Тема: Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?»

Про матеріал
Конспект уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з використанням підручника для 1 класу закладів загальної середньої освіти .
Перегляд файлу

 

Урок№6. Тема: Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським.

Очікувані результати: учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра.

Мета:

формування предметних компетентностей:

розвивати позитивне ставлення до навчання як соціально важливої і значимої праці; стимулювати інтерес до пізнавальної діяльності; підтримувати активність і ініціативу у випробуванні способів пізнання і самовираження у різних видах діяльності; виховувати віру кожного учня в свої сили і здібності

формування ключових компетентностей:

вільне  володіння  державною  мовою,  що  передбачає  вміння  усно

й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано

пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення  ролі  мови  для  ефективного  спілкування  та  культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних  життєвих ситуаціях.

вміння вчитися – включатися  в  роботу  відразу  після  вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; опанування вміннями і навичками  для  подальшої  освіти,  організацію  власного  навчального  середовища, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно й у групі.

  здоров'язбережувальна  правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати     в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки;  дбайливе ставлення до власного здоровя і збереження здоровя інших людей.

        громадянські та соціальні компетентності пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність у житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя.

 

 

Обладнання та наочність: підручники, мультимедійна презентація,

Хід уроку

 

  1. Організаційно-мотиваційний етап

Слайд2. Створення позитивного психологічного клімату в класі.

Мотивація  навчальної  діяльності

Слайд3.

Слайд4. Ранкове коло.

Слайд 5. "Естафета дружби"

Слайд 6.Хвилинка фенологічних спостережень.

  1. Актуалізація опорних знань

Слайд7. Бесіда.

Повідомлення теми і мети уроку

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Робота з підручником.

Слайд 8-19. Слухання оповідання «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським

      Слайд 20.  Дай відповідь на запитання.

      Слайд 21. Фізкультхвилинка.

IV. Закріплення вивченого

2. Робота в зошитах.

Слайд 22-24. Сторінка 11, Вправа 1.

Слайд 25. Сторінка 11, вправа 2.

     Слайд 26.  Фізкультхвилинка.

     Слайд 27. Гра  «Будуємо школу»

      Слайд 28. Повторення вивченого.

      Слайд 29. Інтерактивне онлайн завдання.

 

      Рефлексія.

  •          «Обери сонечко, яке відповідає твоєму настрою у кінці уроку.
docx
Додано
30 жовтня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку