшла – похолодало, Вітер повіяв холодний на нас, Листя у парку пообпадало, Гріємо руки свої у цей час. Зима прийшла, іще холодніше, Сніжинки із неба летять помелом, Друзі приєднуйтесь в коло хутчіше, Гріємо ноги, щоб тепло було. Весною ми сонце стрічали, По полю побігли веселі струмки, Птахи прилетіли, крилом помахали, Квітів у лісі нарвем залюбки. Літо настало, жарко нам дуже, Травичка зелена навкруг шелестить, Канікули, весело разом нам, друже Поаплодуймо в цю радісну мить.
Послідовність виконання роботи: Виберіть мотив, пору року та продумайте визначивши, що буде головним на вашому малюнку. Визначте точку зору, лінію горизонту. Вирішіть, яка частина аркуша буде відведена небу, землі, деревам, воді тощо. Виконавши малюнок, починайте роботу фарбами. Ми повинні чітко уявляти собі, які кольори переважають – холодні чи теплі, наприклад: синій або голубий, фіолетовий або зеленувато-голубий, або ж навпаки, червоний, жовтий, оранжевий і теплі тони зеленого.