Тема: Види кутів. Ознайомлення учнів з поняттям «прямий кут», «гострий кут», «тупий кут»

Про матеріал
Тема: Види кутів Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямий кут», «гострий кут», «тупий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого, гострого і тупого кутів за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість. За програмою "Росток"
Перегляд файлу

Тема: Види кутів

Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямий кут», «гострий кут», «тупий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого, гострого і тупого кутів за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Ось і дзвоник пролунав,

До бесіди всіх позвав.

Всі ви сіли рівно, вправно,

І розмова піде славно.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 

1.   Хвилинка каліграфії

99 54

1 73 380

2. Творче завдання

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи ще 3 пропущені числа

11; 22; 33; ... ; ... ; ... ;

6, 7, 9, 12, 16, ……

4, 5, 9, 14, 23, …..

3.     Бліц опитування

Назви числа  від 100 до 1000 сотнями;

Як знайти  периметр квадрата?

Як знайти  периметр прямокутника?

Назви компоненти дії додавання?

Назви компоненти дії віднімання?

Назви компоненти дії множення?

Назви компоненти дії ділення?

Як знайти суму чисел?

Як знайти різницю чисел?

Як знайти невідомий доданок?

Як знайти невідомий від’ємник ?

Як знайти невідоме зменшуване?

Назви переставну властивість при додаванні?

Назви переставну властивість при множені?


 


 


 

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з різними видами кутів. Навчимося їх розрізняти і креслити у зошиті.

 

І V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Пояснення нового матеріалу 

 

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0060.jpg

 

  1.  Робота за підручником (с. 46-47)

     Завдання  1

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0064.jpg

(один учень, за вибором вчителя, коментує як називається даний кут )

 

 

 

    Завдання 2

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0064.jpg

(один учень, за вибором вчителя, біля дошки коментує які  кути зображені. Як він їх визначив )

    Завдання 5

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0065.jpg

Один учень коментує розвязок.

 

3.    Фізкультхвилинка

 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

1.     Завдання 7

(Один учень біля дошки коментує розвязок задачі.)

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0065.jpg

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

  1. Зроби обчислення за програмою Завдання 8

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0065.jpg

Розв’язання

____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________

 

  1. Гра «Упізнай мене»

C:\Users\uli\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0065.jpg

 

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу на уроці?

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
3741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку