Тема: Додавання трицифрових числа з переходом через розряд

Про матеріал
Тема: Додавання трицифрових числа з переходом через розряд Мета: навчати учнів розв'язувати задачі двома способами; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Додавання трицифрових числа з переходом через розряд

Мета: навчати учнів розв'язувати задачі двома способами; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

 

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався –

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

1.   Хвилинка каліграфії

 

17, 23, 86, 49

 

2.     Бліц опитування

  • Які міри величин ми вевчили?
  • Скільки міститься в 1 м см?
  • Скільки міститься в 10дм м?
  • Скільки міститься в 100см м?
  • Скільки міститься в 10см дм?
  • Як додати трицифрове число до трицифрового?
  • Термометр показує 20 градусів тепла. Яку температуру покажуть два таких термометри?
  • Коли батькові було 26 років, Олі виповнилося 4 роки. Тепер Олі 11 років. Скільки років батькові?

            3.  Усне додавання і віднімання


35+24

54-36

89-54

59-44

15+42

21+68

90-45

70-86


 

Перетворити у см.


30 дм

67дм.

80дм.

4м.

4м.7дм.

 

1м.9дм.

65дм.

32дм.

9м.9дм.

 


III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі і додавати трицифрові числа з переходом через розряд..

 

IV.    ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 

1.    Робота за підручником (с. 50-51)

     Завдання  1

А) Поясни розвязання прикладу

C:\Users\uli\Desktop\P9051009.JPG

Б) Виконай додавання. (один учень, за вибором вчителя, коментує розвязання

C:\Users\uli\Desktop\P9051009.JPG

    Завдання 2

Розвязання задачі усно.

C:\Users\uli\Desktop\P9051009.JPG

Пояснення:

  • Яку відстань пройшов до місця зустрічі Вадим?
  • Яку відстань пройшов до місця зустрічі Толя?
  • Якщо Вадим пройшов до місця зустрічі 342м. а Толя 458м., чи можемо ми взнати яка між ними відстань?
  • Якою дією взнаємо?

 

    Завдання 3

Один учень біля дошки коментує помилки і виправляє їх.

C:\Users\uli\Desktop\P9051010.JPG

Завдання 4

Учні самостійно записують суми у стовпкик і обчислюють

А) 213 + 48 + 456;

Б) 525 + 370 + 9;

В) 276 +509 + 84;

Г) 35 + 460 + 187.

Усна перевірка

 

2.    Фізкультхвилинка

 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.    

Завдання 5

Впиши  пропущені цифри у клітинки

 

C:\Users\uli\Desktop\P9051010.JPG

 

2. Робота над задачею Завдання 6

Від Оленчиного будинку до яблуні 15 м., від будинку до річки 50 м., а від яблуні до річки 30.

 

C:\Users\uli\Desktop\P9051012.JPG

Що взнаєш, виконавши дії?

15 + 15 - це відстань від будинку до яблуні і назад.

15 + 30 + 50-це вся відстань від будинку через яблуню і річку і назад додому.

15 + 30-це відстань від будинку до річки, але тільки через яблуню.

50-15-яку від річки до яблуні, якщо відразу вийшов з дому до річки.

 

Завдання 7

Знайди значення виразів

3м72см+24дм9см                              58дм+1м39см

 

 

3. Кругові приклади

 

35 + 24

57 – 36

89 – 54

59 – 44

15 + 42

21 + 68

4. Задача

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку