Тема. « Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 ». Урок математики з учнями 4 – А класу за Програмою НУШ.

Про матеріал
Тема. « Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 ». Урок математики з учнями 4 – А класу за Програмою НУШ. Мета. Узагальнити й систематизувати знання і вміння учнів відносно нумерації трицифрових чисел. Узагальнити способи утворення чисел з кількох сотень, кількох десятків та кількох одиниць, прилічуванням одиниці до попереднього, відлічуванням одиниці з наступного. Узагальнити прийоми додавання та віднімання на підставі нумерації трицифрових чисел.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 4 – А класу за Програмою НУШ. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , Дніпровський ліцей № 97 ДМР

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Будеш, друже, трудитись сумлінно, - У навчанні уникнеш невдач. І розв’яжеш на «добре» й «відмінно» Не десяток, а сотні задач.

Номер слайду 5

Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 6

Хвилинку каліграфії — негайно!Запишемо цифри красиво та охайно.

Номер слайду 7

Урок математики з учнями 4 – А класу за Програмою НУШТема. « Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 ». ( С. 4 -5)

Номер слайду 8

22.04.2023 Сьогодні2

Номер слайду 9

Напишіть каліграфічно число-відповідь: 860 : 10 Відповідь: 86 Хвилинка каліграфії

Номер слайду 10

22.04.2023 Сьогодні86

Номер слайду 11

Номер слайду 12

22.04.2023 Сьогодні Які числа називають натуральними? Назви найменше натуральне число. Чи існує найбільше натуральне число? Завдання 1. Дай відповіді на запитання, користуючись вкладкою 1.

Номер слайду 13

3) Що ти знаєш про розряд-ний склад числа? Що є сумою розрядних доданків? 4) Як виділити в числі загальну кількість одиниць? десятків? сотень?

Номер слайду 14

5) Назви відомі тобі розрядні одиниці. 6) Як класифікують числа за кількістю цифр, використаних для їх запису? 7) У чому полягає позиційний принцип запису чисел?

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ТАБЛИЦЯ РОЗРЯДІВ ТА КЛАСІВ ЧИСЕЛІІІ КЛАСІІ КЛАСІ КЛАСРозряди. Розряди. РозрядиІІІІІІІІІІІІІІІІІІСОТНІ МІЛЬЙОНІВДЕСЯТКИ МІ-ЛЬЙОНІВОДИНИ-ЦІ МІЛЬ-ЙОНІВСО-ТНІ ТИ-СЯЧДЕ-СЯТКИ ТИ-СЯЧОДИ-НИ-ЦІ ТИ-СЯЧСО-ТНІДЕ-СЯ-ТКИОДИ-НИЦІ

Номер слайду 16

Навчальний зошит №1 ( с. 2 )

Номер слайду 17

Математичний диктант. Завдання 2. Запиши числа та усно розбий їх на дві групи. За якою ознакою це можна зробити? 7 десятків і 5 одиниць; 6 сотень, 9 десятків і 4 одиниці; 20 десятків і 6 одиниць; 7 сотень і 2 десятки;

Номер слайду 18

30 десятків і 2 одиниці; 6 сотень і 6 одиниць; 2 сотні і 3 одиниці; 9 десятків і 9 одиниць.

Номер слайду 19

75 694 206 720 302 606 203 99 Перевірка:

Номер слайду 20

Завдання 3. Подай числа 567, 809, 340 у вигляді суми розрядних доданків двома способами за зразком.

Номер слайду 21

22.04.2023 СьогодніЗавдання 4. Заміни суму розрядних доданків числом у кожному випадку. Зістав суми в кожному стовпчику. Що в них спільне? Придумай до кожного стовпчика ще кілька подібних сум.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

22.04.2023 СьогодніЗавдання 5. Згадай, що означає «додати 1»; «відняти 1». Знайди значення виразів. Запиши результати.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Завдання 6. Скільки різних двоцифрових чисел можна записати за допомогою цифр 1 і 8, якщо цифри в записі числа повторюються? 8

Номер слайду 27

22.04.2023 СьогодніОленка міркувала так: «Це можуть бути числа 11, 18, 88, 81. Перших два числа мають однакове число десятків — 1; останніх два числа також мають однакове число десятків — 8. Ці числа попарно відрізняються лише числом одиниць». Чи можна погодитися з Оленкою?

Номер слайду 28

СьогодніЗавдання 7. Дано цифри 2, 7, 4. Скільки трицифрових чисел можна записати за їх допомогою, якщо в записі числа цифри не повторюються?

Номер слайду 29

22.04.2023 СьогодніЗавдання 8. Скільки різних двоцифрових чисел можна скласти із цифр 3, 1, 9, якщо цифри в записі числа повторюються?

Номер слайду 30

Розкажіть про результати власних навчальних досягнень: Я знаю… Я розумію… Я можу пояснити…Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Номер слайду 31

Я навчаюся онлайн. Урок завершено. Дякую за роботу!

Номер слайду 32

Домашнє завдання Підручник с. 5, завдання № 9, 10.

Номер слайду 33

Рефлексійна вправа «Дерево зростання» дуже сподобалосьне сподобалосьсподобалось

Номер слайду 34

Тема. « Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 ». Урок математики з учнями 4 – А класу за Програмою НУШ. Мета. Узагальнити й систематизувати знання і вміння учнів відносно нумерації трицифрових чисел. Узагальнити способи утворення чисел з кількох сотень, кількох десятків та кількох одиниць, прилічуванням одиниці до попереднього, відлічуванням одиниці з наступного. Узагальнити прийоми додавання та віднімання на підставі нумерації трицифрових чисел.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
22 квітня 2023
Переглядів
1376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку