Тема: Доброта - це частина нас.

Про матеріал

Тема: Доброта - це частина нас.

Мета: • розвивати вміння розрізняти добре й погане; навички колективної
роботи.
• виховувати в учнів ціннісні орієнтири; здатність формулювати
моральні судження; цікавість до гри.

Хід заходу
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
(Звучить мелодія.)
2. Повідомлення теми виховної години.
- Діти, сьогодні ми поговоримо про доброту.

ІІ. Слухання легенди «Все у твоїх руках».
1. «Все у твоїх руках»

Ця історія відбулася багато років тому в стародавньому місті, у якому жив відомий мудрець. Слава про його мудрість розійшлася далеко від рідного міста. Але була в цьому місті людина , яка заздрила його славі. І от вирішила ця заздрісна людина придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.
Тоді пішов заздрісник на луки, піймав метелика, посадив його між зімкнених долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця ось що. Скажи – но, о наймудріший, який метелик у мене в руках - живий чи мертвий? Якщо він скаже, що живий, я стисну долоні – і метелик помре, а якщо він скаже, що мертвий, я розкрию долоні – і метелик полетить. Отоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший».
Так все й трапилося. Заздрісник піймав метелика, посадив його між долонями, пішов до мудреця та запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший: живий чи мертвий?» І тоді мудрець, який дійсно був дуже розумною людиною, сказав: «Все у твоїх руках».
2. Читання плакату.

Отже, «Добрі справи прикрашають людину».

ІІІ. Складання «Абетки гарних слів».
- Давайте створимо у нашому класі гарний настрій. Згадайте гарні, добрі слова на літеру «Де», ми поселимо їх у цей будиночок.

Добрий Дружній Добродушній Доброзичливий Добронравний Дорогий Доброчесний Добропорядний


- Діти у цьому будиночку живуть дуже гарні слова про доброту. А як ви розумієте слово «ДОБРО»?
- Наведіть приклади доброго ставлення людей. (Люди вітаються, допомагають у скруті, дарують квіти, вітають зі святами, допомагають людям похилого віку, тваринам.)
- Згадайте, які добрі вчинки зробили ви?

ІV. Гра «Добрий дощик».
- Діти, ми можемо спостерігати добре ставлення не лише серед людей, а й у природі. Подивимось гру «Добрий дощик».
(Діти стають у коло. Усі вони – «Добрі дощові краплинки». У середині – «Мама Хмара». Цій дитині дається чашечка з чарівною водою доброти. Грає музика, і всі «краплинки» танцюють, кружляючи навколо «Мами Хмари». Коли мелодія обривається, всі краплинки завмирають, а «Мама Хмара» бризкає водою з чашечки по черзі на кожну дитину колі та запитує «краплинок», кому вони допомогли. Кожна має відповісти (наприклад:

«Я побачила квіточку, зачахлу від спеки, та й напоїла її.
А я помітила на дорозі брудну машину й помила її.
Я розвеселила дітей.
Я допомогла помити посуд.
Я вмила брудного хлопчика.
Я полила дерево, яке діти посадили біля школи.
А я дала зайчику водички.»

  • -Діти, скажіть, якою була Мама – Хмара добрих краплинок? Чого і як вона навчала своїх діточок?

    V. Бесіда про маму.
    - А хто, як ви гадаєте, є найдобрішою та найтурботливішою людиною у родині?
    (Мама)
    - Як вона піклується про вас?
  • - Чому кажуть: «Біля сонця – тепло, біля матері добре.»?
    - Як ви піклуєтесь про свою матусю7 Як допомагаєте у домашніх справах?

  • -Висновок:
  • - Ви повинні пам'ятати: на все хороше, що для вас робиться людьми, треба відповідати теж добром, виявляти увагу, чуйність до дорослих, однолітків, та молодших і так само бути добрими до тварин.

  • VІ. Гра «Склади прислів'я і приказки».

• Добрі справи, прикрашають людину.
• За добро, добром і платять.
• Без добрих справ, немає доброго імені.

Перегляд файлу

Тема: Доброта - це  частина  нас.

Мета: • розвивати  вміння  розрізняти  добре  й  погане; навички  колективної 
                  роботи.
                 виховувати  в  учнів  ціннісні  орієнтири; здатність  формулювати 
                  моральні  судження; цікавість  до  гри.
 

                               Хід  заходу
І. Організаційний  момент.
    1. Привітання. (Звучить  мелодія.)
    2. Повідомлення  теми  виховної  години.
- Діти, сьогодні  ми  поговоримо  про  доброту.

ІІ. Слухання  легенди «Все  у  твоїх  руках».
        1. «Все  у  твоїх  руках»

        Ця  історія  відбулася  багато  років  тому  в  стародавньому  місті, у  якому  жив  відомий  мудрець. Слава  про  його  мудрість  розійшлася  далеко  від  рідного  міста. Але  була  в  цьому  місті  людина  , яка  заздрила  його  славі. І  от  вирішила  ця  заздрісна  людина придумати  таке  запитання, щоб  мудрець  не  зміг  на  нього  відповісти.
        Тоді  пішов  заздрісник на  луки, піймав  метелика, посадив  його  між  зімкнених  долонь  і  подумав: «Спитаю  я  в  мудреця  ось  що. Скажи – но, о  наймудріший, який  метелик  у  мене  в  руках -  живий  чи  мертвий? Якщо  він  скаже, що  живий, я  стисну  долоні – і  метелик  помре, а  якщо  він  скаже, що  мертвий,  я  розкрию  долоні – і  метелик  полетить. Отоді  всі  зрозуміють, хто  з  нас  розумніший».
         Так  все  й  трапилося. Заздрісник  піймав  метелика, посадив  його  між  долонями, пішов  до  мудреця  та  запитав  у  того: «Який  метелик  у  мене  в  руках, о  наймудріший: живий  чи  мертвий?» І  тоді  мудрець, який  дійсно  був  дуже  розумною  людиною, сказав: «Все  у  твоїх  руках».
  2. Читання  плакату.

Отже,  «Добрі  справи  прикрашають  людину».

ІІІ. Складання  «Абетки  гарних  слів».
- Давайте  створимо  у  нашому  класі  гарний  настрій. Згадайте  гарні, добрі  слова  на  літеру  «Де», ми  поселимо  їх  у  цей  будиночок.
 

Добрий       Дружній     Добродушній     Доброзичливий      Добронравний      Дорогий  Доброчесний          Добропорядний

                         
- Діти  у  цьому  будиночку  живуть  дуже  гарні  слова  про  доброту. А  як  ви  розумієте  слово  «ДОБРО»?
-  Наведіть  приклади  доброго  ставлення  людей.  (Люди  вітаються, допомагають  у  скруті, дарують  квіти, вітають  зі  святами, допомагають  людям  похилого  віку, тваринам.)
- Згадайте, які  добрі  вчинки  зробили  ви?
 

ІV. Гра  «Добрий  дощик».
     - Діти, ми  можемо  спостерігати  добре  ставлення  не  лише  серед  людей,  а  й  у  природі.  Подивимось  гру  «Добрий  дощик».
                (Діти  стають  у  коло. Усі  вони – «Добрі  дощові  краплинки». У  середині – «Мама  Хмара». Цій  дитині  дається  чашечка  з  чарівною  водою  доброти. Грає  музика, і всі  «краплинки»  танцюють, кружляючи  навколо  «Мами  Хмари». Коли  мелодія  обривається, всі  краплинки  завмирають, а  «Мама  Хмара»  бризкає  водою  з  чашечки  по  черзі  на  кожну  дитину    колі  та  запитує  «краплинок», кому  вони  допомогли.  Кожна  має  відповісти  (наприклад:

«Я  побачила  квіточку, зачахлу  від  спеки, та  й  напоїла  її.
А  я  помітила  на  дорозі  брудну  машину  й  помила  її.
Я  розвеселила  дітей.
Я  допомогла  помити посуд.
Я  вмила  брудного  хлопчика.
Я  полила  дерево, яке  діти  посадили  біля  школи.
А  я  дала  зайчику  водички.»

  • Діти,  скажіть, якою  була  Мама – Хмара  добрих  краплинок?  Чого  і  як  вона  навчала  своїх  діточок?

    V. Бесіда  про  маму.
    - А  хто, як  ви  гадаєте,  є  найдобрішою  та  найтурботливішою  людиною  у  родині?                       
                                                                                                                                        (Мама)
    - Як  вона  піклується  про  вас?
  •  Чому  кажуть: «Біля  сонця – тепло, біля  матері  добре.»?
    - Як  ви  піклуєтесь  про  свою  матусю7 Як  допомагаєте  у  домашніх  справах?
     
  • Висновок:

- Ви  повинні  пам’ятати: на  все  хороше, що  для  вас робиться  людьми, треба  відповідати  теж  добром, виявляти  увагу,  чуйність  до  дорослих, однолітків, та  молодших  і  так  само  бути  добрими  до  тварин.


VІ.  Гра  «Склади  прислів’я  і  приказки».

  Добрі  справи, прикрашають  людину.
   За  добро,  добром  і  платять.
   Без  добрих  справ, немає  доброго  імені.
 

docx
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку