Ознайомити учнів із використанням алгоритмів в нашому житті і закріпимо поняття «алгоритм», навчитися виконувати алгоритми, складені для учнів, як для виконавців, удосконалювати уміння, працювати з мишею; формування інформаційно – комунікаційну компетентність, розвивати мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, самостійність учнів, вихонувати інтерес вивчення курсу.
Тема: Алгоритми в нашому житті
Мета: ознайомити учнів із використанням алгоритмів в нашому житті і закріпимо поняття «алгоритм», навчитися виконувати алгоритми, складені для учнів, як для виконавців, удосконалювати уміння, працювати з мишею; формування інформаційно – комунікаційну компетентність, розвивати мислення, увагу, спостережливість, пам’ять, самостійність учнів, вихонувати інтерес вивчення курсу.
Обладнання: підручник, робочі зошити, комп’ютери, олівці і руки
Хід уроку
Сьогодні в нас урок звичайний
Та вчить багато нас чому
Хай буде він для нас повчальний
За це подякуємо йому
Гра « Арифметичний фокус»
Загадай число від 1 – 10 до нього +3, -1, +2, +1, +2, - задумане. (отримаєш 7)
* Чи можна сказати, що ви виконали алгоритм?
* Що таке алгоритм?
* Хто є виконавцем алгоритму?
Щоденно людям доводиться виконувати безліч завдань, які нагадують виконання алгоритму. Деякі з них настільки увійшли в наше життя, що ми виконуємо їх, майже, не задумуючись.
Тема уроку « Алгоритми в нашому житті». На уроці ми познайомимося з алгоритмами в нашому житті, навчимося їх виконувати, закріпимо поняття алгоритм.
Спочатку дві букви від імені Алла
За ними « гора» другий склад заховала
Тепер нам перша частина відома
І друга частина нам тоже дуже знайома
У ритмі відскочила літера « і»
Скоріше з’єднайте частинки оті.
Алгоритм саджання дерева. Алгоритм чищення зубів
Алгоритм використовується Алгоритм використовується у режимі
у праці. для зміцнення здоров’я.
Вибрати правильну відповідь:
Алгоритм виконується у приготуванні їжі.
Алгоритм використовується у навчанні.
За комп’ютер ми сідаємо
Правила всі ми пригадаємо
Щоб безпечно працювати
Треба їх нам добре знати.
Діти стають у коло. Кожен учасник готує запитання з техніки безпеки у комп’ютерному класі.
Як правильно сидіти за ком’ютером?
Чи можна самостійно ремонтувати ком’ютер?
Скільки можна сидіти за ком’ютером?
Чи можна їсти за ком’ютером?
Чи можна щось ставити на клавіатуру?
Стаємо в коло і розповідаємо, що ви запам’ятали з уроку.
Всі ви, діти, молодці,
Гарно працювали
Але дзвоник пролунав
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
Треба йти відпочивати.