МАТЕМАТИКА
Урок № |
Дата |
Розділ. Міри часу.
Тема: Пори року
Мета: ознайомити учня з порами року: осінь, зима, весна, літо та їх послідовністю. Формувати навички лічби, вміння розв’язувати приклади. Виховувати активність, старанність.
Корекційно-розвивальна мета: розвивати пам'ять, мислення, мовлення, моторику рук.
Обладнання: підручник, зошит, таблиця «Пори року», календар природи, плакат «Правила сидіння за партою», «Правила сидіння за партою».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
- Сьогодні розпочинаємо наше заняття, як завжди, із привітання.
Пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім третім класі
Діти - просто молодці.
2. Перевірка готовності учня до початку уроку.
- Я, гадаю, що ти сьогодні добре попрацюєш на занятті і покажеш свої знання. Але, щоб добре працювалось, що повинен робити? (Дотримуватись правил роботи на занятті).
- Давай пригадаємо ці правила.
- Нагадай мені будь-ласка, як потрібно сидіти за партою?
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань (Системне повторення).
- А зараз ми з тобою повторимо те, що ми вивчали на попередніх уроках і виконаємо декілька завдань.
Жив-був Дід Цифроїд
Їв він цифри на обід.
Ось поїв і наші з чаєм
Встав, яких не вистачає:
1, 2, 3, …, 5, …, …, 8, …, 10.
4. Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 7.
- Зараз ми повторимо, як потрібно правильно писати цифру 7.
4.1 Пояснення вчителя.
4.2 Написання цифри в повітрі.
4.3 Написання цифри в зошиті.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні починаємо працювати над розділом, який має назву: «Міри часу». Тема нашого уроку: «Пори року».
Сьогодні на уроці продовжимо знайомитися з порами року: осінь, зима, весна, літо та їх послідовністю. Удосконалимо навички лічби, вміння розв’язувати приклади.
Проблемне питання:
Очікуваний результат:
V. Робота по темі уроку.
1. Пояснення вчителя.
- Робота за таблицею.
2. Практичні вправи.
- Робота з календарем природи.
- Ти добре попрацював, але напевно трішки втомився, а в нас ще так багато цікавих завдань. Тому, я пропоную трішки розім’ятися і виконати фізкультхвилинку.
3. Фізкультхвилинка.
Руки в сторони та вгору —
На носочки піднялись.
Підніми голівку вгору —
Й на долоньки подивись.
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз — присіли, руки прямо.
Встали — знову все так само.
Повертаємося вправно,
Все виконуємо гарно.
Вліво-вправо повернулись
І сусіду усміхнулись.
4. Пояснення вчителя на основі практичних дій.
5.Первинне закріплення
6. Робота з підручником.
- Ти гарно попрацював але, мабуть, твої пальчики вже втомилися. Давай трішки розімнемо їх і виконаємо пальчикову гімнастику.
7. Пальчикова гімнастика.
Вправа «Ліхтарики»
Хід вправи: Розташувати долоні перед собою, випрямити їх та розсунути пальці. Стискати та розтискати пальці на двох руках одночасно, супроводжуючи рухи відповідними фразами. Вправу виконувати декілька разів.
Ліхтарики засвітилися!
(випрямити пальці)
Ліхтарики потухли!
(стиснути пальці)
* 9. Робота з індивідуальними картками.
VІ. Підсумок уроку.
- Що сьогодні вивчали на уроці?
- Сьогодні на уроці працював над темою: «Пори року».
Протягом уроку знайомилися з порами року: осінь, зима, весна, літо та їх послідовністю. Удосконалювали навички лічби, вміння розв’язувати приклади.
VІІ. Оцінювання знань і умінь учня
VІІІ. Домашнє завдання.