Тема Intel – проекту: Що приховує яскрава обгортка?

Про матеріал
Тема Intel – проекту: Що приховує яскрава обгортка? - презентація даного проекту з хімії та біології
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема Intel – проекту: Що приховує яскрава обгортка? Автор : Гаянська Юлія Петрівна, вчитель хімії Гімназії №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Номер слайду 2

Чи є пакувальна тара джерелом забруднення харчових продуктів? Даний проект розробляється в 11 класі гімназії №9 з навчальної дисципліни “Хімія”; тема “ Роль хімії в житті суспільства”. Для успішної реалізації даного проекту учні повинні володіти елементарною системою знань з основ таких наук як органічна хімія, неорганічна хімія, отруйні сполуки( в межах шкільної програми ). В ході реалізації даного проекту учні повинні ознайомитися з основними напрямами хімії в житті суспільства, їх значенням в господарській діяльності людини та способами промислового застосування; розглянути види і різноманіття пакувальної тари, її вплив на продукти харчування, а також проаналізувати можливі наслідки впровадження пакувальної тари людиною, як позитивні, так і негативні. Реалізація даного проекту дозволить учням розширити та поглибити свої знання з даної теми завдяки пошуку, вивченню та використанню позапрограмового матеріалу; формувати науковий світогляд та критичне мислення.

Номер слайду 3

Питання які ми ставили перед собою: 1. Чому виникла потреба у дослідженні впливу пакувальної тари на продукти? 2. Позитивні і негативні сторони використання пакувальної тари. 3. Перспективи розвитку різноманітності і нешкідливості пакувальної тари. 4. Які види пакувальної тари користуються попитом? 5. Чи виготовляються вони в Україні?

Номер слайду 4

Дидактична мета проекту: Виховувати в учнів екологічну вихованість поведінки в навколишньому світі, шкільній лабораторії і в побуті, дбайливе ставлення до речовин і матеріалів; Розвивати навички практичного використання набутих знань і вмінь в практичній діяльності і повсякденному житті; Формувати самостійну пізнавальну діяльність, роботу з великим об’ємом інформації;. Формувати вміння працювати в команді; Розвивати критичне мислення, вміння аналізувати, з’ясувати проблему і шляхи її розв’язку.

Номер слайду 5

Навчальні цілі: розшити уявлення учнів про роль хімії в житті суспільства; визначення та аналіз проблем, які виникають в цій сфері діяльності людини; прогноз перспектив розвитку різних галузей хімії і створенню нових матеріалів, їх виняткове значення для людства. розвивати цікавість учнів до предмету; навчіть проводити хімічний аналіз; навчіть користуватися Power Point і Publisher для оформлення результатів своїх досліджень.

Номер слайду 6

2. Комплект матеріалів учнів: Дидактичний матеріал. Соціальне опитування. 3. Роботи учнів: Презентація: Пакункова тара як джерело забруднення харчових продуктів. Наукова публікація. Створення Веб – сайту. 1. Комплект методичних матеріалів вчителя: Презентація. Буклект. Критерії оцінювання: Презентації Буклета Публікації Веб - сайту

Номер слайду 7

Етапи проведення: Проведення соціологічного опитування по темі проекту, аналіз та оформлення даних;

Номер слайду 8

АНКЕТА для проведення соціологічного дослідження з проблеми „Що приховує яскрава обгортка?” 1.Чи знаєте ви щось про пакувальну тару? а) так, це - _________________; б) термін чув(ла), але пояснити не можу; в) ніколи раніше не зустрічався цей термін. 2. Чи відомо вам, які матеріали використовують для пакувальної тари? а)так це - _______________________; б) зустрічали раніше, але які я не знаю; в) вперше чую про такі. 3. Чи є пакувальна тара джерелом забруднення харчових продуктів? а) так, це - ________________________ б) це спірне питання; в) ні, не відомо. 4. Які види пакувальної тари використовують? а) це - _______________________; б) це полімерні види; в) не відомо жодної. 5. Які види пакувальної тари користуються попитом? а) це - ______________________; б) тара з полімерних матеріалів; в) не відомо жодної. 6. Які види пакувальної тари виготовляються в Україні? а) всі види; б) тара з полімерних матеріалів; в) жоден вид пакувальної тари не виготовляється. 7. Як контролюється якість пакувальної тари? а) контролюється повністю; б) контролюється частково; в) взагалі не контролюється. 8. Чи звертали ви увагу при купівлі продуктів харчування на те в якій вони упаковці? а) так, я завжди звертаю увагу на упаковку продукту; б) деколи звертаю на це увагу; в) ні мені байдуже в якій продукт упаковці. 9. Чи може виробляти пакункові тара шкідливі речовини в продукти харчування? а) так, це - ________________________; б) не знаю; в) ні. 10. Висловіть своє ставлення до проблеми якості пакувальної тари. а) негативне; б) позитивне; в) потрібно знайти найкорисніші пакувальні матеріали і використовувати їх.

Номер слайду 9

Результати анкетування:

Номер слайду 10

2. Пошук необхідної літератури, робота в Інтернеті, відбір необхідних матеріалів для реалізації проекту;

Номер слайду 11

3. Робота з відібраними матеріалами: аналіз даних, вибір головного, створення діаграм тощо; Зробивши дослідження ми з’ясували. Використовують такі пакувальні матеріали як: Папір; Картон; Скло; Метал; Різні полімерні матеріали.

Номер слайду 12

Найнебезпечнішими є: Полімерні матеріали; Метал.

Номер слайду 13

Наше дослідження Перевірили полімерні упаковки хімічними реактивами, а саме На фенол – реакція з ферум (ІІІ) хлоридом – з утворенням феноляту заліза, яскраво фіолетового забарвлення – якісна реакція. Формальдегід – реакція “срібного дзеркала” – з аміачним розчином оксиду срібла, утворюється осад металічного срібла.

Номер слайду 14

4.Підготовка та випуск учнівської публікації,робота над створенням веб - сайту проекту та презентації; Учнівська публікація.

Номер слайду 15

Що приховує яскрава обгортка? Що приховує яскрава обгортка? Що приховує яскрава обгортка?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Веб – сайт

Номер слайду 19

Презентація учнів

Номер слайду 20

“Пакувальна тара, як джерело забруднення харчових продуктів” Підготувала: Байрак Аліна і її творча група Керівник Гаянська Ю.П.

Номер слайду 21

Які пакувальні матеріали викори стовують: Папір Картон Скло Метал Різні полімерні матеріали

Номер слайду 22

Склад пакункових упаковок: Полімерні матеріали 40-50 % Папір і картон 30-40 % Метал 10-15 % Скло 5-10 %

Номер слайду 23

У склад упаковки, що використовується для мікрохвильових печей входять: Високодисперсні частки алюмінію Частки нержавіючої сталі Частки сплавів

Номер слайду 24

Нетокси- чність Прозо- рість Легкість відкри- вання Обмеже- ння розміру Вартість Світло- захист Гігієні- чність Загальні вимоги до упаковки

Номер слайду 25

Токсичний склад полімерів: Капро- лактам Фенол Етилен- терафталат Стирол Форм- альдегід

Номер слайду 26

резервуари, пристрої і посуд, які використовуються для приготування, транспортування і збереження харчових продуктів повинні бути такими, щоб їх контакт з продуктами не призводив до отруєння, небезпечного для здоров’я. посуд чи обладнання заборонено застосовувати, якщо продукти харчування при цьому стикаються зі свинцем, цинком чи іншими металами, сплавами або речовинами, здатними викликати отруєння. застосування посуду або апаратів заборонено, якщо вони утримують Арсен, розчинний у харчових продуктах з посуду або апаратури не повинні вилучатись також барвники. Правила безпеки в харчовій промисловості:

Номер слайду 27

Яблучний сік темніє від зберігання в залізній тарі Надмірна кількість Al і Sn викликає потемніння багатьох продуктів Вишні чорніють від зіткнення з мідним посудом

Номер слайду 28

В продукти харчування метал переходить з тари : Оцинкованої Лудженої Емальованої Поливаної

Номер слайду 29

Глиняний посуд лише тоді мало забруднює харчові продукти, якщо він поливаний твердим, рівним і міцним шаром покриття Металевий посуд, емальований яскраво- жовтими або червоними емалями, може бути джерелом появи в продуктах Плюмбуму і Кадмію, бо ці сполуки металів є компонентами неорганічних пігментів

Номер слайду 30

Лімітуючий показник гігієнічної оцінки полістиролу й виробів з нього: Міграція стиролу Міграція солей важких металів Плюмбум і Кадмій можуть проникати в харчові продукти з: Візерунки скляного посуду Паперових етикеток і обгорток Поліетиленових етикеток і обгорток

Номер слайду 31

Отже, використовувана нами пакувальної тари для харчових продуктів є вже не такою й чистою. Вона містить деяку кількість металів, металоїдів, різноманітних органічних речовин, які важко розкладаються, згубно впливаючи не лише на продукти харчування, а і на організм людини.

Номер слайду 32

Список літератури: Пономарьов П.Х., Сирохман І.В. Безпека харчових продуктів та продовольчої сировини: Навчальний посібник. – К.: Лібра, 1999. – 272 с. Пищевая химия/ А.П. Нечаев, С.В. Траунбенберг, А.А. Кочеткова и др.; под ред. А.П. Нечаева. – СПб: ГИОРД, 2001. Алексеев Ю.В. Тяжелые металы в почвах и растениях. – Л.: Агропромиздат, 1987. Пересічний М.І., П’ятницька Т.А., Якименко Д.М. Раціональне харчування в умовах іонізуючої радіації. – Київ: Либідь, 1992. Донченко Л.В., Надтыка В.Д. Безопасность пищевого сырья и продуктов питания. – М.: Пищевая промишленость, 1999.

Номер слайду 33

Теоретичні дані , що взяли за живе Вимоги до упаковки; Застосування барвників для харчових продуктів;

Номер слайду 34

5. Відкриття веб - сайту, заключний етап роботи над презентаціє

Номер слайду 35

6. Організація та проведення учнівської презентації, підведення підсумків проекту. Проведення захисту учнівської презентації; Проведення оцінювання учнів за результатами закінченої роботи. Заохочення інших учнів для створення власних проектів.

ppt
Додав(-ла)
Гаянська Юлія
Пов’язані теми
Хімія, Позакласні заходи
Додано
20 січня 2021
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку