Тема: Різноманітність тварин в природі. Практична робота: розпізнавання за

Про матеріал

Даний урок спонукає учнів до самостійних висновків, дослідницької діяльності. На уроці є завдання , що розвивають нестандартне мислення учнів, що підвищує інтерес дітей до роботи на уроці. Робота в групі навчає співпраці, театралізовані завдання допомагають реалізувати творчий потенціал дитини.

Перегляд файлу

Урок з природознавства

3 клас

Тема: Різноманітність тварин в природі. Практична робота: розпізнавання за                                                                                                                                                                                                                                                                         істотними ознаками.

Мета: розширити поняття: звірі, птахи, комахи; сформувати поняття: риби, земноводні, плазуни; учити розпізнавати тварин цих груп; формувати уміння визначати істотні ознаки тварин, знаходити зайвий об’єкт серед їх сукупності,класифікувати, розвивати уяву;

Виховувати допитливість,пізнавальний інтерес, прагнення дітей до самовираження й самореалізації у пізнавальній діяльності.

Обладнання: рухома таблиця «Тварини», ілюстрації тварин,картки з завданням для роботи у групах, ляльковий театр, «Дерево очікувань», « шкала оцінювання», таблиці-нумерації груп.

      Хід уроку

  1. Хвилинка спостережень. Виступ синоптика.
  • Сьогодні 10 грудня, вівторок.
  • Висота сонця над горизонтом продовжує зменшуватись. На це вказує тінь від гномона, яка стала довше. Отже сонце менше дарує світла і тепла землі. Температура повітря продовжує знижуватися. Стовпчик термометра сьогодні показує ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­___. Небо темне , похмуре, низьке. Опади у вигляді (снігу, дощу або відсутні). Ці зміни в неживій природі привели до змін в живій природі: дерева давно без листя, сік в корі дерев уповільнює рух . Тварини, які знаходяться в сплячці, подовжують спати, зимуючі птахи переселяються ближче до житла людей. Люди одягаються по погоді, щоб не переохолоджуватись, вживають  їжу багату на вітаміни.                                
  1. Актуалізація опорних знань. Складання асоціативного куща.
  •  З чим у вас асоціюється поняття тварини?

III. Повідомлення теми уроку.

  • Робота з «Деревом очікування»;
  • Вправи на розвиток нестандартного мислення: Що спільного між?:

Корою дерева – парасолькою - шкірою;

Їжаком - молоком - кульбабкою;

  • Що об’єднує?

Гриб - змію-зеленку.

IV. Робота в групах.

- повторення правил роботи в групі;

- оголошення завдання:описати тварину (за вказаним номером,планом) по черзі;

- обговорити: знайти спільне і відмінне;

- зробити висновок;

- виступ керівника групи (керівник групи під №4).

- завдання групи №7- відшукати цікаву інформацію про тварин.

V. Захист робіт.

- під час виступу дітей вчитель формує рухому таблицю « Тварини».

VI .  Фізкультхвилинка.

VII . Закріплення вивченого.

  • довести, що їжак, хоч і вкритий голками належить до звірів,
  • робота у зошитах.

VIII. Лялькова вистав – уривок з казки «Кривенька качечка»

- Народна мудрість, спостережливість відображена у казках. Подивіться уривок з казки «Кривенька качечка».

- Яке відношення ця казка має до теми нашого уроку?

- Чому дівчинка не змогла перетворитися на качечку?

- Коли вона знову стала птахом?

- Про яку ознаку птахів говориться в цій казці?

IX. Підсумок уроку

- робота зі «шкалою оцінювання»;

 - робота з «Деревом очікування»

X. Домашнє завдання. За підручником-с.__________ ,знайти казки, в яких народ називає істотні ознаки тварин.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Правознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку