Тема: Історія Стародавнього Риму

Про матеріал
В даному документі запропоновані завдання до контрольної роботи з історії для учнів 6-х класів з теми: "Історія Стародавнього Риму". Контрольна робота містить два варіанти, де зазначаються завдання різних видів завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота

з історії (інтегрований курс)

6 клас

Тема: Історія Стародавнього Риму

І – варіант

І рівень

  1. Приберіть  зайве слово: імператор, сенат, диктатор, патриції.
  2. Встановити в хронологічній послідовності події

А)  реформи Діоклетіана

Б) Другий тріумвірат

В) правління Марка Аврелія

  1. Дати визначення термінам: плебеї, народні трибуни, імператор.

ІІ рівень

  1. Вставити пропущені слова

У 395 р. … розділив імперію між … синами, таким чином утворилася Західна Римська та … Римська імперія.

  1. Встановити відповідність між діячом та його діяльністю:
  1. Константин      а) мав необмежену владу, титул домінуса
  2. Марк Аврелій   б) замінив срібні гроші золотою монетою
  3. Діоклетіан         в) правитель-філософ
  1. Встановити відповідність між датою та подією
  1. 43 р. до н.е.       а) обрали народним трибуном Т. Гракха
  2. 330 р.                 б) перенесено столицю Рима до Константинополя
  3. 133 р. до н.е.      в) проголосили Другий тріумвірат

ІІІ рівень

  1. За описом вказати про яку подію йдеться в уривку

Упродовж двох років тривала облога Карфагену римлянами. Вдень і вночі жителі міста виготовляли зброю, будували катапульти й балісти, лагодили стіни, раби теж допомагали захищати місто.

  1. Про якого діяча йдеться в уривку?

У 98 р. став імператором, більшу частину свого життя він провів у походах. Турбувався про дороги та гавані, чим сприяв розвитку торгівлі, займався вихованням сиріт і дітей із бідних сімей.

  1. Який одяг був основним у римлян?

 ІV рівень

  1.  Вказати причини припинення існування царської влади в Римі.
  2. Скласти міні-розповідь за темою: «Один день з життя патриціїв».

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

з історії (інтегрований курс)

6 клас

Тема: Історія Стародавнього Риму

ІІ – варіант

І рівень

  1. Приберіть зайве слово: консул, імператор, август, домінус,
  2. Встановити в хронологічній послідовності події

А) Пунічні війни

Б) Реформи братів Гракхів

В) Виникнення міста Рим

  1. Дати визначення термінам: патриції, контрибуція, республіка.

ІІ рівень

  1. Вставити пропущені слова

Плебеї домоглися прийняття … законів, які викарбували на … дошках та виставили на головній площі Риму - …

  1. Встановити відповідність між діячом та його діяльністю:
  1. Марк Траян           а) створив спеціальні війська преторіанців
  2. Октавіан Август    б) підкорив Галію
  3. Гай Юлій Цезар    в) завоював Дакію
  1. Встановити відповідність між датою та подією
  1. 284 р.               а) проголошення Константина імператором
  2. 88 р. до н.е.      б) Розпочалася війна Рима з Понтійським царством
  3. 306 р.                в) проголошення імператором Діоклетіана

ІІІ рівень

  1. За описом вказати про яку подію йдеться в уривку

За умовами миру Карфаген утратив увесь свій флот і бойових слонів і повинен був сплатити величезну контрибуцію. Ці умови остаточно підірвали військову могутність Карфагену .

  1. Про якого діяча йдеться в уривку

Був жорстоким і рішучим політиком, він збільшив чисельність війська та укріпив у ньому дисципліну. За часи його правління республіканські органи влади остаточно втратили своє значення.

  1. Назвіть основні розваги римлян в повсякденному житті?

 ІV рівень

  1.  Вказати причини падіння Західної Римської імперії
  2. Скласти міні-розповідь за темою: «Один день з життя плебеїв».

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
29 січня 2019
Переглядів
4478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку