Урок№6. Тема: Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським.
Очікувані результати: учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра.
Мета:
формування предметних компетентностей:
розвивати позитивне ставлення до навчання як соціально важливої і значимої праці; стимулювати інтерес до пізнавальної діяльності; підтримувати активність і ініціативу у випробуванні способів пізнання і самовираження у різних видах діяльності; виховувати віру кожного учня в свої сили і здібності
формування ключових компетентностей:
вільне володіння державною мовою, що передбачає вміння усно
й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано
пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях.
вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; опанування вміннями і навичками для подальшої освіти, організацію власного навчального середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно й у групі.
здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки; дбайливе ставлення до власного здоровя і збереження здоровя інших людей.
громадянські та соціальні компетентності пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність у житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя.
Обладнання та наочність: підручники, мультимедійна презентація,
Хід уроку
Слайд2. Створення позитивного психологічного клімату в класі.
Мотивація навчальної діяльності
Слайд3.
Слайд4. Ранкове коло.
Слайд 5. "Естафета дружби"
Слайд 6.Хвилинка фенологічних спостережень.
Слайд7. Бесіда.
Повідомлення теми і мети уроку
Слайд 8-19. Слухання оповідання «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським
Слайд 20. Дай відповідь на запитання.
Слайд 21. Фізкультхвилинка.
IV. Закріплення вивченого
2. Робота в зошитах.
Слайд 22-24. Сторінка 11, Вправа 1.
Слайд 25. Сторінка 11, вправа 2.
Слайд 26. Фізкультхвилинка.
Слайд 27. Гра «Будуємо школу»
Слайд 28. Повторення вивченого.
Слайд 29. Інтерактивне онлайн завдання.
Рефлексія.