Тема : « Процесор комп’ютера»

Про матеріал

Мета: Ознайомити дітей з поняттям процесор комп'ютера, навчити знаходити процесор.

Розвивати логічне мислення, пам'ять, кругозір.

Виховувати естетичні смаки.

Перегляд файлу

 

Тема : « Процесор комп’ютера»

Мета: Ознайомити дітей з поняттям процесор комп’ютера, навчити знаходити процесор.

           Розвивати  логічне мислення, пам’ять, кругозір.

           Виховувати естетичні смаки.

Обладнання: Карта подорожі, казковий герой Петрик, веселі казкові деталі

                         ( монітор,мишку,клавіатура, дискета, процесор), корабель подорожі,

                          індивідуальні картки, гра «Порахуй клітинки».

Тип уроку: комбінований

Форма проведення: комбінований

 

Хід уроку:

 

  1. Організація уроку.

1.Привітання, представлення.

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Тож гаразд, часу не гаймо

Працювати починаймо.

- Доброго дня, діти!

- Сідайте.

 

2. Перевірка готовності.

- Перевірте чи все у вас готове до уроку: зошит, ручка, зайве приберіть, щоб воно не заважало нам працювати.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

1. Введення елементів нестандартності.

- Діти, а сьогодні завітав до нас дівчинка Оленка.

- В неї є неслухняний комп’ютер. 

- Бічне йому набридло сидіти в дома, a йому захотілося пригод.

 

- І він вирушив без дозволу в пригодницьку подорож по островам інформатики і загубився там.

- Наша гостя дуже просить вас допомогти їй його знайти.

- Давайте допоможемо Оленці.

- А вирушимо в пошуки ми не кораблі. ( показ корабля).

 

2. Розминка.

- Але, щоб на нього  нам потрапити нам потрібно заповнити правильно білети.

- А  білети ці не прості, а з завданням.

- Підпишіть прізвище ваше і увага на мене.

- В першому варіанту потрібно серед даних предметів потрібно вибрати, що входить в системний блок комютера.

- А другому  варіанту з поданих речей викинути зайві.

 

 

3. Фронтальна бесіда.

- Діти нам потрібен помічник корабля, але він повинен бути слухняним і уважним.

 - Ось наша перша зупинка на острові «Монітор».

- Це найкращий друг системного блоку.

- А хто знає чому?

-  Тому що на моніторі відображається інформація, що міститься в системному блоці.

- Монітор дуже хоче, щоб по швидше ви знайшли його товариша, а тому дає нам у дорогу  скриньку , для скарбів,але вона пуста.

- А ваше завдання її наповнити її  монетами.

- Але монети ці не прості, а з завданнями.

- Вам потрібно правильно відповісти на запитання  аж тоді можете покласти монету в скриньку.

 

1) Що таке системний блок? (Системний блок — функціональний елемент, який захищає внутрішні компоненти комп'ютера від зовнішнього впливу та механічних пошкоджень, підтримує необхідний температурний режим в середині системного блоку, екранує створені внутрішніми компонентами електромагнітні випромінення та є основою для подальшого розширення системи. Системні блоки зазвичай виробляються з деталей на основі сталі, алюмінію та пластмаси, також інколи використовують такі матеріали, як деревина та органічне скло.)

 

2) Назвати основні пристрої комп'ютера? ( Монітор, системний блок, клавіатура, мишка)

3) Назвати допоміжні пристрої комп’ютера? ( Принтер,  сканер, веб – камера, колонки)

4) Назвіть, що входить до складу системного блоку? ( процесор, материнська плата, дисковод)

5) Які є пристрої введення інформації? ( диск, дисковод, флешка, сканер, мікрофон, клавіатура,мишка)

6) Назвіть пристрої виведення інформації з комп’ютера ( принтер, колонки).

 

 

  1. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми і мети уроку.
  1. Казка про процесор.

 

  • Наступна наша зупинка на острові « Мишка»
  • Вона хоче нам розповісти дуже давню історію, що трапилася з нею.

 

Жили –були клавіатура, пам’ять і процесор. Жили вони дружно, поки не виник у них спік, хто ж з них головний.

Клавіатура говорить:

  • Я головна серед вас. Я вводжу числову і текстову інформацію.

А монітор і собі:

- А я головніший, я дозволяю побачити все що необхідно користувачеві.

Тут не витримала пам’ять, тай собі говорить:

  • Ні панове я головніша де зберігаються данні які ви вводи не.

І тут вставив своє слово процесор:

 - Вас послухати то я вам зовсім не потрібний.

- Я центральна деталь комп’ютера, яка обробляє данні в відповідності до заданої програми.

- Тому я головний.

- Ні я !

-  Ні,я !

  • А чоловік цей спір почув і сказав:
  • Чому ви  сперечаєтесь? Ви головні.
  • Тому що  один одному допомагаєте, а якщо один з вас занедужав і не зможе працювати то не працюватимете ви всі.
  • Тому що ваша сила в цілісності.
  1. Оголошення теми і мети уроку.

 

-  Діти погляньте на острів «Дискети»

- На цьому острові  ми розглянемо нову деталь, а що це ви дізнаєтесь за допомогою загадки.

Я мікросхема,

Сім’я моя велика

Татусь мій дисковод,

А мама материнська плата.

Наш дім сиситемний блок.

Хоч я малесенька деталь,

Але маю значення  велике

Моя задача обробка данних,

Без мене ви не вмикнете комп’ютера.

Ви здогадались хто Я ???????????????????????           Процесор

- Так наша сьогодні тема процесор.

 

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу.

1.Розповідь вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Робота в зошитах.

- А зараз наша, наступна зупинка на острові клавіатури.

- Ваше завдання відкрити ваш зошити.

- Записуэмо число класна робота.

- тема : Процесор комп’ютера.

- Процесор – це міросхема комп’ютера ,або центральний пристрій для керування.

 

 

 

 

3.Фізкультхвілинка.

- Поки ми діставали скарби до нас підкралися пірати і вони хочуть нас розвеселити за допомогою Ф\хв.

 

Раз – підняти руки вгору,

Два нагнутися додолу.

Не згинайте діти ноги

Як торкаєтесь підлоги

Три, чотири – прямо встати

Будемо знову починати.

 

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1. Гра « Порахуй клітинки.

 

  • Остання наша  зупинка, на острові розбишак. Тут ми і знайдемо системний блок, але перед тим нам потрібно знайти вихід.

 

  1. Бесіда за вивченим матеріалом.
  • Що нового ми сьогодні ми навчилися?
  • Що нового дізналися,
  • Що таке процесор?
  •  Хто покаже біля дошки.
  1. Підсумок уроку.
  1. Оцінення .

- Молодці добре працюваали , зокрема такі учні ………………..

  1. Прощання
  • Урок закінчень до побачення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Види інформації.

Мета:

Обладнання:

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організація уроку.

1.Привітання, представлення.

 Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Тож гаразд, часу не гаймо

Працювати починаймо.

- Доброго дня, діти!

- Сідайте.

2. Перевірка готовності.

- Перевірте чи все у вас готове до уроку: зошит, ручка, зайве приберіть, щоб воно не заважало нам працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра «Знайди загублені предмети».
  • Знайди на малюнку заховані зображення: маску, ключ, мавпочку, машину, окуляри.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фронтальне опитування.
  • Що таке інформація? (це новини, повідомлення, відомості про оточуючий світ, про явища, що відбуваються в ньому)
  • За допомогою чого людина може сприймати інформацію? (за допомогою 5 органів чуттів)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Введення елементів нестандартності.

- Діти, сьогодні до мене прийшов лист від професора Знайки, який хоче аби ми допомогли йому у розв’язанні певних дослідів.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • А щоб дізнатись, на яку тему ми будемо проводити експерименти, ви маєте відгадати шараду.

Идив їіцамрофні

  • Сьогодні ми з вами будемо знайомитись із видами інформації.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

Погодьтесь, що інформація буває різною. А якою саме? Існують певні її види:

1) усна (звукова);

2) письмова;

3) графічна;

4) чисельна;

5) керуюча.

Давайте допоможемо професору Знайці зрозуміти і виконати досліди по цій темі.

Отже, перший наш дослід. Як я вже сказала є декілька видів інформації і вам потрібно пояснити який саме вид я буду застосовувати.

(вмикаю музику)

  • Діти скажіть,  що я зробила? (увімкнула музику)
  • Що ви саме під час її прослуховування почули? (спів пташок, шум вітру і т. д.)
  • Таким чином я передала вам інформацію про те, як співають пташки навесні, шумлять дерева і т. д.
  • А тепер дивіться уважно. (Пишу на дошці слово «молодці») Що я зробила? Я про щось вам повідомила? Про що? Діти, це ще один вид інформації, який називається письмовий.
  • Отже наступний наш експеримент. Я зараз щось зроблю на дошці.( малюю сонечко) А зараз я що зробила? Таким чином, я повідомила вам ще одну інформацію в графічному вигляді, що це сонечко. Цей вид інформації називається – графічний.
  • А зараз обчисліть приклад і допоможіть професору Знайці зрозуміти, який це вид інформації.
  • Це чисельний вид інформації.
  • Тепер пограємо в гру «Провідник». Мені потрібні 2 гравця. 1 я зав’язую очі, а 2 повинен провести свого товариша повз міни, так щоб він не доторкнувся до них. Керувати потрібно правильно, адже від цього залежить, як твій товариш впорається із завданням.
  • І ось ми розкрили ще один вид інформації – керуюча.
  1. Робота в зошитах.
  • Запишіть число, тему нашого уроку. З нового рядочка записуємо види інформації.
  1. Фізкультхфилинка.

Виростем великими (діти стають на пальці ніг, руки вгору)

Яблук нарвемо (імітують зривання яблук обома руками)

В кошики великі (розводять руки в сторони)

Ми їх складемо (присідають, імітуючи складання яблук)

V. Повторення правил ТБ під час роботи за ПК.

- Ви маєте кожний по черзі у мікрофон сказати по 1 правилу роботи за комп’ютером.

VI. Робота за ПК.

1. Гра «Розібрані малюнки».

  • Вам потрібно зібрати правильно малюнки, як показано на зразку. Починайте роботу.
  1. Заключна частина.
  1. Релаксація.
  2. Гра «Знайди трикутники»

- Спробуй знайти на малюнку 20 трикутників.

 

VIII. Підсумок уроку.

  1. Узагальнююча бесіда.
  • Яку тему ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
  • Які види інформації ми вивчили?
  1. Оцінювання.
  2. Прощання.
doc
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку