Тема: "Медіаграмотна місія" (Досконалість не має меж)

Про матеріал
ознайомити дітей з мережею інтернет та як правильно користуватися пошуком потрібної інформації; покращити навички читання та критичного мислення; виховувати любов до реалій життя; між предметний зв'язок – навчання грамоти.
Перегляд файлу

 

______                     ____________                    _________________

 

«Медіаграмотна місія»
(досконалість не має меж)

6364985_stock-vector-stickmen-thinking-planning-concept.jpg

 

 

 

Виконала:
вчитель початкових класів
КЗШ 75
РУСАКОВА О.А.

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг
2019 рік

Тема: «Медіаграмотна місія»

Мета: ознайомити дітей з мережею інтернет та як правильно користуватися пошуком потрібної інформації;
покращити навички читання та критичного мислення;
виховувати любов до реалій життя;
між предметний зв'язок – навчання грамоти.

Обладнання: таблиця «3 хвилинка», дерево, слова, кубик Блума, Лего, слайди, картинки.

 

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Структурні компоненти заходу

Методи і прийоми

Наочність
(слайд)

Час

Фаза евокації

  1. Організаційний етап

Слово вчителя

1.jpg
 

 

  1. Актуалізація опорних знань

Вправа «Гронування»

Ключове слово - ІНТЕРНЕТ

 

  1. Мотивація пізнавальної діяльності

 

2.jpg3.jpg

 

  1. Оголошення теми та мети
  1. «Мозковий штурм»
  2. Повідомлення теми

iStock_000045874616_Large.jpg

4.jpg

 

Фізкультхвилинка

Кінезіологічні вправи (на синхронізацію роботи півкуль мозку) з використанням "LEGO шість цеглинок": вправа "Синхронні рухи". (Мета: синхронно, обома руками, розібрати та зібрати башточку).
 

 

 

Фаза осмислення

  1. Вивчення нового матеріалу. Осмислення нових знань і умінь

Гра – дискусія «За і проти»

5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg

 

 

 

1 Робота з компютером.

2 Вправа «Знайди»

1 Знайомство з пошуковими системами.

2 Пошук картинки

Brainstorming.jpg

 

 

1 Зєднай початок і кінець слова та речення

2 Встав пропущену букву

1 Слова на комп

 

2 Слова на комп

 

 

Керована діяльність мислення – читання з передбаченням

 

Речення на комп

depositphotos_7507705-stock-photo-kids-reading.jpg

 

 

Порушена послідовність

 

На комп

iStock-534139822.jpg

 

Фізкультхвилинка

c80fa04d7da439cde22808e5aa1405f0.jpgc90c56ab2a3b8346ea9f6080916fecde.jpg

 

Інтернет загрози для дітей і дорослих

Слово вчителя

 

 

 

13.jpg14.jpg15.jpg

 

Фаза рефлексії

  1. Рефлексія

Кубик Блума

10.jpg

 

  1. Підбиття підсумків

Оцінювання учнями власної роботи^

«+» (Я це знав),

«– « (Я цього не знав),

«?» (Це мене дивує),

«!» (Це цікаво).

 

Створити інформаційну листівку: «Мій безпечний інтернет»

 

 

17.jpg19.jpg

 

 

(Додатки)

Таблиця 3хвилинка

Що ми думаємо?
Що ми знаємо?

Що ми хочемо знати?

Що ми вивчили?

 

00. Portada.jpg

Дерево Очікувань

533d00413bf7b54cf53ddc0093bc2eac--flower-tree-blue-box.jpg

Домалюй

«+» (Я це знав),

«– « (Я цього не знав),

«?» (Це мене дивує),

«!» (Це цікаво).

 

 

 

1

 

docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку