Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.
Виховна година
Тема. Долаємо комп’ютерний океан разом з Джеком Горобцем.
Мета: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів, розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги, виховувати інтерес до інформатики.
Обладнання: карта подорожі, прапорці - позначення портів, завдання на картках для команд, паперові монети для підрахунку балів.
Вид роботи: урок-подорож
Хід роботи
І. Організаційна частина
Психологічна підготовка учнів до уроку (вмикається весела мелодія).
ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а піратську подорож комп’ютерним океаном на чудовому кораблі «Чорна перлина» разом з Джеком Горобцем. Так ми повторимо матеріал, що вивчили у І семестрі. А яка ж подорож без команд, суден та капітанів.
Як ми будемо подорожувати, до яких островів причалювати, вам підкаже карта, що знаходиться на дошці.
Ну, що готові в путь? Отож, вперед!
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
1. Острів «Загублені відповіді».
- Це небезпечний порт, тому щоб заробити скарби, треба миттєво дати відповідь на питання: так чи ні.
2. Острів «Я краще»
- Вам слід назвати по черзі якомога більше слів, пов’язаних з «інформатикою».
3. Острів «Інноваційний штурм»
Учитель ставить командам запитання з раніше опрацьованих тем.
4. Острів «Терабайт»
Вам дається зображення комп’ютерної системи. Завдання: підписати кожний пристрій. Перемагає команда, яка швидше і правильно виконає завдання.
5. Острів «Інтелектуальний батл»
Команди дають питання одна одній.
IV. Підведення підсумків уроку.
Підрахунки скарбів кожної команди, визначення переможців.
Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп’ютерних знань.
До наступного уроку!