Урок інформатики. 3 клас.Тема. РЕДАГУВАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ

Про матеріал

Особливості проведення уроку:

- розроблений з використанням мультимедійної презентації, тестів, інтерактивних технологій.

Обладнання. Підручник «Сходинки до інформатики» 3 клас

( О.В. Коршунова), робочий зошит «Сходинки до інформатики» 3 клас, (О.В.Коршунова), роздатковий матеріал, мультимедійна презентація, малюнки

Перегляд файлу

Власюк Валентина Іванівна

вчитель початкових класів

Стебненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Звенигородської районної ради Черкаської області

Гугля Людмила Петрівна

вчитель початкових класів

Гусаківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

 Звенигородської районної ради Черкаської області

Розробка уроку інформатики

 3 клас

Урок № 20

Тема. РЕДАГУВАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ

       Мета. Формувати ключові компетентності:

  •              вміння вчитися: виконувати розумові операції й практичні дії .
  •              здоровязбережувальну: формувати навички здорового способу життя; потребу  в дотриманні правил техніки безпеки

   Формувати предметну ІКТ компетентність:

  •              ознайомити учнів з типами текстових написів і графічних зображень, що додаються до слайдів; навчити редагувати презентацію; поглиблювати знання про роботу з програмою для створення презентацій;
  •              розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву, пізнавальну активність;
  •              виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером та бережне ставлення до техніки.

Особливості проведення уроку:

  •              розроблений з використанням мультимедійної презентації, тестів, інтерактивних технологій.

Обладнання. Підручник «Сходинки до інформатики» 3 клас

 ( О.В. Коршунова), робочий зошит «Сходинки до інформатики» 3 клас, (О.В.Коршунова), роздатковий матеріал, мультимедійна презентація, малюнки

Тип уроку. Урок вивчення нового матеріалу

Хід уроку

І. Організація класу

1. Віршовані рядочки.

Хочу вам сказати я,

Що сьогодні на уроці,

Є роботи в нас багато.

Треба дещо пригадати,

Аби ще мудрішим стати!

2. Вправа «Очікування»

- Що я очікую від сьогоднішнього уроку ?

Орієнтовні відповіді учнів.

ІІ. Повторення правил поведінки на уроці

  •              Перед тим, як ми розпочнемо нашу роботу, повторимо правила поведінки у комп’ютерному класі.

Гра «Так чи ні»

  •              До комп’ютерного класу слід заходити спокійно. (Так)
  •              Під час уроку можна ходити по класу. (Ні)
  •              Строго забороняється торкатися проводів. (Так)
  •              Дозволяється самому включати комп’ютер. (Ні)
  •              Працювати за комп’ютером треба чистими руками. (Так)
  •              Старанно виконувати всі завдання вчителя. (Так)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1.          Гра «Шифрувальник»

Розшифруйте слово, переставляючи букви по порядку.

Г у д а р е н н в а  я

 5 6 3 4 1 2 910 7 8 11

Редагування

  1.          Мозковий штурм.
  •              Як ви розумієте, що означає редагування? (змінювання, виправляння)

ІV. Актуалізація опорних знань

1.Вправа «Барон Мюнхаузен»

Спростувати брехню  Барона Мюнхаузена:

  •              створити презентацію можна тільки за допомогою програми Power Point,
  •              на кожному слайді можна розмістити тільки графічну інформацію,
  •              створену презентацію можна зберегти тільки в одному форматі,
  •              презентацію можна застосовувати тільки у сфері бізнесу.

     -  зображення можна вставити в слайд лише один раз.

V. Фізкультхвилинка

       Я малюю. Ось хатинка.

       (Руками малюють у повітрі обриси хатинки)

       Над хатинкою хмаринка.

       (Стають навшпиньки; піднімають руки, малюючи коло)

       Із хмаринки сипле сніг.

       (Перебирають пальчиками, ніби посипають. Присідають)

       А з хатинки лине сміх.

       (Встають, розводять руки в сторони, сміються)

VІ.  Вивчення навчального матеріалу.

1.Розповідь вчителя з елементами демонстрування

Редагування – це процес внесення змін.

Перед початком введення тексту в потрібне місце його потрібно виділити.

Традиційно текст набирають з клавіатури. Але можна вставити фрагмент

тексту, скопійованого раніше. На слайді має бути мінімум тексту, максимум інформації.

