Тема «Для чого змінювати вигляд тексту?»

Про матеріал
Мета уроку: розширити знання про форматування тексту; формувати вміння форматувати текст відповідно до його призначення; розвивати словниковий запас, зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати вміння працювати в парах, групах, прагнення творчості.
Перегляд файлу

Інформатика, 3 клас.

Тема «Для чого змінювати вигляд тексту?»

Мета уроку: розширити знання про форматування тексту; формувати вміння форматувати текст відповідно до його призначення; розвивати словниковий запас, зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати вміння працювати в парах, групах, прагнення творчості.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, картки із завданнями.

Методи і прийоми: розповідь, фронтальна бесіда, робота за комп’ютером індивідуально і в парах, частково-пошуковий метод, пошуковий метод.

Хід уроку:

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Одного чудового ранку в невеличкому будиночку на вулиці Дзвіночків, що розташована в Квітковому місті, кипіла робота: Незнайко вирішив відкрити школу для малюків-коротульок. Оскільки себе він призначив директором цієї школи , то владно давав вказівки, кому й що потрібно було зробити: Знайко відповідав за підручники, Гвинтик і Шпунтик – за парти, стільці та дошку, Гусля обладнував кабінет музики, а Тюбик – кабінет мистецтва. Але перш за все, звісно, слід було розвісити оголошення про набір до цієї школи. Тому Незнайко вже тривалий час стояв і тримав у руках два варіанти оголошення. Але все ще ніяк не міг обрати кращий. Тож допоможімо йому!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Засвоєння нових знань

  1. Розповідь вчителя про те, що таке форматування тексту і як його форматують у текстовому редакторі.
  2. Бесіда (супроводжується демонструванням карток з інструментами форматування тексту)

Дітям роздано два зразки оголошень і вони повинні вибрати який із зразків найкращий.

  • Яке оголошення краще? Чому?
  • Як змінити колір тексту?
  • Як можна змінити розмір літер?
  • Яке вирівнювання застосовуємо для заголовків? основного тексту?
  1. Робота в парах

Розв’язати задачі, визначити форматування текстів на картках (тексти роздано за рядами)

  • Лікар Пілюлькін дав Незнайкові 3 пігулки і наказав приймати їх через кожні пів години. Незнайко виконав наказ лікаря. За який час він випив усі пігулки?

 

  • Один потяг їде з Квіткового міста до Сонячного, а інший – з Сонячного до Квіткового. Вийшли вони одночасно, але швидкість першого втричі більша за швидкість другого. Який потяг буде далі від Квіткового міста на момент зустрічі?

 

ІV. Фізкультхвилинка

Ми старанно дуже вчились,

Трошки вже і потомились.

Разом всі тихенько встали,

Пальчики порозтирали.

Ніжками потупали,

Тишу скрізь послухали.

Помаленьку присідайте,

Обережненько вставайте.

Руки вгору, руки вниз,

Подивились пильно скрізь.

Головою покрутили

І за парти всі присіли.

 

V. Формування вмінь і навичок

Робота за комп’ютером

Інструктаж учителя

  • Вам сьогодні потрібно буде набрати текст, застосувавши ті параметри форматування, які я вам запропоную. Не забутьте зберегти вашу роботу!

 

Зразок картки

  1.  Відкрий текстовий редактор Microsoft Word.
  2. Зміни мову введення тексту на українську.
  3. Набери текст.

На другий день Незнайко прокинувся раніше й почав робити добрі вчинки. Насамперед він як слід умився й почистив зуби, вирішивши, що один добрий вчинок він уже зробив. Поспішайко побачив, що він крутиться перед дзеркалом, і сказав:

  • Гарний! Нічого не скажеш! Такого видочка, як у тебе, пошукати треба!

Незнайко обурився та як уперіщить Поспішайка по спині рушником. Поспішайко лише рукою махнув і швиденько втік од Незнайка.

  1. Застосуй такі параметри:
  • Курсив.
  • Абзац: 2.
  • Вирівнювання: по лівому краю.
  • Розмір: 14.
  • Колір: синій.
  1. Збережи текст у папку зі своїм портфоліо

 

Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютерами

Обговоріть  ситуації.

  • Тарасик прибіг на урок інформатики прямо з їдальні. Не встигнувши доїсти булку, він заховав її на висувній поличці з клавіатурою.
  • Миколка розштовхнув дівчат біля дверей кабінету та увірвався в нього без дозволу вчителя.
  • Ангеліна поклала на комп’ютерний стіл одяг та портфель.

 

Практична робота за комп’ютерами

Вправи для очей

« З широко заплющеними очима». Заплющте очі і спробуйте описати ними уявне коло, потім горизонтальну вісімку, потім хрестик.

«Жмурки». Кілька разів сильно примружтеся, потім просто заплющте очі і посидьте 20-3- секунд.

 

VI. Підсумок уроку

Вправа «Незакінчене речення»

  • Форматування – це …
  • Під час форматування тексту ми можемо змінити …
  • Я сьогодні навчився …
  • Я зрозумів, як …
  • Чому потрібно форматувати тексти? Наведіть три аргументи. (Діти по черзі відповідають на питання).

Самооцінювання виконаних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 травня 2023
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку