Тема: Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

Про матеріал
Тема: Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. конспект уроку для 2 класу
001.jpg
Перегляд файлу

Тема: Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

Мета:

  •              навчальна: формувати поняття про команду, виконавців; навчити відрізняти команди від спонукальних речень;
  •              розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  •              виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 привітання;
  •                 перевірка присутніх;
  •                 перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Які речення бувають за метою висловлювання?
  2. Наведіть приклад розповідного речення

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На сьогоднішній урок ми з вами будемо вивчати новий розділ алгоритми і виконавці, та будемо працювати у програмі скретч. Отже тема сьогоднішнього уроку команди і виконавці.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Я зараз наведу приклад речень а ви скажете що то за речення ( розповідні, питальні чи спонукальні).

Закрий вікно, Відкрий зошит, купи морозиво, іди  до школи.

Які ці речення? ( спонукальні)

А вам ці речення не схожі на наказ ( вказівку) яку потрібно виконати?

Отже команда це речення яке спонукає до виконання дій.

 Але якщо є команда то повинен бути той хто цю команду буде виконувати: ( на дошці є малюнки з командами, а учні мають сказати хто їх може виконати)

1.Сходити в магазин.

2.Розвязати приклад.

3. Виконати домашнє завдання

4. Сидіти

А чому саме учень може виконати таку команду як виконати домашнє завдання а не собака? ( тому що вона не розоміє такої команди)

Отже виконати команду може той хто її буде розуміти, а той хто її виконуватиме називається виконавцем.

А зараз ми з вами розглянемо малюнок:

Пов’язане зображення

Скажіть що потрібно зробити щоб перейти вулицю?

Отже нам потрібно послідовно виконати певні команди.

А знаєте як будуть називатися дії які ми будемо виконувати послідовно?

Алгоритм – це послідовність виконання дій.

V. Засвоєння  нових знань

Рота Робота в зошиті

Робота з підручником

VІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учите ( діти працюють в програмі сходинки садівник)

VIII. Підбиття підсумків уроку

Що таке алгоритм?

За допомогою яких речень надається команда?

667fb2f0d41d257826369fe3d191d9a8-image(1000x700).jpg
depositphotos_146713765-stock-photo-black-german-shepherd-dog-sit.jpg
pdd1.jpg
τ«¼π-íáΓ∞¬¿-¡Ñ-»«ó¿¡¡_-󿬫¡πóáΓ¿-ñ«¼áΦ¡_-ºáóñá¡¡∩-αẫ¼-º-ñ¿Γ¿¡«ε.jpg
zip
Додано
24 березня 2019
Переглядів
2174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку