Індивідуальний план педагогічного розвитку
на час карантину
з 16.03 – 24.04.2020
вчителя математики, фізики Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів
Глущук Тетяни Володимирівни
№ |
Дата |
Заходи методичної, організаційно-педагогічної роботи та самоосвіти учителя |
Ресурси для реалізації заходів
|
1 |
16.03. |
1.Нарада при директорові «Організація дистанційного навчання в період карантину» 2.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання у ЗЗСО в умовах карантину (інтернетресурси). 3.Складання індивідуального плану роботи на період з 16.03 по 24.04. 2020 н.р. 4. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 5. Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії 6. Створення онлайн тестів, робота з інтернет-ресурсами;
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта https://drive.google.com/drive/my-drive, https://naurok.com.ua/test https://www.rbc.ua/rus/news/opublikovan-tekst-zakonoproekta-koronaviruse-1584379190.html https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/Новини/2020/03/11/1_9-154.pdf |
2 |
17.03 |
1.Розсилка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії (відеоуроки, онлайн тестування, завдання). 2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання 3.Консультації з учнями 6,7,8,9 класів щодо виконання завдань.
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Платформа https://learningapps.org |
3 |
18.03 |
1. Перевірка робіт учнів 6,7,8,9 класів з предметів(агебра, геометрія, фізика, математика) 2.Онлайн-консультації з учнями з аналізом виконаних завдань 3. Створення онлайн тестів, робота з інтернет-ресурсами
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітні платформи Освітній проект «На Урок»; Освітній проект «Всеосвіта» |
4 |
19.03
|
1.Рекомендації учням, щодо виконаних завдань з математики, алгебри, геометрії та фізики. 2.Створення онлайн тестів, робота з інтернет-ресурсами, створення відео уроків та презентацій. 3..Підвищення фахової майстерності: - проходження тесту «Використання тореми Вієта» |
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Сайт «На урок» https://drive.google.com/drive/my-drive, https://www.youtube.com/feed/my_videos
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
20.03 |
1. Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, алгебри та геометрії 2.Робота по вивченню нормативно-правової документації 3.Створення відео уроку «Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на множникия»
|
Освітні платформи Платформа https://learningapps.org Освітні сайти
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
23.03 |
1.Нарада при директорові «Особливості організації дистанційного навчання в умовах малокомплектної сільської школи ». 2. Робота з нормативно-правовими документами з питань організації освітнього процесу 3. Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії
|
Скайп-зв’язок Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
24.03 |
1. Підвищення фахової майстерності - перегляд вебінару «Формувальне оцінювання, як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» 2. Розсилка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії (відеоуроки, онлайн тестування, завдання). 3.Консультації з учнями 6,7,8,9 класів щодо виконання завдань.
|
Освітній проект «Всеосвіта» Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Платформа https://learningapps.org |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
25.03 |
1. Перевірка робіт учнів 6,7,8,9 класів з предметів(агебра, геометрія, фізика, математика) 2.Онлайн-консультації з учнями з аналізом виконаних завдань 3. Створення онлайн тестів, робота з інтернет-ресурсами, різнорівневих завдань з теми «Коло, описане навколо трикутника» |
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітні платформи Освітній проект «На Урок»; «Всеосвіта»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
26.03 |
1.Індивідуальні консультації з батьками щодо удосконалення організації дистанційного навчання з предмету 2. Підвищення фахової майстерності: - Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з учнями з математики (цікаві факти з життя математиків; мотивуючі мультфільми тощо) |
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітні сайти На YouTube-каналі, https://naurok.com.ua/journal, https://vseosvita.ua/library |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
27.03 |
1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання математики та фізики 2 Створення онлайн тестів, різнорівневих завдань з теми «Ймовірність випадкової події» 3. Індивідуальні бесіди з батьками щодо дотримання здобувачами освіти вимог карантину
|
Освітні сайти Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
30.03. |
1.Нарада при директорові «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу під час карантину». Лист МОН України від 23.03.2020 №1/ 9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти» 2. Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії 3. Створення онлайн тестів «Дії з раціональними числами», робота з інтернет-ресурсами;
4. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики за розкладом:
|
Скайп-зв’язок Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Телеканали Освітні сайти https://nus.org.ua/news/uroky-na-telebachennya-z-yavyvsya-rozklad-zanyat-dlya-5-11-klasiv/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
31.03 |
1..Розсилка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії (відеоуроки, онлайн тестування, завдання). 2. Перевірка виконаних робіт , скріншотів результатів пройдених тестів 3.Консультації з учнями 6,7,8,9 класів щодо допущених помилк під час виконння завдань.
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Платформа https://learningapps.org |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
01.04 |
1. . Підвищення фахової майстерності - перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» 2. Онлайн-консультації з учнями: аналіз перевірених робіт . 3.Онлайн консультації батьками з питань дистанційного навчання
|
Viber Телефонічний зв’язок Сайт «Всеосвіта»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
02.04. |
1. Створення онлайн тестів «Площа трикутника», робота з інтернет-ресурсами 2. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання математики та фізики 3.Створення відео уроків, розроблення завдань для учнів з теми: «Графічний спосіб розв’язування лінійних рівнянь з двома змінними»
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта https://www.youtube.com/feed/my_videos
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
03.04 |
1.Підвищення фахової майстерності: -перегляд вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» - проходження тесту «Площі геометричних фігур» 2 Створенням відео уроку та презентації з теми: «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних» |
Сайти «На урок», «Всеосвіта»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
06.04 |
1.Нарада при директорові « Організація дистанційного навчання. Обмін досвідом ». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики, алгебри геометрії та фізики
3. Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії |
Скайп-зв’язок Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Телеканали
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
07.04 |
1. Розсилка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії (відеоуроки, онлайн тестування, завдання). 2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання 3.Консультації з учнями 6,7,8,9 класів щодо виконання завдань. |
Сайт «На урок» Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Платформа https://learningapps.org
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
08.04 |
1.Перевірка робіт учнів 6,7,8,9 класів з предметів 2. Перевірка виконаних робіт , скріншотів результатів пройдених тестів 2.Онлайн-консультації з учнями: аналіз перевірених робіт .
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
09.04 |
1.Підвищення фахової майстерності: - Перегляд вебінару «Проектна діяльність в освітньому процесі» («Всеосвіта») 2. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з учнями з математики (цікаві факти з життя математиків; мотивуючі фільми тощо)
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта «Всеосвіта» Платформа https://learningapps.org Освітні сайти На YouTube-каналі, https://naurok.com.ua/journal, https://vseosvita.ua/library |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
10.04 |
1. Створення тестів, розроблення завдань для учнів з теми: «Рівняння. Основна влстивість рівняня» 2. Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії |
Освітні сайти Платформа https://learningapps.org
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
13.04 |
1.Нарада при директорові «Створення власних освітніх ресурсів та розміщення їх на освітніх платформах ». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з матматики, фізики,
|
Скайп-зв’язок Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Телеканали
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
14.04 |
1. Розсилка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії (відеоуроки, онлайн тестування, завдання). 2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання 3.Консультації з учнями 6,7,8,9 класів щодо виконання завдань.
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
15.04 |
1.Розсилка завдань для учнів 5,7 класів з української мови та літератури, (завдання, відеоматеріали, тестові завдання). 2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання 3.Консультації з учнями 5, 7 класів щодо виконання завдань.
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Платформа https://learningapps.org
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
16.04 |
1. Перевірка робіт учнів 6,7,8,9 класів з предметів 2. Перевірка виконаних робіт , скріншотів результатів пройдених тестів 2.Онлайн-консультації з учнями: аналіз перевірених робіт .
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
17.04 |
1. Підвищення фахової майстерності: - використання онлайн-інструментів для створення тестових завдань; - створення навчальних тестів 2. Індивідуальні бесіди з батьками щодо дотримання здобувачами освіти вимог карантину
|
Платформа «ЕdEra» Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітні сайти
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
21.04 |
1.Нарада при директорові «Форми узагальнення освітньої діяльності здобувачів освіти при дистанційному навчанні». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з матматики, фізики,
3.Підготовка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії |
Скайп-зв’язок Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Телеканали
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
22.04 |
1. Розсилка завдань для учнів 6,7,8,9 класів з математики, фізики, алгебри, геометрії (відеоуроки, онлайн тестування, завдання). 2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання 3.Консультації з учнями 6,7,8,9 класів щодо виконання завдань. |
Платформа https://learningapps.org
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
23.04 |
1. Перевірка робіт учнів 6,7,8,9 класів з предметів 2. Перевірка виконаних робіт , скріншотів результатів пройдених тестів 3.Онлайн-консультації з учнями: аналіз перевірених робіт .
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
24.04 |
Розміщення власних електронних освітніх ресурсів на освітніх платформах |
Освітні платформи |
Погоджено
_______________________
__________ ___________
___________2020року