Тема: Закріплення знань про розв’язування рівнянь.

Про матеріал
Тема: Закріплення знань про розв’язування рівнянь. Мета: знаходженням невідомого діленого. Закріплювати навички швидко, правильно лічити, обчислювати приклади табличного множення на 3; називати компоненти при діленні. Розвивати обчислювальні навички в учнів, математичне мислення. Виховувати охайність у написанні, прищеплювати любов до рідної землі, рідного краю. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань про розв’язування рівнянь.

Мета: знаходженням невідомого діленого. Закріплювати навички швидко, правильно лічити, обчислювати приклади табличного множення на 3; називати компоненти при діленні. Розвивати обчислювальні навички в учнів, математичне мислення. Виховувати охайність у написанні, прищеплювати любов до рідної землі, рідного краю.
 

І. Організація класу.

         Спитає вчитель - треба встать, 
         Дозволить сісти - тихо сядь. 
        Сказати хочеш - не шуми, 
        А тільки руку підійми. 
        В класі парту бережи, 
        І на парті не лежи. 
        Щоб урок минув не марно, 
        Треба сісти рівно, гарно,
        Не базікать на уроках, 
        Як папуга чи сорока.
- А урок у нас сьогодні буде незвичайний. Ми з вами вирушаємо у подорож водними просторами Математичного океану і попливемо на ось такому човні під вітрилами (демонструю макет човна). Відвідаємо багато різних портів. В цих портах нам зустрінуться різні казкові герої, які приготували для вас призи. Ви будете їх отримувати за правильні відповіді . 


II. Контроль, корекція і закріплення знань. 
          1. Перевірка домашнього завдання.
- Отже, подорож почалась. Порт, у який ми зараз прибуваємо - "Перевіряйко". Нас тут зустрічає ось таке чудове Кошеня (показую). Воно хоче перевірити, як ви виконали домашнє завдання (перевірка домашньої роботи).
- Попрацювали добре, отже, вирушаємо мандрувати далі. Наш човен прибуває у порт "Обчислювальний". Зустрічає нас тут пухнасте Мишеня. Навчимо його рахувати.


         2. Математична розминка.
- Увага! Зараз у нас цікава хвилинка - математична розминка, на якій ми потренуємося виконувати математичні дії. (за вибором діти усно обчислюють приклади).

 

3. Каліграфічна хвилинка.
- Відкрийте зошити. Зараз ми з вами проведемо таку цікавинку, як каліграфічну хвилинку. Потренуємося в каліграфічному письмі цифри, а якої саме, вам підкаже ось цей віршик.
         По травичці біля хати бігали їжаченята:
         Троє менших, більших двоє.
         Щось бурмочуть між собою.
         Полічіть їжаченят, їх в траві носилось - ... (5)

(Показую на дошці зразок і нагадую написання цифри 5). 

 

4. Математичний диктант.

Записати добуток чисел:                        Записати частку чисел:

_______________________                      ___________________

_______________________                      ___________________

_______________________                      ___________________

_______________________                      ___________________

_______________________                      __________________

 

 

 

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

- Продовжуємо нашу подорож і вирушаємо до наступного порту. Прямо перед нами курс "Новинка". Зустрічає нас тут Буратіно, який крокує до школи, щоб дізнатися про щось нове. Спочатку пригадаємо, як називаються числа при діленні?
(Вивішую таблицю).
- Сьогодні ми будемо вчитися знаходити невідоме ділене. То ж і тема нашого сьогоднішнього уроку - "Знаходження невідомого діленого".


        ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником (с. 55 - 57)
    Колективна робота на дошці Завдання  1

Уявиио прямокутник. Його площа х, 3 і 8 – його сторони. Шукаємо площу, отже, сторони перемножуємо:
C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0068.jpg
 

Фронтальна робота Завдання  2
C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0068.jpg 

(за вибором вчителя, учні біля дошки, коментують складання і розвязання програми)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання  3

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0068.jpg

(за вибором вчителя, учень біля дошки, коментує складання і розвязання програми)

 

Завдання  4

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0069.jpg

  1. Фізкультхвилинка.


         V. Розвиток математичних знань.
                   Завданням 5

(за вибором вчителя, учень біля дошки, коментує знаходження площі прямокутника)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0069.jpg

(за вибором вчителя, учень біля дошки, коментує знаходження однієї із сторін прямокутника)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0069.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завданням 6

Учні повинні визначити, що площа всієї фігури дорівнює сумі площ прямокутників.

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0069.jpg

 

Завданням 7

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0069.jpg

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0071.jpg
VІ. Підсумок уроку.
- Діти, ми довгенько затрималися в порту "Новинка", тому що працювали над новою темою - знаходили невідомий дільник. То
як знайти невідомий дільник?
- Наша подорож Математичним
океаном підходить до завершення.
Ми причалюємо знову до свого
порту, 2-Г класу, повертаємось до
свого дому, свого рідного краю.
Нема нічого милішого, чим повертатися додому.


VІI. Домашнє завдання.
 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку