Тема: Мережі лінії. Формувати уявлення про перетин геометричних фігур

Про матеріал
Тема: Мережі лінії Мета: Формувати уявлення про перетин геометричних фігур (прямих і кривих ліній), здатність переміщатися по мережах ліній, використовуючи назви сторін горизонту і знаковою фіксації різних шляхів. Закріплювати знання нумерації, додавання і віднімання тризначних чисел. Удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі з самостійним аналізом. Розвивати варіативної мислення, здатності до аналізу, порівнянню, узагальненню, класифікації, виявлення закономірностей і вираженню їх у мовленні. Виховувати доброзичливість, дружбу, взаємодопомогу За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Мережі лінії

Мета: Формувати уявлення про перетин геометричних фігур (прямих і кривих ліній), здатність переміщатися по мережах ліній, використовуючи назви сторін горизонту і знаковою фіксації різних шляхів.

Закріплювати знання нумерації, додавання і віднімання тризначних чисел.

Удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі з самостійним аналізом.

Розвивати варіативної мислення, здатності до аналізу, порівнянню, узагальненню, класифікації, виявлення закономірностей і вираженню їх у мовленні.

Виховувати доброзичливість, дружбу, взаємодопомогу

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

 

Тут затії і завдання

Ігри, жарти - все для вас.

Я бажаю вам удачі

В добру путь і добрий час!

Посміхніться один одному, побажайте удачі.

На уроці цікаво,

Діти все вирішують разом.

Щоб нам розумнішими стати,

Ви готові порахувати?

 

II. Актуалізація знань

 

1. Вставити пропущені числа


40_ - _00 = 300

_50 + 1_0 = 450

_40 – 3_0 = 230

4_0 + 53_ = 980

3_0 + _30 = 670

67_ - _50 = 420

_30 – 4_0 = 690

7_0 – 61_ = 150


 

2. Знайди помилку

300 - 10 = 310

826 - 126 = 800

480 + 0 = 0

440 + 377 = 817

 

3. Продовж ряд чисел

3, 6, 9, 12…

70, 63, 56 ...

8, 18, 28 ...

19, 38, 57 …

 

4. Розставити числа в порядку зростання.

300, 75, 148, 89, 841, 600, 89

 

- На які групи ми можемо розділити ці числа?

- Чим схожі і чим різняться числа 148 і 841?

- Уявіть числа 148 і 841 вигляді суми розрядних доданків.

- Знайдіть суму і різницю цих чисел.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
– Сьогодні ми відправимося у подорож по країні «Математика», дізнаємося, чи знаєте ви як додавати трицифрові числа, чи вмієте розв’язувати задачі та будувати лінії і фігури.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу. 

1.

Перетин прямих 

 

Зліва позначено перетин двох прямих. Прямі перетинаються в точці. Справа — ще одна пряма. На ній позначено дві точки. Ще три точки позначено поза прямою. Скільки всього точок позначено на малюнку справа?
 
 
2. 
Точки і пряма 

Зліва позначено дві точки. Справа також дві точки, які з'єднані частиною прямої. Це відрізок.

 

3.

Прямі

Скільки відрізків однакової довжини?  Який відрізок найкоротший?

 

  1. Дай відповіді на запитання

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0012.jpg

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0012.jpg

  1. Склади маршрут поїзда

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0012.jpg

V. Розвиток математичних умінь. 

1. Розв’яжи рівняння

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0015.jpg

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв’яжи задачу

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0015.jpg

  • Скільки метрів тканини продали за І день?
  • Чи відомо скільки метрів тканини продали за ІІ день? Що відомо з умови задачі?
  • Як взнати скільки метрів тканини продали за другий день?
  • Чи відомо скільки метрів тканини продали за ІІІ день? Що відомо з умови задачі?
  • Як взнати скільки метрів тканини продали за третій день?
  • Нам відомо скільки метрів тканини продали за І-й ІІ-й і ІІІ-й день. Як взнати скільки метрів тканини продали за три  дні разом?

 

Розв’язок

  1. 236 + 95 = 331 (м) – тканини продали за ІІ-й день;
  2. 331 – 108 = 223 (м) - тканини продали за ІІІ-й день;
  3. 331 + 223 = 554 (м)

Відповідь: магазин продав за 3 дні 554 метри тканини

 

VІ. Узагальнення і систематизація знань 

 

  1. Накресли прямокутник

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0015.jpg

 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розв’яжи кругові приклади

 

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0015.jpg

 

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  • Які поняття закріпили на уроці?
  • З яким настроєм завершуєте урок?

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
1156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку