Мета: Ознайомити дітей з поняттям процесор комп'ютера, навчити знаходити процесор.
Розвивати логічне мислення, пам'ять, кругозір.
Виховувати естетичні смаки.
Тема : « Процесор комп’ютера»
Мета: Ознайомити дітей з поняттям процесор комп’ютера, навчити знаходити процесор.
Розвивати логічне мислення, пам’ять, кругозір.
Виховувати естетичні смаки.
Обладнання: Карта подорожі, казковий герой Петрик, веселі казкові деталі
( монітор,мишку,клавіатура, дискета, процесор), корабель подорожі,
індивідуальні картки, гра «Порахуй клітинки».
Тип уроку: комбінований
Форма проведення: комбінований
Хід уроку:
1.Привітання, представлення.
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Тож гаразд, часу не гаймо
Працювати починаймо.
- Доброго дня, діти!
- Сідайте.
2. Перевірка готовності.
- Перевірте чи все у вас готове до уроку: зошит, ручка, зайве приберіть, щоб воно не заважало нам працювати.
1. Введення елементів нестандартності.
- Діти, а сьогодні завітав до нас дівчинка Оленка.
- В неї є неслухняний комп’ютер.
- Бічне йому набридло сидіти в дома, a йому захотілося пригод.
- І він вирушив без дозволу в пригодницьку подорож по островам інформатики і загубився там.
- Наша гостя дуже просить вас допомогти їй його знайти.
- Давайте допоможемо Оленці.
- А вирушимо в пошуки ми не кораблі. ( показ корабля).
2. Розминка.
- Але, щоб на нього нам потрапити нам потрібно заповнити правильно білети.
- А білети ці не прості, а з завданням.
- Підпишіть прізвище ваше і увага на мене.
- В першому варіанту потрібно серед даних предметів потрібно вибрати, що входить в системний блок комютера.
- А другому варіанту з поданих речей викинути зайві.
3. Фронтальна бесіда.
- Діти нам потрібен помічник корабля, але він повинен бути слухняним і уважним.
- Ось наша перша зупинка на острові «Монітор».
- Це найкращий друг системного блоку.
- А хто знає чому?
- Тому що на моніторі відображається інформація, що міститься в системному блоці.
- Монітор дуже хоче, щоб по швидше ви знайшли його товариша, а тому дає нам у дорогу скриньку , для скарбів,але вона пуста.
- А ваше завдання її наповнити її монетами.
- Але монети ці не прості, а з завданнями.
- Вам потрібно правильно відповісти на запитання аж тоді можете покласти монету в скриньку.
1) Що таке системний блок? (Системний блок — функціональний елемент, який захищає внутрішні компоненти комп'ютера від зовнішнього впливу та механічних пошкоджень, підтримує необхідний температурний режим в середині системного блоку, екранує створені внутрішніми компонентами електромагнітні випромінення та є основою для подальшого розширення системи. Системні блоки зазвичай виробляються з деталей на основі сталі, алюмінію та пластмаси, також інколи використовують такі матеріали, як деревина та органічне скло.)
2) Назвати основні пристрої комп'ютера? ( Монітор, системний блок, клавіатура, мишка)
3) Назвати допоміжні пристрої комп’ютера? ( Принтер, сканер, веб – камера, колонки)
4) Назвіть, що входить до складу системного блоку? ( процесор, материнська плата, дисковод)
5) Які є пристрої введення інформації? ( диск, дисковод, флешка, сканер, мікрофон, клавіатура,мишка)
6) Назвіть пристрої виведення інформації з комп’ютера ( принтер, колонки).
Жили –були клавіатура, пам’ять і процесор. Жили вони дружно, поки не виник у них спік, хто ж з них головний.
Клавіатура говорить:
А монітор і собі:
- А я головніший, я дозволяю побачити все що необхідно користувачеві.
Тут не витримала пам’ять, тай собі говорить:
І тут вставив своє слово процесор:
- Вас послухати то я вам зовсім не потрібний.
- Я центральна деталь комп’ютера, яка обробляє данні в відповідності до заданої програми.
- Тому я головний.
- Ні я !
- Ні,я !
- Діти погляньте на острів «Дискети»
- На цьому острові ми розглянемо нову деталь, а що це ви дізнаєтесь за допомогою загадки.
Я мікросхема,
Сім’я моя велика
Татусь мій дисковод,
А мама материнська плата.
Наш дім сиситемний блок.
Хоч я малесенька деталь,
Але маю значення велике
Моя задача обробка данних,
Без мене ви не вмикнете комп’ютера.
Ви здогадались хто Я ??????????????????????? Процесор
- Так наша сьогодні тема процесор.
1.Розповідь вчителя.
2. Робота в зошитах.
- А зараз наша, наступна зупинка на острові клавіатури.
- Ваше завдання відкрити ваш зошити.
- Записуэмо число класна робота.
- тема : Процесор комп’ютера.
- Процесор – це міросхема комп’ютера ,або центральний пристрій для керування.
3.Фізкультхвілинка.
- Поки ми діставали скарби до нас підкралися пірати і вони хочуть нас розвеселити за допомогою Ф\хв.
Раз – підняти руки вгору,
Два нагнутися додолу.
Не згинайте діти ноги
Як торкаєтесь підлоги
Три, чотири – прямо встати
Будемо знову починати.
- Молодці добре працюваали , зокрема такі учні ………………..
Тема. Види інформації.
Мета:
Обладнання:
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Організація уроку.
1.Привітання, представлення.
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Тож гаразд, часу не гаймо
Працювати починаймо.
- Доброго дня, діти!
- Сідайте.
2. Перевірка готовності.
- Перевірте чи все у вас готове до уроку: зошит, ручка, зайве приберіть, щоб воно не заважало нам працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Діти, сьогодні до мене прийшов лист від професора Знайки, який хоче аби ми допомогли йому у розв’язанні певних дослідів.
Идив їіцамрофні
V. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь вчителя.
Погодьтесь, що інформація буває різною. А якою саме? Існують певні її види:
1) усна (звукова);
2) письмова;
3) графічна;
4) чисельна;
5) керуюча.
Давайте допоможемо професору Знайці зрозуміти і виконати досліди по цій темі.
Отже, перший наш дослід. Як я вже сказала є декілька видів інформації і вам потрібно пояснити який саме вид я буду застосовувати.
(вмикаю музику)
Виростем великими (діти стають на пальці ніг, руки вгору)
Яблук нарвемо (імітують зривання яблук обома руками)
В кошики великі (розводять руки в сторони)
Ми їх складемо (присідають, імітуючи складання яблук)
V. Повторення правил ТБ під час роботи за ПК.
- Ви маєте кожний по черзі у мікрофон сказати по 1 правилу роботи за комп’ютером.
VI. Робота за ПК.
1. Гра «Розібрані малюнки».
- Спробуй знайти на малюнку 20 трикутників.
VIII. Підсумок уроку.