Тема: Порівняння кутів
Мета: закріплювати обчислювальні навички, знання таблиці множення числа 3; формувати вміння порівнювати вирази, які містять табличні випадки множення числа 3;
вдосконалювати практичні навички визначення прямого, гострого і тупого кутів за допомогою косинця і без нього;
закріплювати навички розв'язування задач;
розвивати логічне мислення;
підвищувати інтерес до предмета.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Ось і дзвоник пролунав,
До бесіди всіх позвав.
Всі ви сіли рівно, вправно,
І розмова піде славно.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
237 + 158 - 184; 912 – 23 * 2
3 * 6 + 5; (734 – 198) * 2
87; 56; 12;
654 546 465
3. Бліц опитування
Назви компоненти дії додавання?
Назви компоненти дії віднімання?
Назви компоненти дії дмноження?
Назви компоненти дії ділення?
Як знайти невідомий доданок?
Як знайти невідомий від’ємник ?
Як знайти невідоме зменшуване?
Скільки см в одному дм ?
Скільки см2 в одному дм2 ?
Скільки см в одному м?
Скільки дм в одному м?
Скільки дм2 в одному м2?
Як знайти периметр прямокутника?
Як знайти площу прямокутника?
Записати добуток чисел:
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
Записати вирази та обчислити їх:
- до добутку чисел2 і 8 додати 44;
- від добутку чисел 3 і 7 відняти 21;
- число 2 помножити на суму чисел 8 і 2.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці множення числа 3.,
ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання 1
Складання таблиці зазаданими програмами
(за вибором вчителя, учні біля дошки, коментують складання і розв’язання програми)
Завдання 2
(один учень, за вибором вчителя, коментує розв’язання)
Завдання 3 (один учень, за вибором вчителя, коментує розв’язання)
2. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Робота над знаходженням площі
Завдання 6
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Завдання 4
(один учень, за вибором вчителя, пояснює значення даного виразу)
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу на уроці?
|
|
|
|