Тема: Розбір прикметників як частини мови. Складання розповіді за поданими словами на тему « Мій друг (Моя подруга)»

Про матеріал
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови, дати зразок розбору прикметника; розвивати пам’ять, увагу, культуру усного й писемного мовлення; виховувати культуру усного й писемного мовлення; виховувати любов до рідної мови.
Перегляд файлу

Тема: Розбір прикметників як частини мови. Складання розповіді за поданими словами на тему « Мій друг (Моя подруга)» (впр. 116 – 119)

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови, дати зразок розбору прикметника; розвивати пам’ять, увагу, культуру усного й писемного мовлення; виховувати культуру усного й писемного мовлення; виховувати любов до рідної мови.

Обладнання:  підручник, схема розбору прикметника.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

1) Фронтальне опитування.

-- Що таке прикметник?

-- За чим змінюються прикметники?

-- Які закінчення мають у ж. р, ч. р, с. р? Чи змінюються прикметники у множині за родами?

2) Каліграфічна хвилинка

Ло   им   зе

ІІІ. Закріплення засвоєних знань

  1. Робота над вправою 117

-- Прочитай текст. Знайди прикметник, ужитий в усіх трьох родах. Випиши його разом з іменниками, з якими він звязаний.

--Як ти розумієш вираз чарівні руки?

-- Зроби аналіз слова електричний у такому порядку:

1). Аналізоване слово.

2). Від якого слова в реченні залежить?

3). На яке питання відповідає?

4). До якої частини мови належить?

5). Число.

6) Рід (в однині).

7). Яким є членом речення?

2. Складання розповіді на тему « Мій друг» або «Моя подруга», використовуючи прикметники: ввічливий, чуйний, щирий, добрий, вихований, енергійний, охайний, лагідний, спокійний, кмітливий, дотепний, допитливий, веселий та інші.

IV. Підсумок уроку

V. Повідомлення домашнього завдання

Впр. 119, с. 52, повторити правила

docx
Додано
4 серпня 2020
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку