Тема: Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
На сьогоднішній урок ми з вами будемо вивчати новий розділ алгоритми і виконавці, та будемо працювати у програмі скретч. Отже тема сьогоднішнього уроку команди і виконавці.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Я зараз наведу приклад речень а ви скажете що то за речення ( розповідні, питальні чи спонукальні).
Закрий вікно, Відкрий зошит, купи морозиво, іди до школи.
Які ці речення? ( спонукальні)
А вам ці речення не схожі на наказ ( вказівку) яку потрібно виконати?
Отже команда це речення яке спонукає до виконання дій.
Але якщо є команда то повинен бути той хто цю команду буде виконувати: ( на дошці є малюнки з командами, а учні мають сказати хто їх може виконати)
1.Сходити в магазин.
2.Розвязати приклад.
3. Виконати домашнє завдання
4. Сидіти
А чому саме учень може виконати таку команду як виконати домашнє завдання а не собака? ( тому що вона не розоміє такої команди)
Отже виконати команду може той хто її буде розуміти, а той хто її виконуватиме називається виконавцем.
А зараз ми з вами розглянемо малюнок:
Скажіть що потрібно зробити щоб перейти вулицю?
Отже нам потрібно послідовно виконати певні команди.
А знаєте як будуть називатися дії які ми будемо виконувати послідовно?
Алгоритм – це послідовність виконання дій.
V. Засвоєння нових знань
Рота Робота в зошиті
Робота з підручником
VІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
VIII. Підбиття підсумків уроку
Що таке алгоритм?
За допомогою яких речень надається команда?