Мета: сформувати уявлення про додавання як об’єднання груп предметів; ознайомити зі знаком «+»; закріпити знання про розмір предметів, розвивати увагу; виховувати поважне ставлення до відповідей товаришів.
Цифру до цифри ми додамо,Між ними хрестик поставимо. Намотай собі на вус: Цей знак в математиці називається «плюс».
Номер слайду 3
Діти, ви знаєте цей знак? - Як він називається? (плюс)- Молодці! - А що нам допомагає зробити «плюс»? («Плюс» може додати одне число до іншого.) Сьогодні ми звами познайомимося зі знаком « + », прошу обвести його пальчиком, написати в повітрі
Номер слайду 4
Задача. У Миколки було Стокові Тато приніс йому ще Скільки яблук стало у Миколки? 2 + 1 = 3rrrrrrrrrr
Номер слайду 5
Цей знак «=» називається дорівнює. Запис 2 + 1 = 3 називається прикладом. Читати цей приклад можна по-різному: два плюс один дорівнює три.
Номер слайду 6
На дереві сидить ТРИ снігурі, а під деревом клюють зернята ЧОТИРИ горобці. Скільки всього птахів? Птахів ми можемо замінити цифрами 3+ 4 = 7
Номер слайду 7
Вправа на складання прикладів. До двох цуценят прийшло ще одне. Скільки стало цуценят?2 + 1 = 3
Номер слайду 8
До двох сніжинок прилетіло ще дві. Скільки стало сніжинок?2 + 2 = 4rrrrrrrrrrrr
Номер слайду 9
У лісі за ялинкою сховалися ТРИ зайчики, їх побачили ТРИ лисички. Скільки всього звірів було у лісі?3 + 3 = 6 звірівrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Гра «Знайди однакові предмети».— Полічіть предмети на кожному столі. Що знаходиться на першому столі, на другому?— Чи можете ви сказати, який предмет є на першому, і на другому столі?
Номер слайду 12
Складіть і розв’яжіть задачу про друзів.Іринка зліпила ДВА сніговики, а Сашко і Артем зліпили ТРИ сніговики. Скільки всього сніговиків зліпили діти?2 + 3 = 5 сніговиків
Номер слайду 13
ТРОЄ дітей з’їзджають на санчатах з гірки, а ОДИН хлопчик катається з гірки на лижах. Скільки усіх дітей були на гірці?3 + 1 = 4 дітей.