Контрольна робота
з історії (інтегрований курс)
6 клас
Тема: Історія Стародавнього Риму
І – варіант
І рівень
-
Приберіть зайве слово: імператор, сенат, диктатор, патриції.
-
Встановити в хронологічній послідовності події
А) реформи Діоклетіана
Б) Другий тріумвірат
В) правління Марка Аврелія
-
Дати визначення термінам: плебеї, народні трибуни, імператор.
ІІ рівень
-
Вставити пропущені слова
У 395 р. … розділив імперію між … синами, таким чином утворилася Західна Римська та … Римська імперія.
-
Встановити відповідність між діячом та його діяльністю:
-
Константин а) мав необмежену владу, титул домінуса
-
Марк Аврелій б) замінив срібні гроші золотою монетою
-
Діоклетіан в) правитель-філософ
-
Встановити відповідність між датою та подією
-
43 р. до н.е. а) обрали народним трибуном Т. Гракха
-
330 р. б) перенесено столицю Рима до Константинополя
-
133 р. до н.е. в) проголосили Другий тріумвірат
ІІІ рівень
-
За описом вказати про яку подію йдеться в уривку
Упродовж двох років тривала облога Карфагену римлянами. Вдень і вночі жителі міста виготовляли зброю, будували катапульти й балісти, лагодили стіни, раби теж допомагали захищати місто.
-
Про якого діяча йдеться в уривку?
У 98 р. став імператором, більшу частину свого життя він провів у походах. Турбувався про дороги та гавані, чим сприяв розвитку торгівлі, займався вихованням сиріт і дітей із бідних сімей.
-
Який одяг був основним у римлян?
ІV рівень
-
Вказати причини припинення існування царської влади в Римі.
-
Скласти міні-розповідь за темою: «Один день з життя патриціїв».
Контрольна робота
з історії (інтегрований курс)
6 клас
Тема: Історія Стародавнього Риму
ІІ – варіант
І рівень
-
Приберіть зайве слово: консул, імператор, август, домінус,
-
Встановити в хронологічній послідовності події
А) Пунічні війни
Б) Реформи братів Гракхів
В) Виникнення міста Рим
-
Дати визначення термінам: патриції, контрибуція, республіка.
ІІ рівень
-
Вставити пропущені слова
Плебеї домоглися прийняття … законів, які викарбували на … дошках та виставили на головній площі Риму - …
-
Встановити відповідність між діячом та його діяльністю:
-
Марк Траян а) створив спеціальні війська преторіанців
-
Октавіан Август б) підкорив Галію
-
Гай Юлій Цезар в) завоював Дакію
-
Встановити відповідність між датою та подією
-
284 р. а) проголошення Константина імператором
-
88 р. до н.е. б) Розпочалася війна Рима з Понтійським царством
-
306 р. в) проголошення імператором Діоклетіана
ІІІ рівень
-
За описом вказати про яку подію йдеться в уривку
За умовами миру Карфаген утратив увесь свій флот і бойових слонів і повинен був сплатити величезну контрибуцію. Ці умови остаточно підірвали військову могутність Карфагену .
-
Про якого діяча йдеться в уривку
Був жорстоким і рішучим політиком, він збільшив чисельність війська та укріпив у ньому дисципліну. За часи його правління республіканські органи влади остаточно втратили своє значення.
-
Назвіть основні розваги римлян в повсякденному житті?
ІV рівень
-
Вказати причини падіння Західної Римської імперії
-
Скласти міні-розповідь за темою: «Один день з життя плебеїв».