Тема: Порівняння кутів. Вдосконалення практичних навичок визначення прямого, гострого і тупого кутів

Про матеріал
Тема: Порівняння кутів Мета: закріплювати обчислювальні навички, знання таблиці множення числа 3; формувати вміння порівнювати вирази, які містять табличні випадки множення числа 3; вдосконалювати практичні навички визначення прямого, гострого і тупого кутів за допомогою косинця і без нього; закріплювати навички розв'язування задач; розвивати логічне мислення; підвищувати інтерес до предмета. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Порівняння кутів

Мета: закріплювати обчислювальні навички, знання таблиці множення числа 3; формувати вміння порівнювати вирази, які містять табличні випадки множення числа 3;

вдосконалювати практичні навички визначення прямого, гострого і тупого кутів за допомогою косинця і без нього;

закріплювати навички розв'язування задач;

розвивати логічне мислення;

підвищувати інтерес до предмета.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось і дзвоник пролунав,

До бесіди всіх позвав.

Всі ви сіли рівно, вправно,

І розмова піде славно.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

  1. Прокоментуйте порядок додавання  і віднімання у прикладах

237 + 158 - 184;        912 – 23 * 2

3 * 6 + 5;          (734 – 198) * 2

 

  1. Хвилинка каліграфії

87; 56; 12;

654 546 465

 

3.     Бліц опитування

Назви компоненти дії додавання?

Назви компоненти дії віднімання?

Назви компоненти дії дмноження?

Назви компоненти дії ділення?

Як знайти невідомий доданок?

Як знайти невідомий від’ємник ?

Як знайти невідоме зменшуване?

Скільки  см  в одному  дм ?

Скільки   см2  в одному  дм2  ?

Скільки  см  в одному  м?

Скільки  дм  в одному м?

Скільки  дм2  в одному м2?


          Як знайти периметр прямокутника?

          Як знайти площу прямокутника?

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Математичний диктант

Записати добуток чисел:

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

Записати вирази та обчислити їх:

- до добутку чисел2 і 8 додати 44;

- від добутку чисел 3 і 7 відняти 21;

- число 2 помножити на суму чисел 8 і 2.

 

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці множення числа 3.,

 

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1.  Робота за підручником (с. 48 - 49)

Завдання  1

Складання таблиці зазаданими програмами

(за вибором вчителя, учні біля дошки, коментують складання і розвязання програми)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0066.jpg

     Завдання  2

(один учень, за вибором вчителя, коментує розвязання)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0066.jpg

    Завдання 3 (один учень, за вибором вчителя, коментує розвязання)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0066.jpg

 

2.    Фізкультхвилинка

 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

1.    Робота над знаходженням площі

Завдання 6

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0067.jpg

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

 

  1. Робота над виразами

Завдання 4

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0067.jpg

(один учень, за вибором вчителя, пояснює значення даного виразу)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

 

 

 

  1. Знайди Х Завдання 5

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0067.jpg

  1. Магічні квадрати.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2/mathematics2.files/image129.jpg

 

  1. Гра «Віконечка».

 

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2/mathematics2.files/image130.jpg

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку