Тема. Долаємо комп’ютерний океан разом з Джеком Горобцем.

Про матеріал

Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.

Перегляд файлу

Виховна година

Тема. Долаємо комп’ютерний океан разом з Джеком Горобцем.

Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.

Обладнання: карта подорожі, прапорці - позначення портів, завдання на картках для команд, паперові монети для підрахунку балів.

Вид роботи: урок-подорож

Хід роботи

 

І. Організаційна частина

 

Психологічна підготовка учнів до уроку (вмикається весела мелодія).

 

ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а піратську подорож комп’ютерним океаном  на чудовому кораблі «Чорна перлина» разом з Джеком Горобцем. Так ми повторимо матеріал, що вивчили у І семестрі. А яка ж подорож без команд, суден та капітанів.

Як ми будемо подорожувати, до яких островів причалювати, вам підкаже карта, що знаходиться на дошці.

Ну, що готові в путь? Отож, вперед!

 

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

1. Острів «Загублені відповіді».

- Це небезпечний порт, тому щоб заробити скарби, треба миттєво дати відповідь на питання: так чи ні.

  • Чи можна жити без ПК?
  • Чи потрібно вивчати інформатику в школі?
  • Чи шкодить здоров’ю ПК?
  • ПК розумніший за людину?

2. Острів «Я краще»

- Вам слід назвати по черзі якомога більше слів, пов’язаних з «інформатикою».

3. Острів «Інноваційний штурм»

Учитель ставить командам запитання з раніше опрацьованих тем.

  • Що вивчає наука інформатика?
  • Для чого призначений комп’ютер?
  • Для чого призначена клавіатура комп’ютера?
  • Для чого призначена клавіша Shift?
  • За допомогою яких клавіш можна знищити помилково набрані символи?
  • Як зробити абзац під час набору тексту?
  • Яка дія клавіші Tab?
  • Для чого призначений графічний редактор?
  • Як називається програма, в якій ви створювали зображення?
  • Як запустити Paint?
  • Як зберегти зображення?
  • Як відкрити уже збережене зображення?
  • Як відмінити дію у програмі Paint?
  • Як знищити малюнок?
  • Як скопіювати об’єкт?
  • Як повернути об’єкт?
  • Як виставити палітру, якщо її не видно на екрані?
  • Як змінити масштаб зображення?

4. Острів «Терабайт»

Вам дається зображення комп’ютерної системи. Завдання: підписати кожний пристрій. Перемагає команда, яка швидше і правильно виконає завдання.

5. Острів «Інтелектуальний батл»

Команди дають питання одна одній.

IV. Підведення підсумків уроку.

 Підрахунки скарбів кожної команди, визначення переможців.

Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп’ютерних знань.

До наступного уроку!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку