Конспект уроку “Я у світі”
Тема: Моя Батьківщина - Україна!
Тип уроку: засвоєння знань
Мета: поглиблення знаннь дітей про Україну; пробудження в учнів національної самосвідомості і гідності, формування в них активної громадянської позиції; знайомство з національними символами України, стравами, традиційним одягом та традиціями. Обладнання: презентація https://www.canva.com/design/DAF1W1TQp6w/iTxhuX1gcCDpEsv8I9lcBg/e dit?utm_content=DAF1W1TQp6w&utm_campaign=designshare&utm_medium
ХІД УРОКУ
1. Організація класу, підготовка до уроку (перевірити наявність зошита, підручника, щоденника, пеналу з канцелярією)
2. Привітання:
“Доброго ранку, діти!”
3. Оголошення теми та мети уроку:
“Тема нашого заняття “Моя Батьківщина - Україна!”. Сьогодні ми дізнаємось багато нового, познайомимось з національними символами, стравами, одягом та традиціями України.”
4. Показ презентації “Моя Батьківщина - Україна!” (в ній повідомляється основний матеріал для засвоєння, обговорюються контрольні питання та вправи)
*слайд 2: Наша Батьківщина – Україна. Наша країна ще досить молода, тому її майбутнє залежить він нас та від наступних поколінь. *слайд 3: Київ – столиця України та одне з найстаріших міст Європи, засноване щонайменше 1500 років тому.
*слайд 4-5: Україна – могутня та квітуча держава, з давньою культурою. Національний танець – Гопак. Це бойовий танець козаків. Вони могли в бою знищувати ворога в танці. Ось на скільки майстерними вони були.
*слайд 6-9: Природа нашої держави вражає своїм розмаїттям.
Є в нас і ліси, і поля, і озера, і моря, і гори, і рівнини.
Найвища гора - Говерла; Найдовша річка - Дніпро; Також є такі річки: Дністер, Дунай, Інгул, Південний Буг, Десна, Прип’ять, Синюха. Є у нас і моря: Чорне та Азовське.
*слайд 10-11: Українці відрізняються своєю гостинністю, доброзичливістю та сміливістю.
Національні страви україни – (борщ, галушки, вареники, сало, голубці) слайд 12: Державною мовою в Україні є українська, співуча солов’їна мова.
слайд 13-15: Україна – самобутня та незалежна держава, яка має свої традиції.
Традиційний одяг, свята, обряди.
слайд 16-18: Загадки.
5. Проведення короткого інтерв’ю. Кожному учню по питанню. “Отже. Ми сьогодні розглянули багато чого нового і мені б хотілось дізнатись про ваші враження. Я вирішила провести коротеньке інтерв’ю. Неначе я журналіст, а ви талановиті та творчі зірки – Які у тебе враження від сьогоднішнього заняття?
– Що тобі запам’яталось більше всьогго?
– Яка твоя найулюбленіша страва української кухні?
– Які ти знаєш державні символи України?
– Яка найвища гора в Україні?
– Які ти знаєш традиції?
– Яка столиця України?
– Які ти знаєш річки України? – Що символізує наш прапор?
– Що святкують в Україні? Які ти знаєш свята?
– Який є традиційний танець в Україні?
– Діти, Вам сподобалось сьогоднішнє заняття?”
6. Повідомлення домашнього завдання, для закріплення матеріалу.
Д/з: Створити малюнок на тему “Я люблю Україну”
7. Прощання “До побачення, діти. Бажаю успіхів з домашнім завданням! Зустрінемось на наступних заняттях!”