Тема. Пристрої виведення інформації

Про матеріал

Мета: ознайомити дітей з визначеням «колонки», «монітор», «принтер»; навчити правильно користуватися ними; розвивати логіку і увагу; виховати охайне ставлення до комп'ютера.

Перегляд файлу

Тема. Пристрої виведення інформації

Мета: ознайомити дітей з визначеням «колонки», «монітор», «принтер»; навчити правильно користуватися ними; розвивати логіку і увагу; виховати охайне ставлення до комп’ютера.

Обладнання : ноутбук, презентація, жетони.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: урок-подорож.

Хід уроку:

І.Організаційна частина.

1. Привітання.

Продзвенів уже дзвінок,
Починаймо наш урок.
Тож гаразд часу не гаймо

А урок розпочинаймо
- Доброго дня, діти!

2. Перевірка готовності.

Все зайве з парт треба нам прибрати,

Щоб оцінки гарні мати.

3. Представлення.

-Діти, мене звати Альона Володимирівна і сьогодні урок інформатики проведу у вас я.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.  Розминка

Поясніть, що хочуть сказати домашні тварини своїм господа­рям, коли:

  •       кішка муркоче... (вона задоволена);
  •       собака гарчить... (попереджає, що захищає щось або когось);
  •       кішка вигинає спину... (вона налякана і готова захищатися);
  •       собака крутить хвостом... (він до вас добре ставиться).
  1. Гра «Мікрофон»

- А зараз ми пограємо в гру «Мікрофон». Ви повинні по черзі відповісти на мої запитання.

  • Що таке клавіатура?
  • Яку функцію виконує клавіша Caps Lock?
  • Яку функцію виконує клавіша Shift?
  • Для чого використовується клавіатура?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Введення елементів нестандартності.

- Діти, а сьогодні завітала до нас дівчинка Оленка.

- В неї є неслухняний комп’ютер. 

- Йому набридло сидіти в дома - захотілося пригод.

- І він вирушив без дозволу в пригодницьку подорож по островам інформатики і загубився там.

- Наша гостя дуже просить вас допомогти їй його знайти.

- Давайте допоможемо Оленці.

- А вирушимо в пошуки ми на кораблі. ( показ корабля).

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Але, щоб на нього потрапити нам потрібно відповісти правильно на питання.

 - За допомогою чого ми можемо керувати комп’тером?(мишки, клавіатури)

  • За допомогою чого ми бачимо, те що робить мишка та клавіатура на комп’ютері? ( за допомогою монітора)
  • Діти, отже сьогодні на уроці ми будемо вивчати пристрої виведення інформації: монітор, колонки, принтер.

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя.
  • Ми будемо подорожувати по цій карті.

Отже, перша наша зупинка – це монітор.

  • Діти, хто знає, що це таке?

Монітор - це пристрій для відображення

Інформації.

- Наступна зупинка – це колонки.

  • Діти, хто знає, що це таке?

Колонки – це пристрій для виведення

звукової інформації з комп’ютера.

  • Остання зупинка – це принтер.
  •    Діти, хто знає, що це таке?

Принтер – це пристрій комп'ютера, призначений для перекладу тексту або графіки на фізичний носій з електронного вигляду.

2. Робота в зошитах.

 - Відкрийте свої зошити. Запишіть число і тему уроку. Зверніть увагу на тему уроку, яка  записана на дошці.

V. Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки – раз!
На носках стоїть весь клас,
Два присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! – і вгору,
Два! – і вниз,
На сусіда подивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз – присіли, два – піднялись.
Хай мужніє ваше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.

VI. Практична робота за ПК.

  1. Повторення правил техніки безпеки.

- Давайте разам повторимо техніку безпеки за комп’ютером.

 - Молодці діти, ви знову допомогли Оленці.

  1. Інструктаж до практичної роботи.

Сідайте за комп’ютери і відкривайте гру «Стрільці по яблуках».

Перед вами веселі скоморохи, які прийшли збирати яблука. Яблука висять дуже високо – їх не дістати. Але можна збити пострілом із лука, якщо добре прицілитися, тоді яблучко впаде у кошик до скоморохи.

Покладіть долоню правої руки так, щоб вказівний палець лежав на лівій кнопці, а середній - на правій.

Коли ви пересуваєте мишу по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник. Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацнеш лівою кнопкою – подаєш команду стрільцям. Закінчивши перший тур, з’являється другий стрілець-скоморох. Якщо першим ви керували лівою кнопкою і стріляли, то другим повинні керувати правою кнопкою миші. Закінчивши 2 тур ви маєте виконувати ті ж самі дії, але лівим скоморохом ви стріляєте в жовті яблука, а правим – в червоні.

3. Робота з ПК.

  •      А зараз, всі зайняли свої комп’ютери, відкрийте  «Сходинки» і починаймо малювати.

VII. Релаксація для очей.

Раз, два – очі вгору
Три, чотири – всі додолу
П’ять, шість – очі вправо
Сім, вісім – очі вліво
Дев’ять, десять – нам вже час
Працювати починать

VIIІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Поміркуймо. Гра «Веселі клоуни  ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Робота над загадками.

  1. Може він порахувати,
    Може він пісні співати,
    Малювати і писати,
    Помилки перевіряти.
    Може він листа прийняти,
    З другом швидко нас зв’язати,
    Він багато чого може
    І завжди нам допоможе!

(комп’ютер)

  1. В неї довгий сірий хвіст,
    До курсору має хист.

(Комп’ютерна мишка )

  1. Сотня клавіш, різні знаки
    Спершу учні – небораки,
    А тепер раз – два і готово
    Відстукали слово.
    Ось де пальцям фізкультура
    І це все – ......(клавіатура).
  2. Він покаже все на світі:
    Що малюють, пишуть діти,
    Грають як і що співають,
    І як пошту відправляють.
    Все, що є відображає,
    Без нього ПК немає!

                  (Монітор)

ІХ. Підсумок уроку.

  1. Узагальнююча бесіда.
  •      Отже ми нарешті знайшли нашого втікача-комп’ютера.
  •      Що нового ви дізналися?
  1. Виставлення оцінок.
  2. Прощання.
  •      До побачення діти!

 

 

doc
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку