Тема: Мережі лінії
Мета: Формувати уявлення про перетин геометричних фігур (прямих і кривих ліній), здатність переміщатися по мережах ліній, використовуючи назви сторін горизонту і знаковою фіксації різних шляхів.
Закріплювати знання нумерації, додавання і віднімання тризначних чисел.
Удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі з самостійним аналізом.
Розвивати варіативної мислення, здатності до аналізу, порівнянню, узагальненню, класифікації, виявлення закономірностей і вираженню їх у мовленні.
Виховувати доброзичливість, дружбу, взаємодопомогу
Хід уроку
І. Організаційний момент
Тут затії і завдання
Ігри, жарти - все для вас.
Я бажаю вам удачі
В добру путь і добрий час!
Посміхніться один одному, побажайте удачі.
На уроці цікаво,
Діти все вирішують разом.
Щоб нам розумнішими стати,
Ви готові порахувати?
II. Актуалізація знань
1. Вставити пропущені числа
40_ - _00 = 300
_50 + 1_0 = 450
_40 – 3_0 = 230
4_0 + 53_ = 980
3_0 + _30 = 670
67_ - _50 = 420
_30 – 4_0 = 690
7_0 – 61_ = 150
2. Знайди помилку
300 - 10 = 310
826 - 126 = 800
480 + 0 = 0
440 + 377 = 817
3. Продовж ряд чисел
3, 6, 9, 12…
70, 63, 56 ...
8, 18, 28 ...
19, 38, 57 …
4. Розставити числа в порядку зростання.
300, 75, 148, 89, 841, 600, 89
- На які групи ми можемо розділити ці числа?
- Чим схожі і чим різняться числа 148 і 841?
- Уявіть числа 148 і 841 вигляді суми розрядних доданків.
- Знайдіть суму і різницю цих чисел.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
– Сьогодні ми відправимося у подорож по країні «Математика», дізнаємося, чи знаєте ви як додавати трицифрові числа, чи вмієте розв’язувати задачі та будувати лінії і фігури.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1.
Зліва позначено перетин двох прямих. Прямі перетинаються в точці. Справа — ще одна пряма. На ній позначено дві точки. Ще три точки позначено поза прямою. Скільки всього точок позначено на малюнку справа?
2.
Зліва позначено дві точки. Справа також дві точки, які з'єднані частиною прямої. Це відрізок.
3.
Скільки відрізків однакової довжини? Який відрізок найкоротший?
V. Розвиток математичних умінь.
1. Розв’яжи рівняння
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розв’язок
Відповідь: магазин продав за 3 дні 554 метри тканини
VІ. Узагальнення і систематизація знань
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
|