Тема: Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

Про матеріал

Цілі:

  • навчальна:формувати уявлення про комп'ютерну мережу, її переваги;формувати уявлення про Інтернет, розглянути складові вікна програми-браузера;
  • розвивальна:розвивати увагу, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення: операційна система, локальна мережа, GCompris, браузер, підключення до мережі Internet/

Перегляд файлу

Урок 2.

Тема: Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

Цілі:

  • навчальна:формувати уявлення про комп’ютерну мережу, її переваги;формувати уявлення про Інтернет, розглянути складові вікна програми-браузера;
  • розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення: операційна система, локальна мережа, GCompris, браузер, підключення до мережі Internet/

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IІІ. Засвоєння нових знань

Розповідь учителя

— Насправді все дуже просто. Усі комп’ютери в нашому кабінеті поєднані між собою за допомогою спеціальних дротів у комп’ютерну мережу.

Вона обмежена територією нашого кабінету, тому це буде локальна мережа. Об’єднати комп’ютери можна не лише за допомогою дротів, а й за допомогою телефонної лінії, радіо- або супутникового зв’язку.

ІV. Фізкультхвилинка

Станем струнко! Руки в боки!

Пострибаєм, як сороки,

Як сороки-білобоки,

Стрибу-стрибу, скоки-скоки!

Пані горді і неквапні,

По болоту ходять чаплі,

А над ними комарі

Політали угорі.

Жабенята пострибали:

Ква-ква-ква, ква-ква-ква! —

Щоб спочила голова.

V. Формування вмінь і навичок

Робота за комп’ютером

1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2) Інструктаж учителя.

3) Практична робота за комп’ютерами:

4) Вправи для очей.

VІ. Підсумок уроку

Прочитай, поясни!

КМП’ТРН МРЖ ОЮЕА ЕЕА (комп’ютерна мережа)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Голубов Сергій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
2870
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку