Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Зміст та завдання курсу «Інформатика» Мета: навчальна: розкрити значення понять «інформатика», «інформація», «комп’ютер»;

Про матеріал

Урок №1

Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Зміст та завдання курсу «Інформатика»Мета:

навчальна: розкрити значення понять «інформатика», «інформація», «комп'ютер»; познайомити учнів з правилами поведінки у комп'ютерному класі;

розвивальна: розвивати у свідомості учнів розуміння, що інформатика це не наука про комп'ютер та комп'ютерні ігри, а значно більше, складніше та цікавіше;

виховна: виховувати обережність під час роботи з комп'ютерною технікою; формувати розуміння необхідності дотримання правил у комп'ютерному класі.

Перегляд файлу

Інформатика. 2 клас

Урок №1

Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Зміст та завдання курсу «Інформатика»

Мета:

навчальна: розкрити значення понять «інформатика», «інформація», «комп’ютер»; познайомити учнів з правилами поведінки у комп’ютерному класі;

розвивальна: розвивати у свідомості учнів розуміння, що інформатика це не наука про комп’ютер та комп’ютерні ігри, а значно більше, складніше та цікавіше;

виховна: виховувати обережність під час роботи з комп’ютерною технікою; формувати розуміння необхідності дотримання правил у комп’ютерному класі.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форми роботи: бесіда, гра «Емоційний смайлик», вправа з елементами ейдетики «Л-літера», робота з підручником, ілюстрування правил.

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.

     Перевірка присутніх, розсадка учнів.

2.  Актуалізація опорних знань, умінь, уявлень та чуттєвого досвіду.

     Добрий день, діти. Я вітаю вас у нашому комп’ютерному класі.

     А ви знаєте як називається навчальний предмет, який ви почнете сьогодні вивчати? (Діти відповідають «Інформатика»).

     Правильно, а хто знає, що вивчає цей предмет? (Відповідають «Комп’ютер», «Інтернет» тощо).

     Дякую за відповіді, на уроках інформатики ми будемо говорити і вивчати не тільки комп’ютери, Інтернет, тощо, а набагато більше! І розпочнемо саме сьогодні.

     Скажіть, а хто вже займався за комп’ютером? Можливо в когось є вдома власний?(учні відповідають)

     А що можна робити з комп’ютером? (учні відповідають)

     І все це ви вмієте робити? (учні відповідають «так», або «ні»). У разі необхідності можна додати ще запитань наприклад: «Чи знаєте ви, що таке «програма», «пристрій», «інформація», чи вмієте швидко-швидко друкувати тест, як ваші батьки, тощо». Мета підвести учнів до думки, що їм є що ще вивчати (окрім навичок гри у комп’ютерні ігри, про які вони будуть казати відповідаючи на запитання), зацікавити їх можливостями і навичками, які вони можуть отримати старанно вивчаючи цей навчальний предмет.

3. Мотивація навчальної діяльності.

     Вам вже дещо відомо про інформатику, про комп’ютери, про їх можливості. Але як я і казала, «інформатика» вміщує в собі набагато більше, ніж вміння вмикати комп’ютер, дивитися мультики та грати в ігри. Я бачу, що вам цікаво знати більше, тому запрошую у чарівний світ інформатики. Ми разом з новими друзями «Данилком» і  «Комп’юшком» дізнаємось багато корисного про інформатику.

5. Вивчення нового матеріалу.

     Давайте звернемося до книги, відкрийте її на стр. 4. Коментоване читання. Введення та пояснення понять «інформація», «інформатика», «комп’ютер».

     Учні переглядають презентацію «Правила поведінки у комп’ютерному класі».

     А тепер проведемо фізкультхвилинку «Я можу…»

Я можу швидко присідати,

А можу на місці тупцювати,

Можу вгору пострибати,

У долоньки поплескати,

І здійняти вітерець,

Дотягнутись до вушка навпростець!

Я можу це все робить без зупинки,

Та час завершити фізичну хвилику.

 

6. Закріплення, систематизація та узагальнення.

     Робота у робочому зошиті стр. 5-6, вправи 1-4 (для учнів, які впораються швидше впр. №5).

Вправа з елементами ейдетики «Л-літера»

     Учням роздаються аркуші паперу та пропонується зобразити першу літеру слова «Інформатика», але намалювати не просто літеру, а доповнити її тим, з чим вона асоціюється в учня (домалювати комп’ютер угорі літери, чи домалювати комп’ютерну мишу, чи клавіатуру замість рисочки літери).

7. Рефлексія.   

     Гра «Емоційний смайлик» - учні сигналізують про свої враження від уроку, про розуміння матеріалу, про наявність питань та труднощів.

8. Підбиття підсумків уроку.

         Мені  дуже сподобались ваші малюнки, обов’язково їх збережу, та от халепа я вже й забула, а що ж таке інформатика, нагадайте мені. (учні відповідають)

Що таке інформація?

Звідки ми отримуємо інформацію?

Що може робити з інформацією комп’ютер?

Як потрібно себе вести під час роботи з комп’ютером?

         Тепер я все пригадала, а ви не забувайте! Дякую, до наступної зустрічі за тиждень.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку