Тема: Об'єм. Формула об'єму прямокутного паралелепіпеда.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Лиш дзвінок на урок продзвенить –
Стане кожен серйозним в ту мить,
Бо роботи багато у нас,
І активно працює весь клас.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Бліц опитування
Скільки куб має вершин?
Скільки куб має граней?
Скільки куб має ребер?
Назви компоненти дії додавання?
Назви компоненти дії віднімання?
Назви компоненти дії множення?
Назви компоненти дії ділення?
Як знайти невідомий доданок?
Як знайти невідомий від’ємник ?
Як знайти невідоме зменшуване?
Як знайти периметр прямокутника?
Як знайти площу прямокутника?
Як дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше від другого?
4; 44;
430, 812, 476
Записати добуток чисел:
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
Записати вирази та обчислити їх:
- до добутку чисел 3 і 8 додати 45;
- від добутку чисел 8 і 7 відняти 167;
- число 9 помножити на суму чисел 7 і 2.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми навчимося обчислювати об’єм прямокутника.
ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання 3
Як знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда
Завдання 4
(двоє учнів за вибором учителя, біля дошки, коментують розв’язання )
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Робота над задачами
Завдання 5
(по черзі один учень за вибором вчителя, біля дошки, коментують запис)
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу на уроці?
|
|
|
|