Тема : Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості

Про матеріал
Формування компетентностей: • предметна компетентність: удосконалити вміння застосувати властивості арифметичних коренів n-го степеня; сформувати вміння виносити множники з-під знака кореня n-го степеня та вносити множники під знак кореня n-го степеня; ключові компетентності: • спілкування державною мовою — чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; • уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
Перегляд файлу

Алгебра та початки аналізу 10

Тема : КОРІНЬ n-ГО СТЕПЕНЯ. АРИФМЕТИЧНИЙ КОРІНЬ n-ГО СТЕПЕНЯ, ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ

Формування компетентностей:

 предметна компетентність: удосконалити вміння застосувати властивості арифметичних коренів n-го степеня; сформувати вміння виносити множники з-під знака кореня n-го степеня та вносити множники під знак кореня n-го степеня;

ключові компетентності:

• спілкування державною мовою — чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;

• уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;

• соціальна та громадянська компетентності — аргументувати та відстоювати свою позицію;

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Обладнання та наочність: конспект уроку, картки.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1.Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Виконання тестових завдань

Варіант 1

1) Обчисліть: 

А) ;     Б) 1;     В);     Г) Вираз не має змісту.

2) Укажіть два послідовних цілих числа, між якими розміщене число 

А) 1 і 2;    Б) 2 і 3;   В) 5 і 6;    Г) 3 і 4.

3) Знайдіть значення виразу 

А) 486;    Б) 28;    В) 243;    Г) 4.

4) Розташуйте в порядку зростання числа: 

Варіант 2

1) Обчисліть: 

А) ;     Б);    В) -6;     Г)Вираз не має змісту.

2) Укажіть два послідових цілих числах, між якими знаходиться число 

А) 2 і 3;    Б) 3 і 4;     В) 9 і 10;     Г) 4 і 5.

3) Знайдіть значення виразу 

А) 75;     Б) 45;     В) 15;     Г)3 75.

4) Розташуйте в порядку зростання числа: 

 

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Бліцопитування

1) Яке перетворення називають внесенням множника під знак кореня? Наведіть приклади.

2) Яке перетворення називають винесенням множника з-під знака кореня? Наведіть приклади.

2. Виконання усних вправ

1) Порівняйте значення виразів: 

2) Спростіть вираз:  

IV. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ

План вивчення теми

1. Винесення множника з-під знака кореня n-го степеня.

2. Внесення множника під знак кореня n-го степеня.

3. Приклади зазначених перетворень виразів:

V. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ

Робота з підручником

VI. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Робота з  підручником

2. Робота в парах

Обговоріть план виконання завдань.

 Розподіліть, хто виконуватиме завдання 1, а хто — завдання 2.

 Виконайте завдання і здійсніть взаємоперевірку .

Здайте роботу вчителеві на перевірку.

Завдання 1

Винесіть множник з-під знака кореня: 

Завдання 2

Внесіть множник під знак кореня:

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання.

Спростіть вираз:   

Відповідь. 

 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку