Тема: Види кутів
Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямий кут», «гострий кут», «тупий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого, гострого і тупого кутів за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Ось і дзвоник пролунав,
До бесіди всіх позвав.
Всі ви сіли рівно, вправно,
І розмова піде славно.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Хвилинка каліграфії
99 54
1 73 380
2. Творче завдання
— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи ще 3 пропущені числа
11; 22; 33; ... ; ... ; ... ;
6, 7, 9, 12, 16, ……
4, 5, 9, 14, 23, …..
3. Бліц опитування
Назви числа від 100 до 1000 сотнями;
Як знайти периметр квадрата?
Як знайти периметр прямокутника?
Назви компоненти дії додавання?
Назви компоненти дії віднімання?
Назви компоненти дії множення?
Назви компоненти дії ділення?
Як знайти суму чисел?
Як знайти різницю чисел?
Як знайти невідомий доданок?
Як знайти невідомий від’ємник ?
Як знайти невідоме зменшуване?
Назви переставну властивість при додаванні?
Назви переставну властивість при множені?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з різними видами кутів. Навчимося їх розрізняти і креслити у зошиті.
І V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання 1
(один учень, за вибором вчителя, коментує як називається даний кут )
Завдання 2
(один учень, за вибором вчителя, біля дошки коментує які кути зображені. Як він їх визначив )
Завдання 5
Один учень коментує розв’язок.
3. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Завдання 7
(Один учень біля дошки коментує розв’язок задачі.)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розв’язання
____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Як оцінюєте свою роботу на уроці?
|