Тема: Ділення і множення на 10 і 100

Про матеріал
Тема: Ділення і множення на 10 і 100 Мета: Систематизувати знання учнів про множення та ділення на 10, 100; формувати вміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів. Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Ділення і множення на 10 і 100

Мета: Систематизувати знання учнів про множення та ділення на 10, 100; формувати вміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів. Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось і дзвоник пролунав,

До бесіди всіх позвав.

Всі ви сіли рівно, вправно,

І розмова піде славно.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

  1. Прокоментуй

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0005.jpg

(за вибором вчителя, учні біля дошки, коментують розвязання)

 

  1. Хвилинка каліграфії

66; 99;

123, 876, 456

 

3.     Бліц опитування


Назви компоненти дії додавання?

Назви компоненти дії віднімання?

Назви компоненти дії дмноження?

Назви компоненти дії ділення?

Як знайти невідомий доданок?

Як знайти невідомий від’ємник ?

Як знайти невідоме зменшуване?


          Як знайти периметр прямокутника?


          Як знайти площу прямокутника?


Як дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше від другого?


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Математичний диктант

Записати добуток чисел:

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

Записати вирази та обчислити їх:

- до добутку чисел 7 і 8 додати 44;

- від добутку чисел 9 і 5 відняти 21;

- число 6 помножити на суму чисел 7 і 2.

 

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння користуватись циркулем а також знання таблиці множення.

 

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1.  Робота за підручником (с. 17 - 19)

Завдання  2

Добери частку за зразком

(за вибором вчителя, учні біля дошки, коментують розвязання )

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0005.jpg

 

     Завдання  3

(учні самостійно виконують )

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0005.jpg

    Завдання 4

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0006.jpg

 (по черзі один учень за вибором вчителя, біля дошки, коментують запис)

 

2.    Фізкультхвилинка

 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

1.    Робота з таблицею множення

Завдання 6

 

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0007.jpg

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0016.jpg

 

 

 

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0016.jpg

  1. Робота з буквами

Завдання 9

 

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0016.jpg

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0017.jpg

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
971
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку