Тема: Декоративні мотиви у зображенні пейзажу. Створення декоративного пейзажу «Пори року» Нижник Людмила Михайлівна Вчитель образотворчого мистецтва Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 14 міста Умані Черкаської області
Номер слайду 2
Мета: - продовжувати ознайомлювати учнів з пейзажем, дати поняття про особливості декоративного пейзажу: умовність кольору, стилізацію, узагальненість природних форм, колірну гармонію, площинність зображення, навчити спрощувати природні форми; - формувати уміння сприймати, розрізняти, аналізувати; - розвивати естетичний та художній смак, здібності, емоційно сприймати красу природи, розвивати навички сприйняття, образного мислення, асоціативної пам’яті, уяви, фантазію. - виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу;
Номер слайду 3
Зима — це хуртовина, Весна у квітах лине, А потім — тепле літо І осінь, в сум одіта. Ось так із року в рік Минає часу лік. Неспішно, крок за кроком, Минають чотири пори року, Одна пора проходить, Інша услід надходить.
Номер слайду 4
Пейзаж – ( фр. « країна, місцевість»). – 1. Жанр живопису, присвячений зображенню природи, міст, архітектурних комплексів. 2. Загальний краєвид.
Номер слайду 5
СЯРКЕВИЧ Ю.
Номер слайду 6
Д. Льовін
Номер слайду 7
Українська хата, худ. І.Рєпін, 1880
Номер слайду 8
Каменев
Номер слайду 9
Грэм Геркен
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Порт Одеси на Чорному морі, худ.І.К.Айвазовський, 1852
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Шишкін Іван Іванович (1832-1898), російський художник-пейзажист, живописець,
Номер слайду 14
«На півночі дикій…», 1891
Номер слайду 15
«Березовий ліс», 1871
Номер слайду 16
«Жито», 1878
Номер слайду 17
Осінній ліс
Номер слайду 18
російський художник-пейзажист, живописець (1860-1900) Ісаак Левітан,
Номер слайду 19
«Березовий гай»
Номер слайду 20
«Ліс взимку»
Номер слайду 21
«Весна в Італії»
Номер слайду 22
“ Золота осінь” 1895р.
Номер слайду 23
Реалістичний Декоративний пейзаж – це зображення природи з використанням народних традицій, символізму, узагальнення форми і кольору
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Фізкультхвилинка Осінь прийшла – похолодало, Вітер повіяв холодний на нас, Листя у парку пообпадало, Гріємо руки свої у цей час. Зима прийшла, іще холодніше, Сніжинки із неба летять помелом, Друзі приєднуйтесь в коло хутчіше, Гріємо ноги, щоб тепло було. Весною ми сонце стрічали, По полю побігли веселі струмки, Птахи прилетіли, крилом помахали, Квітів у лісі нарвем залюбки. Літо настало, жарко нам дуже, Травичка зелена навкруг шелестить, Канікули, весело разом нам, друже Поаплодуймо в цю радісну мить.
Номер слайду 31
Послідовність виконання роботи: Виберіть мотив, пору року та продумайте визначивши, що буде головним на вашому малюнку. Визначте точку зору, лінію горизонту. Вирішіть, яка частина аркуша буде відведена небу, землі, деревам, воді тощо. Виконавши малюнок, починайте роботу фарбами. Ми повинні чітко уявляти собі, які кольори переважають – холодні чи теплі, наприклад: синій або голубий, фіолетовий або зеленувато-голубий, або ж навпаки, червоний, жовтий, оранжевий і теплі тони зеленого.