Тема: Порядок виконання дій у виразах

Про матеріал
Тема: Порядок виконання дій у виразах Мета: Систематизувати знання учнів з вивченої теми; удосконалювати обчислювальні навички, вміння визначати порядок дії у виразах; розвивати логічне мислення, математичну мову; виховувати самостійність, інтерес до предмету. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Порядок виконання дій у виразах

Мета: Систематизувати знання учнів з вивченої теми; удосконалювати обчислювальні навички, вміння визначати порядок дії у виразах; розвивати логічне мислення, математичну мову; виховувати самостійність, інтерес до предмету.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ми починаємо урок,

Що математикою зветься.

Вона нам допоможе

Таку розвити точність думки,

Щоб у нашому житті

Про все дізнатись,

Вимірять, збагнути.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

1.   Хвилинка каліграфії

98, 56, 39, 27

865, 463, 964

 

2.     Бліц опитування

Як знайти  периметр квадрата?

Як знайти  периметр трикутника?

Як знайти  периметр прямокутника?

Назви компоненти дії додавання?

Назви компоненти дії віднімання?

Як знайти суму чисел?

Як знайти різницю чисел?

Як знайти невідомий доданок?

Як знайти невідомий від’ємник ?

Як знайти невідоме зменшуване?

Скільки  см  в одному  дм ?

Скільки  см  в одному  м?

Скільки  дм  в одному м?

Скільки  год  в одній  добі


 

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з порядком дій у виразах.

 


І V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1.           Пояснення нового матеріалу 

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0011.jpg

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0008.jpg

ІV. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ УМІНЬ

 

  1.  Робота за підручником (с. 24-25)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0011.jpg

 

Вправа 3

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0009.jpgC:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0012.jpg

(за вибором вчителя, учні по черзі коментують біля дошки розвязання)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0009.jpg

Вправа 4

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0009.jpg

(чотири учні, за вибором вчителя, коментують по черзі розвязання біля дошки)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0009.jpg

(чотири учні, за вибором вчителя, коментують по черзі розвязання)

 

2.    Фізкультхвилинка

 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Вправа 5

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0009.jpg

Вправа 6

Розв’яжи задачу

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0009.jpg

Пояснення

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0016.jpg

 

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

 Діти, яку тему ми вивчали на уроці?

 Яку дію виконують першою?

 Яку дію виконують другою?

 Яку дію виконують останньою?

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
2760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку