Тема: Крижаний палац. Специфіка праці архітектора. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виконання аплікації « Крижаний палац» ( кольоровий папір)

Про матеріал
Мета: Розкрити поняття архітектури та будівництва, закріпити знання геометричних фігур. Ознайомити учнів зі специфікою праці архітектора. Продовжити формувати вміння втілювати власний задум у аплікації. Розвивати образне мислення, композиційні та технічні навички, сприяти розвитку фантазії, творчості дітей. Виховувати любов до праці архітектора.
Перегляд файлу

Тема: Крижаний палац. Специфіка праці архітектора. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виконання аплікації « Крижаний палац» ( кольоровий папір)

Мета: Розкрити поняття архітектури та будівництва, закріпити знання геометричних фігур. Ознайомити учнів зі специфікою праці архітектора. Продовжити формувати вміння втілювати власний задум у аплікації. Розвивати образне мислення, композиційні та технічні навички, сприяти розвитку фантазії, творчості дітей. Виховувати любов до праці архітектора.
Обладнання: простий олівець, лінійка, ножиці, кольоровий папір, альбом, клей.

                                       Хід роботи

                І. Організаційний момент

 Відзвучали срібні трелі,

Наче звук у тишу впав …

До Модрелі-Акварелі

Завітати час настав.

            ІІ. Теоретичні відомості

1.  Вступна бесіда

- Чим старовині фортеці відрізняються від інших будівельних споруд? (у них міцні товсті стіни, вузькі вікна, високі вежі).

- А чим цікава будова церков? (багато церков з чудовими банями, ошатний палац, різьблена брама. Православні храми легко впізнати за цибулиноподібними банями – маківками та дзвіницею, які добре видно здалеку).

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми  з вами поговоримо про архітектуру.

 IV. Новий матеріал

Архітектура відома з давніх-давен, ще з тих часів, коли люди почали будувати собі житла. Історія зберегла чимало цінних пам’яток архітектури. Впродовж багатьох століть кожний народ виробляв власний вид житла, яке найкраще відповідало природним умовам, способу життя і національному характеру.

 А які основні принципи, над якими працюють архітектори?

  Гра «Словниковий тренажер»

 Картка, на одній стороні якої записані словникові слова з пропуском букв, а на іншій – букви, які слід вставити.

 Д_цільність                    у

Зр_чнічть                         і

Міцн_сть                         е

Вираж_ність                   о

 

Асоціативний кущ «Допоможи павучку»

 Замок Будинок Палац

 Вежа Млин

                                                            АРХІТЕКТУРА

Школа

 Заводи Фабрики

 

                       V. Практична робота учнів

 Сьогодні ми з вами будемо казковими архітекторами, бо кожен з вас «побудує» свій Крижаний палац. Але щоб побудувати його нам треба пригадати гаму кольорів. Які з них ми будемо використовувати у своїй роботі. І тут нам допоможе Квітка-Семицвітка.

 Так! Сьогодні ми будемо використовувати «холодні» кольори.

 Діти називають їх (синій, блакитний, білий).

 Фізхвилинка

 Хто ж там, хто ж там

Так стомився.

І наліво похилився.

Діти:

Треба трішки відпочити,

Фізхвилиночку зробити.

 Послідовність виконання завдання

  Перед початком роботи учні повторюють правила техніки роботи з ножицями та клеєм.

 Спочатку намалюємо на кольоровому папері загальні обриси плацу так, як ви

уявляєте його здалеку: хтось із вас уявив його високим, а хтось видовженим горизонтально.

Якої форми його даха? 

 Далі виріжмо те що намалювали. Це буде основою для подальшої роботи.

 Діти виготовляють основу та наклеюють її на папір. Далі виготовляємо вікна і двері.

Вони можуть бути різної форми та оздоблення.

Наприклад, вікна можна прикрасити віконцями, що будуть відчинені. Є вікна з ажурно вирізьбленими рамами. Такі рами вирізають за допомогою витинання (демонструю). А ще у палацу може бути балкон. Пофантазуйте і додайте щось від себе. Готові елементи аплікації рівномірно і гарно розмістіть на аркуші паперу і приклейте. Частини палацу, які повинні

бути подальші (купол, дах) приклейте першими у верхній частині аркуша, а стіни – у нижній частині.

 Коли роботу закінчено вчитель пропонує дітям розмістити їхні палаци в одне казкове місто і хай кожен придумає назву міста.

                      VI.  Підсумок уроку

 Експрес-опитування:

- Чи отримали ви задоволення від уроку?

- Що найбільше вам сподобалося?

- Як ваш настрій? Зобразіть його на своєму обличчі.

 Обговорення та оцінювання робіт

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку