Тема: Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Однозначні та багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників.
Все, що виділено червоним кольором записуємо в зошит.
Крок 1. Що сьогодні будемо робити на уроці?
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися добирати іменники-антоніми, іменники-синоніми, поговоримо про багатозначність деяких іменників, будемо вчитися визначати пряме й переносне значення іменників.
Крок 2. Повтори
-Що таке іменник?
--На які питання відповідають істоти? Неістоти?
- Як пишемо власні іменники? Наведи приклад (усно)
- Які роди мають іменниками?
За чим можуть змінюватися іменники?
Запишіть у зошит
Двадцять перше жовтня
Класна робота
Крок 3. Виконай завдання в зошит
Вправа 1
Вправа 2
Висновок:
Вправа 94
Завдання: Прочитай вправу.
Склади і запиши речення і іменником земля, уживаючи в різних значеннях.
Поясни значення іменника сонце (письмово)
Крок 4. Підсумок уроку
Прочитай та вивчи правило стр. 48