Інформатика, 3 клас.
Тема «Для чого змінювати вигляд тексту?»
Мета уроку: розширити знання про форматування тексту; формувати вміння форматувати текст відповідно до його призначення; розвивати словниковий запас, зв’язне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати вміння працювати в парах, групах, прагнення творчості.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, картки із завданнями.
Методи і прийоми: розповідь, фронтальна бесіда, робота за комп’ютером індивідуально і в парах, частково-пошуковий метод, пошуковий метод.
Хід уроку:
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Одного чудового ранку в невеличкому будиночку на вулиці Дзвіночків, що розташована в Квітковому місті, кипіла робота: Незнайко вирішив відкрити школу для малюків-коротульок. Оскільки себе він призначив директором цієї школи , то владно давав вказівки, кому й що потрібно було зробити: Знайко відповідав за підручники, Гвинтик і Шпунтик – за парти, стільці та дошку, Гусля обладнував кабінет музики, а Тюбик – кабінет мистецтва. Але перш за все, звісно, слід було розвісити оголошення про набір до цієї школи. Тому Незнайко вже тривалий час стояв і тримав у руках два варіанти оголошення. Але все ще ніяк не міг обрати кращий. Тож допоможімо йому!
ІІІ. Засвоєння нових знань
Дітям роздано два зразки оголошень і вони повинні вибрати який із зразків найкращий.
Розв’язати задачі, визначити форматування текстів на картках (тексти роздано за рядами)
ІV. Фізкультхвилинка
Ми старанно дуже вчились,
Трошки вже і потомились.
Разом всі тихенько встали,
Пальчики порозтирали.
Ніжками потупали,
Тишу скрізь послухали.
Помаленьку присідайте,
Обережненько вставайте.
Руки вгору, руки вниз,
Подивились пильно скрізь.
Головою покрутили
І за парти всі присіли.
V. Формування вмінь і навичок
Робота за комп’ютером
Інструктаж учителя
Зразок картки
На другий день Незнайко прокинувся раніше й почав робити добрі вчинки. Насамперед він як слід умився й почистив зуби, вирішивши, що один добрий вчинок він уже зробив. Поспішайко побачив, що він крутиться перед дзеркалом, і сказав:
Незнайко обурився та як уперіщить Поспішайка по спині рушником. Поспішайко лише рукою махнув і швиденько втік од Незнайка.
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютерами
Обговоріть ситуації.
Практична робота за комп’ютерами
Вправи для очей
« З широко заплющеними очима». Заплющте очі і спробуйте описати ними уявне коло, потім горизонтальну вісімку, потім хрестик.
«Жмурки». Кілька разів сильно примружтеся, потім просто заплющте очі і посидьте 20-3- секунд.
VI. Підсумок уроку
Вправа «Незакінчене речення»
Самооцінювання виконаних робіт