Тема: Малювання з натури натюрморту « Овочі і фрукти».

Про матеріал
Тема: Малювання з натури натюрморту « Овочі і фрукти». Мета: навчити учня малювати овочі і фрукти, споглядаючи їхню форму та колір з натури; розвивати графічні навички та навички роботи з фарбою; вчити описувати об’єкт; виховувати любов до праці.
Перегляд файлу

            Тема: Малювання з натури натюрморту « Овочі і фрукти».

        Мета: навчити учня малювати овочі і фрукти, споглядаючи їхню форму та колір з натури; розвивати графічні навички та навички роботи з фарбою; вчити описувати об’єкт; виховувати любов до праці.

        Обладнання для вчителя: натура (груша, помідора, перець), картинки, папір, малюнки інших учнів, акварельні фарби, пензлик, ємність з водою.

        Обладнання для учня: альбом, простий олівець, пензлик, акварельні фарби, ємність з водою.

Інтернет- ресурси:  музика для малювання: https://cutt.ly/JzgQdk8

Хід уроку

I. Організаційний етап.

           Доброго ранку!

           Рада бачити всіх вас!

           Ви почули всі дзвінок?

           Він покликав на урок!

1.Нервово-психологічна підготовка.

        Я бачу на урок ви прийшли з хорошим настроєм. Тож давайте посміхнемось один одному. Передаючи гарний настрій. Підготуємо робоче місце для уроку.

ІІ.Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.

Скажіть мені , будь ласка, які ви знаєте овочі? І де вони ростуть? А тепер які ви знаєте фрукти та де ростуть? Які на смак фрукти? Які на смак овочі?

Как научится рисовать фрукты How to draw Fruit | Art School - YouTube
План-конспект уроку з Мистецтва. Мистецтво і здоров'я, 1 клас.
      Давайте подивимось на  картинки та малюнки з натюрмортами « овочі та фрукти». Зараз будемо разом називати які овочі чи фрукти зображені на цих картинках.

      Молодці!

III.Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми ознайомимося ще з одним жанром образотворчого мистецтва -  натюрмортом  та технікою малювання такою як малювання з натури. Ми будемо малювати натюрморт« Овочів і фруктів». Малювати будемо спочатку простим олівцем, потім акварельними фарбами.

IV.Сприймання і усвідомлення нового матеріалу

  1. Вступна бесіда.

Натюрморт – картина, на якій зображено групу неживих предметів.

Натура – дійсність, те, що малює художник.

Світ речей у натюрморті — це завжди і світ людини, бо речі розповідають про свого хазяїна, його думки, почуття, відношення до життя. Малюючи натюрморт (якісь предмети побуту), художник може відтворити характер їхнього власника, зовнішні риси життя певної історичної епохи.

Натюрморти виконуються в різноманітних техніках: мозаїкою, акварел­лю, гуашшю, кольоровими і простими олівцями, тушшю, олійними фарбами.

2. Ознайомлення учнів з творами образотворчого мистецтва.

- А тепер подивіться на репродукції картин художників, що пра­цюють у жанрі натюрморту. Слово "репродукція" — латинського похо­дження і означає відтворення творів образотворчого мистецтва.

Лен
Завтрак, на столе омар (картина) — Виллем Клас Хеда
В. Хеда «Сніданок з омаром»:                                В.Стожаров «Льон»:


Купити Квіти і плоди Хруцький (NC-051) Авторськ | Skrynya.ua
   І.Хоруцький «Квіти та плоди»:                    М.Сар’ян «Квіти і плоди»

Дидактична гра « Загадкова шкатулочка».

      В цій шкатулочці є овочі і фрукти. Ви повинні на дотик дістати той овоч чи фрукт якій я назву.

       Діти один за одним давайте пограємо.

       Молодці!

   Відгадування загадок.

Зелений чуб, червоний бік,
Смачний із нього чавлять сік.
Ґадзині варять з ним борщі,
Росте в городі на кущі.    (Помідор)

 

Є солодкий, є гіркий,
Різні форми має.
Є худий, а є товстий,
Кожен його знає!    (Перець)

 

Лампочка в горі висіла,

Стала смачна, пожовтіла.

Діти лампочку зірвали ,

З апетитом скуштували.      ( Груша)

3.Педагогічне малювання

   Зараз я поетапно намалюю наш натюрморт. Уважно дивиться повторюючи всі ці етапи. Правильно встановлюйте відношення розмірів ваших овочів і фруктів на малюнку до розміру паперу. Спочатку малюємо графічний малюнок потім загальний. Порівнюйте свій малюнок з натурою та переходьте до деталізації.

   Тепер починаємо малювати фарбами. На палітрі спочатку треба вибрати найсвітліший колір натури, потім вкрити всю поверхню, крім відбриску. Якщо треба підсилити колір, вкрийте його тією самою фарбою ще раз.

4.Дидактичні засоби навчання

Перегляд демонстраційного матеріалу та таблиць





- Давайте ми створимо власний натюрморт з овочів і фруктів, як показано на таблиці, та спробуємо його намалювати.

 

    5.Фізкультхвилинка.

     Дзінь-дзелень, дзінь-дзелень,

     Працювали цілий день.

     А тепер спочинем трішки,

     Розімнемо ручки й ніжки.

     Два городи обробили.

     То- то дині уродили!

     Ледь під руку я їх брав

     І до хати поспішав.

V.Практична робота

— Спочатку визначте розташування предметів, потім намітьте їхню загальну форму. Потім почніть малювати фарбами. Спочатку на палітрі підберіть найсвіт­ліший колір. Затінені частини натури перекрийте тими ж кольорами, але темнішого тону. Коли потрібно підсилити той чи інший колір малюнка, вкрийте його тією ж фарбою ще раз. Проте пам'ятайте, що зловживати перекриванням не слід, бо акварель втрачає свіжість, про­зорість, яскравість.

  • Діти малюють під музику

VI. Аналіз дитячих малюнків.

VII. Підсумок уроку.

- Що вам сподобалось на уроці? 

- Що нового ви дізнались?

- Осені сподобалась ваша активність та робота на уроці і вона дарує вам свої плоди.

 

 

 

 

 

 

 

 

       

    

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Hopej Sofij
Додано
7 квітня 2022
Переглядів
7367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку