Тема:Ким би я хотів стати в майбутньому? (для 3 класу)

Про матеріал

Мета : переконати учнів у необхідностінабуттятрудовихумінь та навичок для повсякденногожиття; формувати вміннясамостійноприйматирішення, надавативзаємодопомогу; розвиватитворчууяву, мислення.

Тип уроку: гра-змагання з інтеграцією

Перегляд файлу

 

Тема:Ким би я хотів  стати в майбутньому? .

                                              Урок-змагання.

Мета : переконати учнів у необхідності   набуття   трудових     умінь та навичок для повсякденного    життя;  формувати вміння   самостійно   приймати   рішення, надавати  взаємодопомогу; розвивати   творчу  уяву, мислення.

Тип уроку: гра-змагання з інтеграцією

Хід уроку:

І .Організація уроку.

Вчитель. Добрий день усім  присутнім .Сьогодні у нас незвичайний урок ,а урок-змагання. Під час проведення цього уроку ми зможемо перевірити якість ваших знань ,а якщо ви чогось не знали ,то сьогодні дізнаєтесь.

Вправа « Посмішка».

Покажіть  виразом  свого обличчя  ваш настрій. Тепер  посміхніться   до свого   сусіда, посміхніться   всі до мене.

Вчитель. Добре. За виразом  вашого обличчяя  побачили , що ви  всі готові  до уроку і маєте гарний настрій, отже розпочинаємо нашу гру. «Майстри своєї справи»- так буде називатися наша гра. Всі  учасники повинні показати свої  знання та вміння. Судити наше  змагання буде компетентнее журі.:

ІІ. Актуалізація  опорних знань

І. Конкурс «Візитка».

Кожній з команд потрібно презентувати назву команди та девіз. Оцінюється конкурс в 1 бал . за креативність +1 бал.

ІІ. Конкурс « Народ  скаже  як  зв’яже ».

Потрібно з поданих слів скласти прислів’я  про  працю.  Оцінюється 1 бал.

1.Посієш – пожнеш. ( Щопосієш , те й пожнеш.)

2.Нехай. ( Нехай    поганий  чоловік.)

3.Не залишай,завтра, сьогодні. ( Не залишай ту справу на завтра, яку можешзробитисьогодні.)

 

 

 

4.Бджола – працює. ( Бджола мала, а й та працює.)

5. Косо – криво. ( Косо, криво аби  живо.)

1.Умілому – легко. (Умілому  всяка  робота  легка.)

2.Сталь - в труді. ( Сталь гартується  в вогні, а людина – у труді.)

3.Земля -праця.( Землю сонце прикрашає, а людину праця.)

4.Праця-лінь. ( Праця людину годує, а лінь- марнує.)

5.Одяг –діла. (Не одяглюдинуприкрашає, а добріділа.)

ІІІ. Конкурс «Знайди відповідність».

  1. Самостійне опрацювання тексту «Народні промисли України»(с.150-151)

Потрібно визначити ,представники , яких професій  використовують вказаний інструмент або матеріал.

1.Голка – швачка.

2. Швабра – Скальпель – лікар.прибилальниця.

3.Шприц – лікар.

4. Коса – косар.

5.Сковорідка – повар.

1. фарба – маляр.

2. Ножиці – швачка.

3.Лопата – копач.

4. Комп’ютер – програміст.

5.Скальпель – лікар.

4 конкурс. « Шифрувальник».

Потрібно розшифрувати закодоване слово. Правильна відповідь 1 бал.

ДСП – деревоволокниста плита.

ДВП – деревоволокниста плита.

5 конкурс. « Бліц-турнір».

 

 

 

Кожному учаснику команди дається запитання кожен відповідає сам за себе. Якщо хтось  не знає відповіді, відповідає інша  команда. Кожна правильна відповідь 1 бал.

Запитання.

Як називають результат додавання?(сума.)

Доки можна й ти в ліс?.( до середини , бо далі виходиш)

Що важче 1 кілограм цвяхів чи 1 кілограм пуху? ( однакова.)

Яка одиниця виміру   кутів.? ( градус)

Чим забивають   цвяхи?( молоток)

Без чого не можна  побудувати   дім?(без шуму)

Два кінця, два кільця, а посередині  цвях?(ножиці)

Яке колесо не крутиться коли їде машина?(запасне)

Як називається  результат віднімання?(різниця)

Скількі кінців мають 5 з половиною палиць?(12)

ІІІ. Розважальна фізхвилинка (муз.супровід)

6 конкурс. « Експерт».

Кожному учню роздаються картки з різними  швами  потрібно за лицьовим та виворітнім боком вказати назву шва. Максимальна кількість балів 2 бала.

7.конкурс «Зробив діло  гуляй  сміло.»

Потрібно  рекламувати певну професію, добираючи наочні матеріали

2 бали.

Вчитель. Настав час надати слово нашому  журі ,  яке підіб’є  підсумок і назве  команду переможців.

ІV.Підведення підсумків.

Журі оголошують  результати.

Вчитель . Даний урок дам можливість  оцінити  вашу  ерудованість з вивченої теми. Ви мали   змогу показати свою  кмітливість , талановитість та вихованість. Незалежно від того ,який результат   цього змагання  я хочу вам сказати , що головне в житті не те скільки разів ти перемагаєш, а те як ти

 

 

реагуєш на ці перемоги. Я хочу вам побажати ,щоб ви впевнено йшли по життю і , якщо на вас спіткає невдача ,то не засмучуйтесь, а спробуйте ще раз і ви помітите , що вам все вдасться .Отже , нехай жодна невдача не зупинить вас на шляху до поставленої  мрії.

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку