Тема: Наочне зображення трицифрових чисел. Розв'язування задач на три дії.

Про матеріал
Тема: Наочне зображення трицифрових чисел. Розвязування задач на три дії Мета: навчати учнів розв'язувати задачі двома способами; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Наочне зображення трицифрових чисел. Розвязування задач на три дії

Мета: навчати учнів розв'язувати задачі двома способами; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

 

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався –

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

1.     Перевірка домашнього завдання

Завдання 8

 Прочитайте,  як  ви  знайшли периметр чотирикутника.

 

2.     Гра «Мовчанка»

http://gdz-ukr.ucoz.ua/_nw/4/56769139.png

3.     Хвилинка каліграфи

 

4.     Математичний диктант

  Запашіть число, у якому 8 дес. і 6 од.

  Запишіть найменше одноцифрове число.

  Запишіть найбільше двоцифрове число.

  Запишіть суму чисел 9 і 6; 8 і 7.

  Запишіть різницю чисел 14 і 5; 12 і 6.

  Збільшіть 6 на 8.

  Зменшіть 16 на 9.

 

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати задачі на три дії.

 

IV.    ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 

1.    Робота за підручником (с. 38-39)

     Завдання  2

   -Чим відрізняється числа 890 і 89?

   -Чим відрізняється числа 890 і 809?

    Завдання 3

Самостійне виконання завдання

Запиши і прочитай трицифрові числа. Зобрази їх схематично

Один учень працює біля дошки.

    Завдання 4-5

Письмове виконання завдання з коментуванням.

 

Завдання 6

C:\Users\uli\Desktop\P8271003.JPG

2.    Фізкультхвилинка

 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.    Робота над задачею Завдання 7

Чіп зібрав 15 їстівних грибів і 8 поганок, Дейл зібрав 6 їстівних грибів, а поганок – на 5 більше, ніж їстівних грибів. Скільки всього їстівних грибів принесли Чіп і Дййл? Про що ще можна запитати?

 

 

G:\DCIM\100OLYMP\P8271003.JPG

Розв’язання

  1. 6+5=11(п) – зібрав Дейл
  2. 15+6=21 (г)

Відповідь: Чіп і Дейл зібрали 21 їстівний гриб

- Скільки поганок зібрали Чіп і Дейл?

- Скільки всіх грибів зібрали Чіп і Дейл?

- На  скільки більше їстівних грибів зібрав Чіп ніж Дейл?

- На  скільки більше поганок  зібрав Дейл ніж Чіп?

- На  скільки більше усіх грибів зібрав Чіп ніж Дейл?

 

2. Гра «Магніні квадрати» Завдання 8

G:\DCIM\100OLYMP\P8271003.JPG

Пояснення до першого квадрата

C:\Users\uli\Desktop\P8271004.JPG

 Колективне опрацювання матеріалу

 

3. Логічна вправа

Побудуйте 4 чотирикутники і проведіть у кожному відрізок так, щоб утворились:

а)два трикутники;

б)трикутник і чотирикутник;

в)два чотирикутники;

 г)трикутник і п'ятикутник.

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку