Тема: «Ми розкажемо про Україну»

Про матеріал

Тема: «Ми розкажемо про Україну»

Мета: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, продовжити ознайомлення учнів з національними та народними символами України, формувати національну свідомість школярів, соціокультурну компетентність, повагу до її символів, розвивати пізнавальні інтереси, виховувати любов до рідного краю, свого селища, виховувати патріотів рідної держави.

Обладнання: квіти для складання віночка, ілюстрації, картки для учнів.

Словник: предки, герб, прапор, гімн.

Перегляд файлу

Дата _____________

БЕСІДА

Тема: «Ми розкажемо про Україну»

Мета: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, продовжити ознайомлення учнів з національними та народними символами України, формувати національну свідомість школярів, соціокультурну компетентність, повагу до її символів, розвивати пізнавальні інтереси, виховувати любов до рідного краю, свого селища, виховувати патріотів рідної держави.

Обладнання: квіти для складання віночка, ілюстрації,  картки для учнів.

Словник:  предки, герб, прапор, гімн.

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент

    1.1. Вправа «Погода».

- Який сьогодні день?

- Яке число і місяць?

- Який стан неба?

- Чи був вітер, коли ви йшли до школи?

- Яка пора року наступила? Яка закінчилась?

 

1.2. Хвилинка опитування

- Що таке Україна?

- Назвіть столицю України.

- Якими є кольори прапора?

- Що вони позначають?

 

  1. Вступна бесіда
    1.        Україна – наша рідна країна

- Хтось стукає у двері. Це – дівчинка - англійка Кет.

- Вона розповідає про себе дітям (на англійській мові) і просить ознайомити її з Україною.

- Кет приносить декілька квітів, на яких написано:

1. Наша Україна

2. Символи України

3. Цікаво про Батьківщину

4. Відпочинемо – потанцюємо!

5. Малюємо символіку

Вихователь по черзі викладає квітку.

 

  1.        Словникова робота

Предки – наші родичі які живи багато років тому.

Герб – це знак держави.

Прапор – це символ.

Гімн – це пісня, яку співають на святах.

 

Вірш записаний на дошці. Учні хором читають та розгадують слово.

У всіх людей — одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай.

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край,

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

 

- Україна – наша рідна країна, це земля, де ми народилися і живемо, де живуть наші батьки, де жили наші предки.

- Ми з вами маємо всі підстави пишатися тим, що наша Батьківщина мала славні періоди історії, справді легендарних героїв, вона мужньо пережила найважчі випробування і не скорилась. Наша рідна Україна, наша Батьківщина має свою землю, свою мову, культуру, історію, власні звичаї і традиції та неповторні державні символи.

 

2.3. Державні символи України

  - Ми -  справжні українці, тому з самого малечку знаємо і шануємо державні символи України. І зараз для Кет ми розкажемо.

- Герб — це символ влади. В основу сучасного герба нашої держави покладено стародавній золотий тризуб на синьому тлі.  Це дуже старовинний знак. Він зустрічається ще за часів Київської Русі, зокрема, на монетах київського князя Володимира Великого, який жив більше тисячі років тому.

- Прапор. Кожна країна має свій прапор, його кольори та символіку. Наш прапор виглядає ось так. Сине – небо, жовте – пшениця.

- Гімн – найголовніша пісня країни. Всі найбільші свята українського народу починаються і закінчуються урочистим виконанням гімну України.

 

2.4.Гра «Мікрофон. Розкажи про Батьківщину».

- Яке місто є столицею нашої держави? (Київ)

- Назвіть державні символи України? (Герб, Гімн, Прапор)

- Який кущ вважають народним символом України? (Калина)

- Яка мова в Україні є державною? (Українська)

- Яка найбільша річка в Україні? (Річка Дніпро)

- Державний Герб України – це... (Тризуб)

- Якого кольору Державний Прапор України? (Синьо-жовтого)

- Урочиста пісня нашої держави – це... (Гімн України)

- Найвищі гори в Україні – це... (Карпати)

- Що матері дарують своїм дітям на щастя, на долю, виряджаючи в дорогу?(Вишитий рушник)

- З чим українці зустрічають гостей? (З хлібом-сіллю)

 

Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька. (Діти присідають.)

Дерева високі-високі. (Піднімають руки вгору.)

Вітер дерева колише-гойдае, (обертаються)

То ліворуч, то праворуч нахиляє.

(Нахили праворуч, ліворуч.)

То вгору, то назад, (потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає. (Нагинаються вперед.)

Птахи летять-відлітають, (махають руками)

А учні тихенько за парти сідають. (Сідають на місця.)

 

3. Практична робота.

3.1.. Самостійна робота за картками

- Розфарбуйте герб і прапор України.

3.2.Виставка та оцінювання роботи

3.3.Обговорення

- Поглянете як ми сплели віночок, Кет вам дякує за цікаву розповідь, активну роботу та прощається з нами. Поспішає до подорожі в іншу країну.

 

4.Підсумок заняття

- Про що ми сьогодні говорили?

- Що цікавого ви сьогодні дізналися?

doc
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку