Нова українська школа
«____»___________.2020 року
Урок. Осінні настрої. Осінь сумна. Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку»
Мета: формувати образне, логічне, просторове, творче мислення, вміння аналізувати; вчити відтворювати у композиції фантастичні образи за допомогою художніх засобів, передавати настрій за допомогою ліній та кольору; розвивати пам’ять шляхом використання дидактичних ігор, комбінаторні здібності, стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичні смаки, акуратність в роботі.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
Слайд2. Створення позитивного психологічного клімату класу.
Холодно в полі, в саду, на городі,
Осінь марнує по нашій господі.
Тепло і затишно в класі у нас.
Доброго дня, я вітаю всіх вас.
Вправа «Очікування»
Діти передають по колу листочки, промовляючи свої очікування від уроку, як вони будуть працювати, чого вони хочуть навчитися.
Слайд4. Прочитай швиденько букви. Маленькі тихенько, а великі голосно.
С Р и О л ї С д Ж й К к В є Х И Я ч а П р с Б
Слайд5. Поміркуй. Які слова заховались серед букв.
Щ л О с і Н ь Х з Ї с У м Н А Щ л О с і Н ь Х з Ї с У м Н а
Слайд6. Рухлива вправа.
Вправа «З якого дерева?»
(Листки дубові, кленові, березові, калинові, горіхові, каштанові).
Демонстрація навчальної презентації.
Слайд7-8.Слово про слово
Марніти – сохнути, старіти.
Понурий – сумний, похнюплений.
Жене – несе вітер.
Згубив – ополи пелюстки.
Слайд9.Олена Пчілка — українська письменниця, меценатка, перекладачка, етнограф, фольклористка, публіцистка, громадська діячка, член-кореспондент Всеукраїнської академії наук.
Слайд10.Олена Пчілка – Як швидко літо промайнуло (читати уривок)
Слайд11.Обери цифру та дай відповідь на питання чи виконай завдання
51- у вірші знайдіть слова, які створюють сумний настрій.
81- які картини ви уявили читаючи вірш?
31- який настрій подарувала тобі осінь сьогодні?
Слайд12.Фізкультхвилинка.
Слайд13.Створення тематичного малюнка до вірша.
Зелена – на уроці мені дуже сподобалось.
Жовта – на уроці мені сподобалось.
Червона- на уроці мені не сподобалось.