Тема: Декоративно – прикладне мистецтво (Вишиванка). Заучування вірша В. Крищенка «Вишиванка».
Мета: Збагачувати та розширювати знання про декоративно – прикладне мистецтво України. Ознайомити дітей з вишивкою, дати знання про народні традиції, про значення кольору. Збагатити словник словами – назвами виробів мистецтва. Вчити запам'ятовувати та виразно читати текст вірша. Вправляти в утворенні дієслів за допомогою префіксів. Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Виховувати інтерес до мистецтва України. Коригувати вимову.
БЕСІДА
Тема: Декоративно – прикладне мистецтво (Вишиванка). Заучування вірша В. Крищенка «Вишиванка».
Мета: Збагачувати та розширювати знання про декоративно – прикладне мистецтво України. Ознайомити дітей з вишивкою, дати знання про народні традиції, про значення кольору. Збагатити словник словами – назвами виробів мистецтва. Вчити запам’ятовувати та виразно читати текст вірша. Вправляти в утворенні дієслів за допомогою префіксів. Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Виховувати інтерес до мистецтва України. Коригувати вимову.
Обладнання: малюнки, оздоблені вишивкою (серветки, рушники, сорочки), ілюстрації.
Словник: орнамент, повір’я, мандрівник, багряні пелюстки, родюче поле.
ХІД БЕСІДИ
А вам цікаво дізнатись
Що сьогодні може статись?
Ну то всядьтеся зручніше
Й попрацюємо скоріше
Українська народна вишивка набула широкого визнання як у самій країні, так і за кордоном. В її орнаментах містяться символи чарівної природи. В Україні з давнини існують численні повір’я, пов’язані з вишивкою. Кожна вишита річ несе в собі тепло людських рук.
Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти, гарні, весняні:
На, вдягай, синочку.
В нитці – сонце золоте,
Пелюстки багряні.
Ласка мамина цвіте
В тому вишиванні.
Вишиваночку візьму,
Швидко одягнуся.
Підійду і обійму
Я свою матусю.
на -, при -, за -, с-, пере -… .
П.І. (учня, учениці) __________________________________________
|
П.І. (учня, учениці) __________________________________________
|
П.І. (учня, учениці) __________________________________________
|
П.І. (учня, учениці) __________________________________________
|
П.І. (учня, учениці) __________________________________________
|
П.І. (учня, учениці) __________________________________________
|