Головне —  зробити  презентацію  одночасно  інформативною  та  привабливою для глядача. Кожний слайд повинен бути зрозумілим, коротким і містити короткі фрази.

Редагування 1:

1. Розташувати в один рядок слова «Більшість ссавців – сухопутні тварини».

2. Перемістити заголовок трохи вище.

-   На першому слайді змінюємо розміри об’єкта Напис (більшість ссавців -

сухопутні тварини).

Виділили об’єкт Напис. Встановивши вказівник в один із маркерів (він набуде вигляду двонапрамленої стрілки) і, натиснувши ліву кнопку миші, змінюємо розміри текстової області.

Для переміщення об’єкта на слайді потрібно його виділити і встановити

вказівник на ньому так, що він набув вигляду перехрещених стрілок, а потім, натиснувши ліву кнопку миші, перемістити об’єкт.

Редагування 2:

1. Виправити помилки у заголовку:

- вставити «пробіл»;

- вставити літеру «д».

2. Розташувати світлину по центру і збільшити її розміри.

Вставляємо пропущені текстові символи. Для цього потрібно встановити

текстовий курсор у місце вставлення символів і ввести потрібні. Для переміщення малюнка встановлюємо вказівник так, щоб він набув

вигляду перехрещених стрілок, і, натиснувши ліву кнопку миші, перемістити його.

 Для зміни розмірів малюнка потрібно його виділити та, встановивши

вказівник в один з маркерів, змінити розмір.

Редагування 3:

1. Виправити помилку у слові «твурини». Замінити букву «у» на букву «а».

2. Залишити тільки одну світлину на слайді та розмістити її по центру.

Щоб виправити помилку в тексті виконуємо такі дії:

-   установити текстовий курсор за літерою, яку потрібно вилучити;

-   вилучити «зайву» літеру, натиснувши клавішу ;

-  ввести потрібний символ;

-  щоб видалити малюнок або будь    який  об’єкт  потрібно  його

виділити і натиснути клавішу   .

Редагування 4:

У четвертому слайді потрібно:

1. Розташувати слова на слайді так, щоб імена вчених містилися в одному

рядку.

Для перенесення слів на наступний рядок слід виконати такі дії:

-  встановити текстовий курсор перед словом, яке потрібно перенести;

-  натиснути клавішу.      

Для виконання зворотної дії, тобто піднімання текстових символів на рядок вище, потрібно перед першим символом у рядку встановити текстовий курсор  і натиснути клавішу .

 VІІ. Робота з комп’ютером

  1.          Робота учнів в групах під керівництвом учителя

 Робота з підручником.

ст.96  Впр. 2  (для кмітливих)

  1.          Релаксація

Вправа 1. Швидко поморгати, заплющити очі і посидіти, рахуючи до 10.

     Вправа 2.  Для кисті руки вправа «Спіймай сонечко», «Півники боряться».

           Робота в зошиті.

ст. 38  Впр. 1,2,3.

  1.          Робота за комп’ютером

Сідаємо до комп’ютерів і перш ніж розпочати роботу, давайте самостійно пригадаємо правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером.

Схилились голівки до праці мерщій.

Ти всі перешкоди здолати зумій.

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожна хвилинка не втратилась марно!

Сидимо за комп’ютером рівно, не горбимося.  Відстань від очей до екрану 60- 70 см.

  1.          Ваше завдання. Скласти презентацію за зразком. Працюємо із загадками, які ви підготували вдома для уроку. Малюнки до загадок знаходяться у папці «Тварини», що розміщена на робочому столі комп’ютера
  2.          Релаксація

Вправа 1.

Швидко поморгати, заплющити очі і посидіти, рахуючи до 10.

Вправа 2.

 Для кисті руки вправа «Спіймай сонечко», «Півники боряться».

VII. Підсумок уроку.

1. «Гра зі словом».

- Я вам читаю запитання, а ви стараєтесь знайти відповідь у самому запитанні.

  •              Що їв касир під час обідньої перерви?
  •              Як називається водойма, де купається влітку Марічка?
  •              Що побачив мотоцикліст попереду?
  •              Що побачив Карлсон, який спав на даху?
  •              Що зламав цап об поріг?
  •              Що вилили з цистерни на залізничну колію?

-  Який спортивний заклад спорудили на пустирі?

2. Фронтальне опитування.

— Чи справдились ваші очікування ?

— Що  ви дізналися нового?

 — Чого навчилися?

 — Що сподобалось на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
3210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку