Мета: ознайомити дітей з визначеням «колонки», «монітор», «принтер»; навчити правильно користуватися ними; розвивати логіку і увагу; виховати охайне ставлення до комп'ютера.
Тема. Пристрої виведення інформації
Мета: ознайомити дітей з визначеням «колонки», «монітор», «принтер»; навчити правильно користуватися ними; розвивати логіку і увагу; виховати охайне ставлення до комп’ютера.
Обладнання : ноутбук, презентація, жетони.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: урок-подорож.
Хід уроку:
І.Організаційна частина.
1. Привітання.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаймо наш урок.
Тож гаразд часу не гаймо
А урок розпочинаймо
- Доброго дня, діти!
2. Перевірка готовності.
Все зайве з парт треба нам прибрати,
Щоб оцінки гарні мати.
3. Представлення.
-Діти, мене звати Альона Володимирівна і сьогодні урок інформатики проведу у вас я.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Розминка
Поясніть, що хочуть сказати домашні тварини своїм господарям, коли:
- А зараз ми пограємо в гру «Мікрофон». Ви повинні по черзі відповісти на мої запитання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Введення елементів нестандартності.
- Діти, а сьогодні завітала до нас дівчинка Оленка.
- В неї є неслухняний комп’ютер.
- Йому набридло сидіти в дома - захотілося пригод.
- І він вирушив без дозволу в пригодницьку подорож по островам інформатики і загубився там.
- Наша гостя дуже просить вас допомогти їй його знайти.
- Давайте допоможемо Оленці.
- А вирушимо в пошуки ми на кораблі. ( показ корабля).
- За допомогою чого ми можемо керувати комп’тером?(мишки, клавіатури)
IV. Вивчення нового матеріалу.
Отже, перша наша зупинка – це монітор.
Монітор - це пристрій для відображення
Інформації.
- Наступна зупинка – це колонки.
Колонки – це пристрій для виведення
звукової інформації з комп’ютера.
Принтер – це пристрій комп'ютера, призначений для перекладу тексту або графіки на фізичний носій з електронного вигляду.
2. Робота в зошитах.
- Відкрийте свої зошити. Запишіть число і тему уроку. Зверніть увагу на тему уроку, яка записана на дошці.
V. Фізкультхвилинка.
Всі піднесли руки – раз!
На носках стоїть весь клас,
Два присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! – і вгору,
Два! – і вниз,
На сусіда подивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз – присіли, два – піднялись.
Хай мужніє ваше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.
VI. Практична робота за ПК.
- Давайте разам повторимо техніку безпеки за комп’ютером.
- Молодці діти, ви знову допомогли Оленці.
Сідайте за комп’ютери і відкривайте гру «Стрільці по яблуках».
Перед вами веселі скоморохи, які прийшли збирати яблука. Яблука висять дуже високо – їх не дістати. Але можна збити пострілом із лука, якщо добре прицілитися, тоді яблучко впаде у кошик до скоморохи.
Покладіть долоню правої руки так, щоб вказівний палець лежав на лівій кнопці, а середній - на правій.
Коли ви пересуваєте мишу по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник. Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацнеш лівою кнопкою – подаєш команду стрільцям. Закінчивши перший тур, з’являється другий стрілець-скоморох. Якщо першим ви керували лівою кнопкою і стріляли, то другим повинні керувати правою кнопкою миші. Закінчивши 2 тур ви маєте виконувати ті ж самі дії, але лівим скоморохом ви стріляєте в жовті яблука, а правим – в червоні.
3. Робота з ПК.
VII. Релаксація для очей.
Раз, два – очі вгору
Три, чотири – всі додолу
П’ять, шість – очі вправо
Сім, вісім – очі вліво
Дев’ять, десять – нам вже час
Працювати починать
VIIІ. Закріплення вивченого матеріалу.
2.Робота над загадками.
(комп’ютер)
(Комп’ютерна мишка )
(Монітор)
ІХ. Підсумок уроку.