Алгебра та початки аналізу 10
Тема : КОРІНЬ n-ГО СТЕПЕНЯ. АРИФМЕТИЧНИЙ КОРІНЬ n-ГО СТЕПЕНЯ, ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ
Формування компетентностей:
• предметна компетентність: удосконалити вміння застосувати властивості арифметичних коренів n-го степеня; сформувати вміння виносити множники з-під знака кореня n-го степеня та вносити множники під знак кореня n-го степеня;
ключові компетентності:
• спілкування державною мовою — чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;
• уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
• соціальна та громадянська компетентності — аргументувати та відстоювати свою позицію;
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання та наочність: конспект уроку, картки.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1.Перевірка завдання, заданого за підручником
2. Виконання тестових завдань
Варіант 1
1) Обчисліть:
А) ; Б) 1; В); Г) Вираз не має змісту.
2) Укажіть два послідовних цілих числа, між якими розміщене число
А) 1 і 2; Б) 2 і 3; В) 5 і 6; Г) 3 і 4.
3) Знайдіть значення виразу
А) 486; Б) 28; В) 243; Г) 4.
4) Розташуйте в порядку зростання числа:
Варіант 2
1) Обчисліть:
А) ; Б); В) -6; Г)Вираз не має змісту.
2) Укажіть два послідових цілих числах, між якими знаходиться число
А) 2 і 3; Б) 3 і 4; В) 9 і 10; Г) 4 і 5.
3) Знайдіть значення виразу
А) 75; Б) 45; В) 15; Г)3 75.
4) Розташуйте в порядку зростання числа:
III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Бліцопитування
1) Яке перетворення називають внесенням множника під знак кореня? Наведіть приклади.
2) Яке перетворення називають винесенням множника з-під знака кореня? Наведіть приклади.
2. Виконання усних вправ
1) Порівняйте значення виразів:
2) Спростіть вираз:
IV. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ
План вивчення теми
1. Винесення множника з-під знака кореня n-го степеня.
2. Внесення множника під знак кореня n-го степеня.
3. Приклади зазначених перетворень виразів:
V. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ
Робота з підручником
VI. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
1. Робота з підручником
2. Робота в парах
Обговоріть план виконання завдань.
Розподіліть, хто виконуватиме завдання 1, а хто — завдання 2.
Виконайте завдання і здійсніть взаємоперевірку .
Здайте роботу вчителеві на перевірку.
Завдання 1
Винесіть множник з-під знака кореня:
Завдання 2
Внесіть множник під знак кореня:
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
2. Додаткове завдання.
Спростіть вираз:
Відповідь.